feeling lonely

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door mellepel25, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    @ Fontana,

inderdaad... hij was blij met mijn sms! ging hij me bedanken...dat voelt dan toch zo raar joh! Dan voel ik me wel zo slecht, alsof ik alle macht in handen heb, maar dat gevoel wil ik hem niet geven. Het is evengoed ook zijn kind!

en ja, lijkt me ook pijnlijk om je kind elke dag te horen vragen naar 'mama en papa'...
    Ook al heeft je ex een nieuwe vriendin, ik denk dat Sem dat nog niet echt begrijpt.

Sommige stellen gaan uit elkaar omdat ze niet meer van elkaar houden. Dat lijkt me toch stukken makkelijker dan wanneer je wel van elkaar houdt, maar het door wat dan ook niet loopt.
    Bij ons zijn het zulke stomme dingen, maar ook botsen we vaak met onze denkwijzen.

Vanmiddag zat ik bij de VK...en toen ik naar het hartje luisterde, schoot ik wel even vol.
    Dat hartje dat daar zo klopt is gemaakt door mij en mijn ex.. Zoiets moois.
    en toch gelijkertijd zo treurig allemaal.. Daarom kreeg ik ook tranen in mijn ogen, denk ik.
    Op dat soort momenten ben ik echt een softie. Ook al sta ik bekend als die harde tante (laat niet snel mijn emoties zien, ook niet aan ex).

Als het goed is gaan we a.s. vrijdag de baby erkennen.
    Dat voelt toch veel beter...

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Toch even delen... deze foto is van vandaag... 35+4!
    :D

3. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Wauww wat een prachtige buik! heel mooi hoor, niet super dik. Maar haha dat kan nog komen de laatste weekjes.

Ken het gevoel wat je zegt over macht hebben terwijl je dat eigenlijk niet zo bedoelt. Merk het vaak aan mijn ex. Die doet eigenlijk alles voor zijn kids, en ik laat hem zichzelf ook steeds weer bewijzen ofzo. Hij moet mijn vertrouwen weer winnen en dat duurt lang. Hij bedankt mij ook veel, of hij geeft complimenten dat ik de kids zo goed opvoed en dat hij trots op me is dat ik t allemaal red enzo. Tja daar heb ik niets aan eigenlijk.

Vrijdag erkennen, nou das wel fijn. Dan heb je daar ook geen stress meer van.

Tja mijn ex blijft volhouden dat ie niet gelukkig met mij kan worden. Na 7 jaar! en als ik vraag waarom, nou dan voelde hij zich niet gewaardeerd en hij voelde zich niet aantrekkelijk meer. euh nou nadat sem was geboren, had ik ff geen zin in sex nee.. En toen mijn moeder diagnose borstkanker kreeg + ik zat middenin mijn afstuderen tja toen ben ik hem weleens vergeten ja. Maar alsof ik dat met zin deed. Ik wilde vechten, hij vluchtte in een sprookje. pff

ben vanmorgen bij mijn exschoonmoeder op visite geweest. We zijn nog heel close gelukkig. Ze is heel lief en zij kreeg na mijn moeder de diagnose borstkanker. Ze is net klaar met de laatste chemo, daarom zijn mijn moeder n ik daar ff geweest vanmorgen. Ze zei dat ze mijn ex erg depressief vind de laatste tijd, dan weer een opleving dan weer depri. Tja of die relatie nou echt is dat durft ze niet te zeggen, ze zij meteen..nou dan had ie ook niet met jou nog sex gehad als t zo "echt" is tussen hem en dit nieuwe meisje.
    Ik kan heel goed met haar praten en ze staat, net als de rest van zijn familie, achter mij. Dat geeft de mens moed haha.
    Ze vind dat ik er super goed uitzie en dat ik t top doe. Heerlijk om dat te horen. t Ego groeit haha.

4. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Dat zijn nou echt de woorden van mijn ex.... Ik zie ons niet meer samen komen en dat ik een goede mama ben etc.. Zelfs voor mamadag heb ik iets van hem gekregen omdat ik het volgens hem verdient had.;) Ik en verdient??? ik kan heel gemeen zijn.

@ assi sterkte.

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Nou, vanmiddag hebben we de baby laten erkennen bij de gemeente. Toch erg vreemd om daar samen te zitten terwijl we uit elkaar zijn. Na afloop dacht ik dat hij ons meteen naar huis zou brengen, maar hij vroeg of ik wat kleding wilde uitkiezen in de winkels voor Yasemin. Hij heeft ook nog zo een duw/fietswagentje gekocht voor haar, ook leuk voor de baby strakjes.
    Dus ja, het is lang geleden dat hij echt wat uitgegeven heeft aan de kids.

Hij begon weer over de Efteling. Heb er goed over nagedacht en ik ga wel mee. We gaan a.s. maandag omdat het weer dan mee zit.
    Nou, ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen. De sfeer is sowieso anders door alles wat er nu speelt. Je loopt nu niet lachend en hand in hand door de Efteling, maar er is wel die vervelende spanning.

Ook als hij hier is of net als vandaag... 6 jaar samen geweest, je kent elkaars in & outs, maar als je nu samen op de bank zit, hangt er zo een vervelende spanning. Vooral omdat ik zo sterk aanvoel dat er geen vrede is met de breuk.
    Ik heb er ook steeds minder vrede mee, hoor. Begin hem steeds meer te missen, maar anderzijds........durf ik me er niet meer in te storten! Ben te huiverig voor dezelfde teleurstelling.

Pfff, ik haat dit zeg!

6. Tim2009

Tim2009 Lid

7 jun 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet kom je op een dag wel een man die jou waard is en goed met je kindje om kan gaan.

En zo niet, blijft altijd goed voor jezelf zorgen en haal de leuke dingen eruit die in je zitten.

En geniet van je kind!

7. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

assi zo herkenbaar. ik deed de eerste periode ook nog veel met ex. toch samen nog even filmpje kijken, dingen vertellen, praten, bij zijn huisje kijken etc etc. maar die spanning was idd verschrikkelijk vooral omdat ik de situatie toen nog terug wilde en nog van hem hield.
    Nu ben ik enerzijds blij dat ik hem niet meer zie en hij zijn eigen ding doet.. anderzijds doet het me toch nog wel zeer dat alles zo gelopen is... alle spanning en zijn leugens en nonchalante gedrag was ik echt klaar mee. Soms denk ik wel eens van wat als ik hem toch benader? Maar ik doe het niet... heb dat al zo ontzettend vaak gedaan en het contact moet nu maar van hem komen en dan om zijn zoontje.

Deel Deze Pagina