Zo dames, dit keer aan mij de eer om een nieuw deel aan te maken Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dat Chikai ons er even op attendeerde Op naar deel 5 Liefs
Joehoeeeeeeeee,deel 4 alweer. Beseffen jullie je wel dat we dus al 20.000 berichten gezellig hebben afgekletst als oktober mama's?.?? Hele mijlpaal
Goedemorgen meiden! Onze jongste aap loopt steeds door het huis: "Baby, baby, baby, baby" Hahahaha, hij maakt er gewoon een liedje van
Joehoeeeee, ik ben er ook weer. Incog: wat schattig zeg van O. Wonderteam: wat fijn dat je een nieuwe garderobe bij elkaar hebt kunnen shoppen! Hier: Jelmer heeft nog steeds ontstoken ogen, heeft daar inmiddels een zalfje voor, maar zie na 2 dagen smeren nog geen verbetering, hopelijk komt dat snel. Hij loopt nu echt goed, is af en toe al niet bij te houden haha heerlijk. Vanmiddag naar verjaardag van mn schoonzusje, verder doen we rustig aan dit weekend, want moet komende week weer 5 dagen werken, bijna standaard tegenwoordig, maar we kunnen het geld goed gebruiken, dus vooruit maar.
goedemorgen dames, ook ik heb het topic gevonden! bedankt voor alle felicitaties! met mij en lize gaat het goed. ga nu even genieten, tot snel!!! xx
Hoi meiden, GEVONDEN! @ Escal: Gefeliciteerd met je dochter! Geniet er maar lekker van! Mooie foto trouwens! Groetjes, Elleke
WAAAAAUUWWWWW Escal!! Prachtig meisje! @Kwebbel; Oef, 5 dagen is veel. Maar ja... geld is geld. Werk ze! @Chikai; Hoest met de hoofdpijn? Ik ben weg, tot morgen denk ik.
@Escal: Wat een plaatje!! Heel mooi meisje *smelt*. @Incog: Oh lieve O. Zo cute!! @Hier: Mees heeft gewoon uitgeslapen tot 8.45 uur. Dat is voor hem echt zo abnormaal. Ik geloofde het gewoon niet. En nu ligt ie er ook weer in. Verder druk weekend met verjaardagen en lekker eten met vriendinnen. Dus waarschijnlijk tot morgenavond!
Present! Dank je wel Incognito, voor het aanmaken weer! Wat lief zeg, dat liedje van O! Escal; ooooh, wat een heerlijke roze wolk!!! Super hoor!!! Echt een lieve foto, een mooi meisje zo te zien! Hier even wat minder; vannacht worden geworden alleen maar overgeven.. Nu hadden we vanmorgen de fotoshoot (in Spijkenisse, 45 min rijden). Toch maar gegaan (hopelijk zijn de foto's een beetje mooi geworden, thijs was het al snel beu!), maar dat heb ik geweten.... Vanmiddag echt zo'n buikpijn dat ik zelfs de huisartsenpost heb gebeld (nadat ik een uur lang elke 10 min boven de wc had gehangen). Resultaat; buikgriep.... Bleh.... Nu dus maar even beneden en zo weer terug m'n bedje in.....