Fijn dat het probleem opgelost is. Zou zeker de woningbouwvereniging aanspreken hierop. Hopelijk komen ze met een oplossing.
Fijn dat ze het probleem gevonden hebben! Nu kan je via toon aantonen dat je verbruik sinds de reparatie minder is als daarvoor toch?? Als ze toch komen met die rekening voor feenstra, zou ik ze dat mooi onder hun neus schuiven. Dat je eerst de wbv had moeten bellen oké, begrijp ik. Maar jij kan nu aantonen dat er inderdaad een defect was, dus het minste wat ze kunnen doen is die rekening van feenstra betalen. Door hun defecte cv ketel heb jij zoveel extra gas moeten betalen
Snap best dat het niet handig is om rechtstreeks met Feenstra te bellen als je in een huurhuis woont. Maar Feenstra geeft vervolgens aan dit door te zullen geven aan de wbv en doet dit niet en jij mag nu voor de kosten opdraaien. Lekker makkelijk van de wbv. Ik zou een mail sturen naar de wbv met Feenstra in cc en het hele verhaal nogmaals uitleggen. Is eneco wel coulant of draai jij ook gewoon voor dit belachelijk hoge gasverbruik op? As dat het geval is zou ik alles op alles zetten om die driewegklep zsm vervangen te krijgen. Succes! Zie dat het inmiddels is opgelost, heel fijn!