Nou, dat is ook wat! Bovenaan de pagina las ik dat alle onderwerpen met meer dan 1000 pagina's automatisch gesloten worden en we een nieuwe moeten aanmaken. Bij deze!
*BUDDYNIEUWS!!!* Onze schatje is aan het bevallen of al bevallen! Ik heb een sms gehad maar weet niet zeker wanneer ik die heb gekregen. Misschien al wel gisteravond, dus wie weet hebben ze hun mannetje al in hun armen.... Ze reageert nu niet op mijn sms in ieder geval! Buddy, succes! *BUDDYNIEUWS!!!*
Ohhhhhhhhhh spannend!! Let dan ook beter op je mobiel, Setteke. De komende weken moet je OP je telefoon gaan zitten.
Ik had niet gedacht dat ze nu al zou gaan bevallen..... Hoewel ik het had kunnen weten.... Djayden was ook iets te vroeg.... Ik heb het beheer gevraagd de titel aan te passen!
Die had ik verwacht haha! Durf mijn telefoon niet meer uit te zetten..... Oh en ik kan op mijn telefoon niet terug kijken wanneer een sms verzonden is. De tijd dat ik de telefoon aan zet komt hij binnen. Maar ik denk wel dat ze nu hard aan het werk is of haar mannetje in haar armen heeft... Ze had toen ze smste 3 cm...
Vreemd dat je niet na kunt kijken hoe laat het berichtje verstuurd is. Jee, alweer het eerste buddy nieuws. Super spannend.
Nou moeten we wel verplicht weer een foto van onze koter hierop zetten he? Kan niet zonder foto!8) Silke: 09-08-2008 Bekijk bijlage 45039
Deel 2... weet zeker dat we nu binnen notime een deel 3 hebben met dat geklets, haha! Dus Schatje is (aan het) bevallen? Had ze toch gelijk gister met haar gerommel he? Spannend! Ben benieuwd! Ohja, trouwens.. Goeiemorgen allemaal! Xx
Zo eerst de schok, dat we gesloten zijn en ik was al bijna bang dat ik jullie kwijt was en nu buddynieuws van schatje, bevallen, nee weer naar huis gestuurd, niet bevallen, hahahaha!!!! Goedemorgen dames!!! Ik moet aan het werk, heb alleen bijgelezen...