Dit keer geen vraag om hulp of een naar verhaal maar iets wat ik gewoon effe kwijt moet: ONS KERELTJE IS VANDAAG 1 JAAR GEWORDEN ! Ik zeg dit met een snik (waar is mijn baby) maar vooral met een lach ! HIEP HIEP....HOERA ! O
VAn harte gefeliciteerd met je ventje en maak er maar een hele mooie feestelijke dag van.... HIEP HIEP HOERA! twinny
hele leuke dag gehad met taart en cadeautjes ! Hij voelde zich ook echt jarig want hij liep er zo parmantig over ! Broerlief (4) was wat jaloers maar die heeft ook kadootjes gehad en toen ging het wel weer Goh, ik heb geen baby meer maar een dreumes Time flies ...Het viel me ook op dat ik vanochtend naar school liep om de oudste te brengen en toen zag ik dat een mevrouw me aankeek. Toen dacht ik: ja, je ziet het goed. Leuke kinderen he ? Direct daarna dacht ik: nou nou. Typisch iets voor mij om te denken dat anderen dat denken. Maar het is in ieder gevoel goed dat ik dat zelf vind. Ik ben zo trots op mijn jongens, ik knap bijna ! Voor alle felicitaties: hartstikke bedankt zeg. Erg leuk om te lezen