dag dames hebben de februari stoppers zin om gezellig te kletsen en ervaringen uit te wisselen ben zelf half februari gestopt. en gelijk een cyclus van 28 dagen. wel wat verschijnselen gehad maar dat hoort erbij. nou maar af wachten of de volgende cyclus ook 28 dagen is. :
He Summer!! Ben zelf een eind jan-stopper,maar nu pas ongi voor de eerste keer..... Wens je heel veel succes, je loopt precies een week voor op mij met je eerste echte ronde, zit nu op dag 2!!! Spannend!! Ik wacht nog maar even met een banner tot de volgende cycles...... Groetjes
Hoi, Ik ben begin februari gestopt met de pil, ben toen normaal ongi geweest, maar na een week was ik weer ongi, en nu ben ik het afgelopen maandag geworden, dus de laatste cyclus was 35 dagen. Alleen de komende weken willen we een beetje uitkijken, want stel dat het raak is dan zouden we eind december/begin januari uitgerekend zijn, en dat lijkt ons niet zo'n leuke tijd. Het mooiste zouden we het vinden om volgend jaar maart/april/mei een kleine te hebben... Dus we zullen zien... Gr. Jorietje
ben het helemaal met je eens. heb dat ook een beetje . vind het ook geen leuke tijd om een kindje te krijgen,maar ja als het zo is dan is het zo
Ja das waar hoor, als t zo is, dan is t zo, maar ja, we kunnen het een beetje uitstellen natuurlijk hè, maar ik ben al wel vast met de pil gestopt om mn cyclus een beetje op orde te krijgen..
Ik zou het ook wel wat minder vinden....maar als het wondertje dan komt, dan komt het maar hoor,ha,ha,ha, kan ik me echt tonnetje rond eten met kerst en oud en nieuw....ha,ha,ha. En ben nog jarig ook rond die tijd, zou het dubbel feest zijn! Nu ik erbij nadenk zou ik het juist wel erg leuk vinden......
Tja dat is ieders eigen keuze, wij kiezen er nu voor om even uit te kijken en evt een voorbehoedsmiddel te gebruiken, maar mocht dat mis gaan en ik zou zwanger worden, vinden we het geen probleem natuurlijk. Maar als je het leuk vind, dan hoop ik voor je dat het raak is!!!
nee ik ga geen voorbehoedsmiddel gebruiken. mijn vriend is ook in die periode jarig en we weten hoe vervelend het kan zijn,maar als het wondertje dan komt vind ik het ook goed . misschien wel een leuk kadootje voor de aanstaande papa
Yep das waar, t zou een leuk kadootje zijn, hihi, maarre verder zijn er nog maar weinig februari stoppers hè?
ja maar heb deze topic ook pas net geopend misschien dat er vanavond wat gezellige meiden bij komen . we wachten af
Hallo meiden, ook ik ben in februari gestopt (ook half feb). Weinig klachten gehad. We vrijen nu (na 1e ongesteldheid die netjes na 28 dagen kwam) zonder voorbehoedsmiddelen en zien wel wanneer het raak is. We hebben geen haast ermee. Eerst maar eens kijken hoe de cilcus verder gaat verlopen. Verwacht niet dat het de 1e x gelijk raak zal zijn, zou wel leuk zijn natuurlijk.
nou meid je heb gelijk. wij hebben er ook geen haast mee. hebben vakantie geboekt voor de zomer en moet zeggen zou het niet erg vinden als ik niet zwanger op vakantie ga. het zou natuurlijk wel leuk zijn. maar goed het gaat zo als het gaat
hallo meiden, ik heb deze maar weer eens tevoorschijn gehaald. was benieuwd hoe het met jullie gaat! Ben zelf half februari gestopt en in maart de 1e ronde gehad, nu dus afwachten. Aan de ene kant verwacht ik niets, maar toch is het spannend.
nou hier is het ook af wachten. maar ook ik verwacht er niet zo veel van ga er gewoon van uit dat het een jaartje duurt. alles wat eerder is is mee genomen
Hoi Summer, hier idd hetzelfde. Net begonnen en verwacht niet dat het gelijk raak zal zijn. Maar hopen erop mag natuurlijk wel
hallo meiden, ik heb deze maar weer eens tevoorschijn gehaald. was benieuwd hoe het met jullie gaat! Ben zelf half februari gestopt en in maart de 1e ronde gehad, nu dus afwachten. Aan de ene kant verwacht ik niets, maar toch is het spannend.
nou hier is het ook af wachten. maar ook ik verwacht er niet zo veel van ga er gewoon van uit dat het een jaartje duurt. alles wat eerder is is mee genomen
Hoi Summer, hier idd hetzelfde. Net begonnen en verwacht niet dat het gelijk raak zal zijn. Maar hopen erop mag natuurlijk wel