Ik ben zwanger.... maar toch onzekerheid

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door victoria, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben er sinds gisterochtend achter dat ik zwanger ben, maar ik kan het niet helemaa geloven. Mijn vriend en ik zijn heel erg blij, want dit is wat wij graag willen. Maar.... afgelopen vrijdag werd ik ongesteld (dacht ik), dit bloedverlies duurde één dag. Toen er zaterdag geen bloedverlies was, test gedaan en positief (licht streepje). Vandaag weer test gedaan en weer positief (duidelijk streepje). Probeer tegen mezelf te zeggen dat ik blij moet zijn, maar durf het toch niet helemaal, toch een beetje angst dat het een slecht voorteken is.

Groetjes Victoria

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    dat bloedverlies kan een pseudomenstruatie zijn...dat betekend dat je lichaam nog niet voldoende signalen doorstuurde om de ongi tegen te houden , vandaar dat het maar 1 dag duurde ...als je verder geen buikkrampen hebt gehad en je test duidelijker positief is , zou ik zeggen hartelijk gefeliciteerd meid en geniet ervan ;)

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

Ik snap je gemengde gevoelens!
    Snel eventjes naar de HA zou ik zeggen.
    Die kan je doorsturen zodat je meer zekerheid hebt!

Liefs!

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! :D :D :D

Dat beetje bloed kan ook een innestelingsbloeding geweest zijn... ;)

5. Laila88

Laila88 Lid

20 jul 2006
    97
    0
    0
    Arnhem
    Over dat bloedverlies zal ik me niet zo druk maken dat kan zoals Marijke1985 zegt ook de innestelingsbloeding zijn. Gefeliciteerd en geniet ervan!

6. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichten. Volgens mij kan het geen innestelingsbloeding zijn (daarvoor is het volgens mij te laat), maar een pseudomenstruatie klinkt heel aannemelijk. Ik was namelijk ook echt de hele maand overtuigd dat het niet was gelukt deze maand. Het heeft me in ieder geval wel wat gerust gesteld.

Groetjes Victoria

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Innesteling lijkt mij ook een beetje aan de late kant maar het kan nog wel een klein bloedinkje tgv de innesteling zijn hoor.

Als t vruchtje zich innesteld op of tegen een bloedvat van de baarmoeder kan dat een bloeding veroorzaken...als het dan even gaat groeien dan kan het weer tegen dat bloedvat aandrukken waardoor dat weer openklapt.

Maar evt kan het ook nog zo zijn waar veel vrouwen last van hebben...een gewonen niks te betekenen zwangerschapsbloeding.

Miskraam bloedingen zetten door en geven helder rood bloed, geen zorgen maken dus meiske!

Liefs en genieten maar gewoon even bellen met de HA, die weet meer.

Liefs Ninetje

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

9. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    gefeliciteerd!!

10. jetteke