Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ichy ik heb nu geen wachtdag maar gewoon vrij!! bij een wachtdag krijgen we wel een vergoeding maar de regel is als je om 8.15 niet gebeld bent heb je vrij. ik heb nog 48 componsatie uren staan dus das voldoende

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja beterschap en sm ook niet lekker.

ichtus lijkt me zo druk 4 kids, vind t al heel wat met twee, hihi

vind de site echt nog steeds mega traag of ligt dat aan mijn laptop. Wil trouwens een nieuwe, iemand al ervaring met windows 7??? Met touchreen???

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Hier ook een rotnacht gehad. Vanaf half 3 is Kas aan het spugen geweest:( Echt elk half uur. Echt niet leuk meer. Piet heeft weer ontzettend last van zijn ribben, dus ik kon er elke keer uit. Nu ligt hij op de bank. Gelukkig is na half 9 het spugen (tijdelijk) gestopt.
    Op de planning stond boodschappen doen. Dat gaat nu niet lukken. Dus nu hopen dat Piet iets eerder thuis is vanmiddag. Dan kan ik nog snel even eten kopen voor vandaag. Want echt alles is op;)

Sneu is dat toch Maja, dat Lune weer zo moeilijk afscheid kan nemen op het kdv. Je weet dat het na een paar minuutjes over is, maar toch breekt het je hart.

Supermummy gaat weer naar een woning kijken. Ik ga voor je duimen dat dit wel wat is!

Vivi heeft een dagje vrij. Heerlijk meid!

Ichtus heeft wel een lekker nachtje gehad lees ik. En de kids blijven bij oma eten, wat een luxe zeg. Lijkt me zalig! Wat zielig dat het buurjongetje nog steeds in het zh ligt. Hopelijk is hij snel weer wat opgeknapt!

Mijn gezellige buuf (NOT, zegt amper gedag) is haar auto aan het stofzuigen. Zal ik de deuren van de mijne openzetten? Kan ze die ook gelijk doen:D Zie nl dat ze daar heel handig in is. Maar zo te zien heeft ze er niet echt plezier in, ze kijkt een beetje chaggie:p

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hahaha.. Marijn ziet net de foto van sofie en zegt.. tita!!!.. (lisa)..

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat vragen jullie allemaal voor de verjaardag van de kids?

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MEISKE.. wat zielig van Kas zeg.. hopen dat de rest niet volgt...

DEBIE.. druk is t wel, maar je groeit erin.. dus niet drukker dan met 2 vind ik, alleen wel wat meer gedoe met weggaan.. ze kunnen niet allemaal in een karretje tegelijk...dat zou toch reuze zijn.. whahaha...schiet t tenminste op!!

SITE.. hier is ie duidelijk sneller

LAPTOP.. wil ook een nieuwe.. geen ervaring met windows7

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    arme kas, beterschap

ilse krijgt van ons een keuken, mijn ouders en zus een fiets, vrienden keukenspulletjes hema, scoonouders doen nooit iets, broer paul geen idee, die verzinnen zelf iets

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    M'n zwager is er erg over te spreken!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oe ik heb een mini stinkdiertje op schoot.... Ff verschonen...

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Windows 7, geen ervaring mee.

Cadeau voor verjaardag. Hmm, ik neig nu naar een driewieler. We hebben er nog een staan in de schuur, maar die is toe aan de oud-ijzerhoop. Voor de rest nog geen idee!

Nu even boekje lezen met Sofie.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whaha, mini stinkdiertje:D

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie krijgt een driewieler van me moeder en van ons een keukentje. Vind het alleen heeeel lastig om er 1 te kiezen...

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hmm ben aan het twijfelen
    heb een taart besteld voor 16-18 personen maar zie net dat ik er 20 exl kinderen uitgenodigd hebben, wat zouden jullie doen laten staan of omhoog gooien naar 20-24 personen

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik zou er anders een ander taartje bijdoen, wil wel altijd genoeg hebben

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zou er ook een taart bij doen Viv!

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske doe jij sjs ook online en vind je het te doen???

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    denk dat ik hem dan naar 20-24 personen zet dat kan nog wel ik doe het via zo'n hobby taartenbakster

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hoi hoi.
    Heb alles bijgelezen aar ben een zeefje vandaag. Zelfs bij m'n client: zet stofzuiger in de kast, loop naar de kamer, shit moet je wel de dweil meenemen natuurlijk...Wee terug. En dat zo een keer of 4...

Weet wel nog dat Kas zo gespuugd heeft, bah wat naar. Beterschap

Meiske: ik zag laatst op een foto dat Sofie een kindermesje had, waar koop je die?

19. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jemig, wat gaan jullie hard! Heb 2 uur nodig gehad om alles bij te lezen (en om het topic terug te vinden).

DEBORA, VAN HARTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat super leuk voor jullie! En geen haast met het beddegoed hoor. Ik ben ook wel heel benieuwd naar een foto. Hbe je er zelf geen gemaakt voor op je site (als voorbeeldfoto, niet dat iedereen Suus haar idee gaat jatten, natuurlijk)

Wen, wat super zielig voor Fenne. Brrr, ik voel het zelf gewoon.

En verder... Eh, zieke kindjes, stoere Kas, Mega stoute en leuke Tess als hekkesluiter. Kweetut verder allemaal niet meer.

Hier gaat alles lekker! Gister met Koos Juul haar kamertje ingericht en moet nu alleen nog even naar Kids Factory voor een leuke poef of zitzak. Ik heb ook leuke gezien op de site van stip en bloem, misschien dat die het wel wordt. Ik zal morgen even foto's maken voor diegenen die twijfelen over het behang (of gewoon nieuwsgierig zijn).

Juulepuul is zo geinig op het moment! Ze is druk aan het oefnen met kleuren en met het verschil tussen mij en jou ("mama, je moet jou pakken, eeehhhh MIJ pakken"). Zo knap hoe ze dat uitvogelt. Haar favoriete zinnetje is "Dat weet ik nog niet". Echt. op elke vraag antwoord ze dat. Heul geinig als je vraagt of ze chocola wil (dan weet ze het namelijk ineens wel:D).

Voor haar verjaardag vragen we:
    speeltjes voor in bad of onder de douche
    een paraplubuggy (hoe lelijker hoe beter als het aan Juul ligt)
    memory
    Ikea keukentje
    houten eten / drinken / keukenspullen

Ik ben lekker aan het lijnen. Thanks voor de tips Boons. Ik heb het nog niet gekocht, de goere smaak valt eigenlijk wel mee (en mijn omgeving klaagt nog niet over stank:p). Ben nu een kilo afgevallen (sinds zaterdag), eet heerlijk en heb geen honger en geen snaai-aanvallen. Het voelt amper als dieten.

Wat doen we nu met onze mini-meeting? Ik heb degene uit de buurt een pm gestuurd, maar nog niet van iedereen antwoord gehad.

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Hallo lieverds

Ik ga hier weer een x inhaken

Zie dat we een nieuw onderwerp hebben moeten beginnen wat een gedoe

Wel ben ik voor jullie aan het proberen alles op te slaan , ( ook voor mij zelf )
    moet toch wat te doen hebben :)

Iemand updateje ???

hier verder alles K*T .. maar goed ... tis niet anders

Deel Deze Pagina