Zetpillen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Esthertje, Mar 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Hebben jullie weleens een zetpil gegeven terwijl je twijfelde of er iets aan de hand was :(:

Youri zijn tweede kies komt door, en werd net weer gillend wakker en bleef maar over zijn oor wrijven, ik heb hem toch maar een zetpil gegeven terwijl ik toch twijfelde of hij inderdaad last had! Nu een half uur later ligt hij heerlijk in droomland met zijn zetpil, zou mijn gevoel dan toch kloppen :(:

2. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik denk dat je gevoel wel juist is geweest. Ik heb het ook wel eens bij Giovanna gedaan, je kent je kind door en door. Ze deed anders als anders en net of ze zich niet helemaal goed voelde na de zetpil was dit over :) Moedersinstinct haha.

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ja hoor, ik denk ook dat je goed hebt gehandeld.... En ALS dat een keer niet het geval is is dat ook geen ramp hoor, paracetamol is vrij onschuldig.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Ja, heb ik ook wel eens gedaan, ze was echt zo aan het huilen, daarna was ze helemaal rustig en ging lekker slapen. Geen idee wat het was, maar goed, ze was niet helemaal in haar knollentuin en dat merk je dan.

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ja hoor. Hebben wij ook wel eens gedaan.
    Luca voelde zich duidelijk niet happy en huilde alleen maar. Na een zetpilletje is hij lekker in slaap gevallen. Had ws ook last van een tandje want een dag later stak er een puntje door het tandvlees. :D

Paracetamol kan geen kwaad hoor. Als je twijfelt mag je er gerust een opsteken.

6. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Ja .. som sis het zo lastig om er achter te komen wat er nou werkelijk is!

Share This Page