Ik ben alle kleding van mijn dochtertje aan het opruimen en nu heb ik een grote tas vol (maat 62 - 80/86) die ik graag wil schenken aan een tehuis waar moeders met kindjes zitten en die het wel kunnen gebruiken. weet iemand z´n adres in de buurt van Amsterdam en omstreken? P.s. ik kan het wel gratis op MP zetten maar ik wil dat het echt goed terecht komt en niet bij iemand die het vervolgens gaat doorverkopen.
Super mooi gebaar!!!!! Ik weet dat bij kraaiennest wel het leger des heils zit. Zij hebben, volgens mij ook, opvang voor alleenstaande moeders. En dat siriz veel doet voor jonge moeders: Opvang | Siriz misschien een mailtje sturen, zij zitten ook in Adam.
Of misschien naar een AZC of bij de voedselbank informeren of er een gezin is met een kindje die net iets jonger is. Of misschien ken je via via iemand die het financieel heel lastig heeft? Heel mooi gebaar! Ik geef mijn kleding ook liever weg aan een goed doel (of vriendin) dan dat ik het verkoop. Ik zou het niet op mp zetten, dan weet je nooit of het echt goed terecht komt en daar zou ik dan enorm van balen.
Goed gebaar! Ik geef mijn kleding weg aan kinderen in Roemenië, bij een stichting waarvan wij zeker weten dat het ook allemaal terecht komt in Roemenië.
Als je je kleding bij Het leger des heils inlevert, vraag dan wel even waar het terecht komt. Op sommige inleverpunten komt de kleding niet bij "de mensen" terecht, maar wordt het verkocht of gepimpt en dan verkocht. Het geld komt uiteindelijk wel terecht bij de mensen, maar het lijkt me wel bizar als je jouw ingebrachte kleding gepimpt en wel bij de Bijenkorf ziet hangen als je dit niet weet
Ik heb het een tijdje terug afgegeven bij iemand die pleegkinderen heeft. Ze hebben in Zeist een centraal punt waar direct kleding en andere spullen opgehaald kunnen worden voor crisisopvang. Blijkbaar gebeurt het met enige regelmaat dat er bij crisisopvang kinderen met alleen de kleren die ze aan hebben bij de pleegouders aankomen. Dit leek mij dus wel een goed doel. Het lijkt me dat ze op meer plekken in Nederland zulke punten hebben.