Hallo allemaal, Toen ik zwanger was van de eerste hebben we al lang nagedacht over een jongensnaam maar kwamen er totaal niet uit. Toen bleek dat ons wonder een meisje was hebben we niet meer verder gezocht voor een jongensnaam. Nu ben ik weer zwanger en zijn we weer op zoek naar een jongensnaam en ik heb het idee dat we hem dit keer ook echt nodig hebben! We hebben een lijstje gemaakt maar er zijn er een aantal waar we heel erg over twijfelen, wat denken jullie en hebben jullie misschien nog een leuke optie?! ons lijstje tot nu toe: -Bram - Tygo - Timo (valt eigenlijk al af) - Dex - Thijs - Harm (valt eigenlijk al af) - Naud - Rick - Daan - Ruben (vind ik erg leuk maar manlief vind het niks) - Beau (vind mijn man erg leuk maar vind ik niet zo) Bedankt voor de reacties!
Ik ga voor Tygo! En Timo vind ik ook erg leuk (maar die valt al af volgens jou). Ik vind Harm, Dex en Bram echt helemaal niet leuk.
Bedankt voor je reactie en je eerlijkheid. Het lastige is dat ik over alle namen twijfel. Morgen is Timo het weer helemaal en valt er weer een adere naam totaal af... vind het echt vreselijk moeilijk! een tweede meisjesnaam hebben we al...
Uit jullie rijtje vind ik Daan het leukst denk ik. Mag ik vragen hoe jullie dochter heet? Misschien dat we dan nog wat namen kunnen aandragen die we bij haar naam vinden passen?
wij vinden Daan ook super leuk en dit is/was ook de naam die ik graag wilde maaaaaar er zit al iemand in de fam met dezelfde naam. (toevallig vandaag tegen elkaar gezegd dat we anders aan hen gaan vragen of ze het erg vinden als we dezelfde naam gaan gebruiken als hun kind, hebben ook zelfde achternaam). Onze dochter heet A.mber.
Bij deze mijn mening! - Bram Leuk! - Tygo Wel ok - Timo (valt eigenlijk al af) Wel ok - Dex Super! - Thijs Super! - Harm (valt eigenlijk al af) Echt niet leuk sorry - Naud Wel ok - Rick Wel ok - Daan Wel ok - Ruben (vind ik erg leuk maar manlief vind het niks) Wel ok - Beau (vind mijn man erg leuk maar vind ik niet zo) Wel ok
Thijs vind ik de leukste! Daan vind ik ook heel leuk, maar komt wel heel vaak voor. Bij Amber vind ik Ruben wel erg mooi klinken! Bram zou ik niet doen in combi met Amber; dezelfde letters!
Hoe heet je dochter? Wel heel belangrijk dat het erbij past. En Beau en Harm.... die vind ik echt niet leuk.
Ik vind Daan en amber idd heel mooi.. Maar beau en amber ook wel alleen vind ik beau net iets meer voor een meisje.. Dex vind ik niet zo leuk, denk ik aan gtst.. Bram vind ik echt niet mooi.. Hier zeggen ze als een kindje flink is: nou het is een flinke Bram! Dus ik denk dan aan een dik kindje Naud vind ik wel erg stoer!
bedankt allemaal voor jullie reacties! Ben heel blij met jullie meningen! Hebben jullie eventueel nog een andere leuke jongensnaam bij de naam van onze docher. (A.mber) ik heb nog steeds geen naam waarvan ik denk: Dat is hem! Lastig hoor voor een ventje!
-Bram leuke naam - Tygo hele leuke naam - Timo (valt eigenlijk al af) niet doen dus - Dex vreselijk (hondennaam) - Thijs leuke naam - Harm (valt eigenlijk al af) niet doen dus - Naud Ik zou kiezen voor Noud en leuk! - Rick nee, niet mijn ding - Daan leuk maar wel gewoontjes - Ruben (vind ik erg leuk maar manlief vind het niks) dan wordt het niets he? - Beau (vind mijn man erg leuk maar vind ik niet zo) zie hier boven Wat dacht je van Kick? - Finn niet mijn smaak