nee, die vakjes niet, alleen de gewone. Doe wel extra dingen op een dag om bijv een stuk taart te mogen eten vivi geinig.
ZUCHT.. zo stiekem even een traantje weggepinkt. Wat is mijn meisje toch ziek. We hadden verwacht dat het vandaag wel wat beter zou gaan. Maar niet dus, in tegendeel. Ze heeft bijna niets gedronken en lijkt zich nog lamlendiger te voelen. Morgen gaan we naar de huisarts. Ik heb zelf even rondgespeurt en denk toch aan een longontsteking of het RS-virus oid. En het ellendige is: Suzanne is ook verkouden en aan het hoesten, minder aan het drinken en af en toe hard aan het huilen . Zij heeft geen koorts. Dus ook haar maar meenemen morgen. E moet ook mee, want ik heb nog last van mn rug. Gelukkig is de pijn wel afgezakt. Ben blij dat mijn moeder ons vandaag wat uit de brand kon helpen. Nou ik ga weer.. suus huilt en Elena roept..
Bleehh, Mom, het schier niet op bij jullie. Leen is nu toch al een hele poos ziek? Ik hoop dat de huisarts iets voor haar kan doen en ik hoop dat het Suzanne bespaard blijft!
Verdorie Mom, wat rot Ik had zo gehoopt dat het wat beter zou met haar vandaag. Kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent, je wilt gewoon niet dat je kleintje zo ziek is.. RS gaat idd rond op het moment, maar Elena hoeste toch niet heel erg? Of juist wel? Nouja, hoop in elk geval dat de ha morgen je wat meer kan vertellen en ze er met een kuurtje ofzo weer bovenop komt. En dat het Suzanne bespaard blijft natuurlijk. Hele dikke megaknuffel voor jou en je meiden!
@mom had nog zo gehoopt dat elena zich nu beter zou voelen?? is ze ook benauwd?? want dat is een van de meest voorkomende syptomen bij rs
@Mom.. ik had dus ook ivm buurjongetje gespeurd naar RS.. schijnt dat juist bij hele jonge kindjes koorts weinig voorkomt..(ik lees t ook maar he..).. hoop dat t meevalt.. goed dat je naar de ha gaat...heel veel beterschap meis...knuff
@mom bryan word bij zijn benauwdheid altijd standaard getest op rs vandaar dat ik weet dat dat een duidelijk signaal is van rs
Symptomen Het RS-virus lijkt erg op een verkoudheid. Je baby heeft een verstopte neus en slijm in zijn longetjes. Hierdoor krijgt hij problemen met ademhalen. Hij kan piepgeluidjes gaan maken bij het ademen of hijgerig naar lucht happen. Verder kan je baby last hebben van hoestbuien, waarbij hij slijm opgeeft. Bij sommige kinderen zijn de hoestbuien zo heftig, dat ze ervan moeten braken. In de ernstige gevallen heeft je baby daarnaast een grauwe kleur in zijn gezichtje en drinkt hij slecht. Dit laatste kan er samen met het braken voor zorgen dat je baby uitdroogt. In tegenstelling tot peuters en kleuters hebben jonge babys met het virus meestal geen koorts. Toch kan je kindje behoorlijk ziek worden van het virus.
DEBORA.. ik heb misschien nog iets leuks voor op je site.. past er wel goed bij denk ik.. Ik heb ooit bij Jur als kraamcadeau gekregen een luierzak om op te hangen.. heul handig.. vreselijk lelijk stofje (zelf gemaakt door oudere dame), maar echt ideaal.. hangt gewoon aan de muur en er past bijna een heel pak luiers in... sja hoe ga je dat nu omschrijven.. moet er eigenlijk ff een foto van maken.. misschien vind ik t op t internet.. zal s kijken...
Google Afbeeldingen resultaat voor http://static.marktplaza.nl/images/1/72/7242472.jpg dit model heb ik.. (ander stofje) zie wel dat t niet zo eigenbedacht is door de oudere dame waar ik m van heb..whahaha... internet staat er bol van.. maar patroon e.d. is ook makkelijk te vinden.. Ik vind m echt superhandig en omdat je natuurlijk eigen stofjes etc kan gebruiken kan t makkelijk aangepast worden aan een kamertje...
Jeej, schoentjes zijn binnen! Tessa is er helemaal blij mee Bekijk bijlage 45241 Ze zijn echt helemaal nieuw. Stickers enzo zaten er nog op.
kids zijn vervelend met slapen nu.. lisa is 3 x beneden geweest..nu is marijn natuurlijk weer wakker.. ed heeft kerkzaken dus die is de deur uit.. ik zit wat te interneppen.. ff wat drinken pakken...