Zelf inderdaad niet gaan en je andere schoonzus opbellen. Ik zou not amused zijn als ik niet ol de hoogte gebracht zou worden. .....
Inderdaad. Al had ik hier allerlei maatregelen genomen en de psz gebeld en die zeiden, breng hem maar gewoon hoor, als de kinderen het niet van jullie kids krijgen dan wel van iemand anders Ook mijn s.zus gebeld maar die vond het ook niet erg toen we een feestje hadden met de s.ouders. Onze kinderen hebben het gekregen van de kinderen van een collega op een bedrijfsbbq. Die collega wist het op dat moment nog niet maar het ons wel direct laten weten toen ze erachter kwam. Ts: met een kleintje van 4 maanden ging ik ook niet. Maar las al dat jullie niet gaan. Ik zou wel even je s.zus bellen inderdaad en dan is het aan haar wat ze ermee doet.
Ik was laatst ook op een verjaardag en schrok me rot! Een kindje met waterpokken, gelukkig waren ze al ingedroogd. Eerst dacht ik "top als hij het nu krijgt dan zijn we er vanaf" maar ik begreep dat als ze het voor hun eerste levensjaar krijgen de kans groot is dat het nog een keer terug komt. Ik vind het heel slim dat je het niet gaat opzoeken! Wel flauw dat s.zus hier geen rekening mee wil houden. Je andere s.zus zou ik even opbellen zodat zij ook zelf een keus kan maken.
jeetje wat belachelijk dat die schoonzus niet lekker thuisblijft met dr waterpokken daardoor kunnen jullie niet. jammer dat er geen rekening word gehouden met anderen. goed dat je niet gaat, ik zou de andere schoonzus nog even inlichten
damn ben bang dat we al te laat zijn.. ik ben vorige week maandag met de kleine man bij mijn moeder geweest, waar dus dus die kids geweest zijn.. nou heeft mannetje sinds vandaag ineens 6 rode plekjes, op buik, benen armpjes en hoofdje.. hij is ook verkouden.. Kunnen dit ze al zijn en heeft er toevallig iemand van jullie een foto van beginnende waterpokken?
maak jij anders ff een foto van je kindje....kunnen we ff kijken. Moet nog wel ff zeggen dat ik het erg aso van je szus vind dat ze niet wat later wil komen zodat jullie ook ff kunnen gaan.
Geen muggebulten of warmte uitslag? Hier hebben beide kids nu ook van die rode bulten maar dat is van de muggebulten en door het krabben