Ja daar heb ik niet aan haha ik vind ze ook lekker heb ze voor mij gekocht oow nee ik bedoel voor de kinderen hahaha.
Volgends mij zijn ze niet van lu het zijn uitdeelzakjes er zitten een stuk of 15 á 20 kleine koekjes in een zakje en dan 6 of 8 van die zakjes in een grotere snap je hem nog
dit zie ik staan: tarwebloem, suiker, plantaardige olien en vetten, envertsuikerstroop, rijstmiddelen (e500, e450), zout, gedeeltelijk ontzout, weipoeder, tarwekiemen, meelverbeteraar, honing, aroma.
Dat klopt maar aan elk nadeel zit een voordeel zo hebben de oudste en ik er meer. Nee dat is gekheid maar het zit idd in heel erg veel op school letten ze er niet op en heeft ze danoontjes en kaas gekregen zo balen. Ach we hebben 2 mandjes met lekkers 1 met melk en 1 zonder zo mag de oudste weer niets uit de kmvrije bak zodat het net lijkt of het speciaal voor de jongste 2 is.
hier al net zo maar dan om e-nummers en suikers, ik ben op dieet en doe dus met de oudste mee, suikervrij snoep en zo biologisch mogelijk eten. ik laat ze met opzet niet kiezen uit bakken maar verdeel t zelf de jongste heeft het gelukkig nog niet door