Mikai! Zo heet ons zoontje. We zijn nog niet bezig met een 2e kindje maar ik ben wel benieuwd welke jongens/meiden namen jullie hier mooi bij vinden passen Zelf hou ik van korte namen niet langer dan 5 letters... Toen ik zwanger was van mijn zoontje vond ik Noa voor een meisje wel leuk maar nog niet echt wauw. Laat maar eens wat horen, ben benieuwd
Mikai.... hee dat is ook appart: Nooit van gehoort, erg leuk. Mika is het meestal. Dan ook een apparte naam? Je hebt er veel heh. Ik denk dat bij Mikai heel veel past. Hoef je je geen zorgen over te maken. Noa is nogal top 10 vergelijken bij Mikai. Maar Fenna of Liann Voor een jongen: Devon of Ilano
Dankjewel Een beetje apparte naam erbij zou wel leuk zijn maar niet te. Fenna vind ik ook een leuke naam! Liann niet mijn ding. De jongensnamen vind ik dan net weer een beetje te... die vind ik een beetje ordi klinken (sorry) Bedanktl oor het meedenken, nog meer mensen???
Vind namen met 2 lettergrepen er wel mooier bij staan, dan namen met een enkele lettergreep.. hier een aantal suggesties..: Dante Rune Jurre Lune Madée Nanou
Mikai en Elias Mikai en Kyra Mikai en Lot(te) Mikai en Romée Mikai en Davidé (klemtoon op de Da, op z'n Italiaans)