Feest kindje

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Annacatharina, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Palace

Palace Actief lid

Mar 4, 2013
    178
    1
    0
    Oh echt? Mijn borsten zijn al gevoelig vanaf dag 1! Niet normaal!! Lijkt wel of ze twee cupmaten groter zijn. Ik ben nu misselijk, moet niet aan eten denken... Maar eten helpt dus?

2. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Bij mij zijn mijn borsten met vlagen gevoelig.
    Vanmorgen weze sporten en in het begin met hardlopen deden ze pijn, maar later werd dit minder.
    Smorgens weinig eetlust, licht misselijk, of in ieder geval het eten zakt niet echt. In de middag mega honger, maar niet weten waar ik zin in heb.

Groetjes dromen

3. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ja, juist kleine beetjes eten zegt men. Alvast een cracker nat je bed leggen zou ook schelen. Dan zit er iets in je buik voor je opstaat :)
    Ben benieuwd of het werkt voor je!

4. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik hou trouwens een 42 weken agenda bij. Best een leuk ding, kon je gratis afhalen bij oa de jumbo na het invullen van een site.
    Kijk:

Ik vind het wel leuk, staan ook wat voedingstips in en een beschrijving van de ontwikkeling van je kind van week tot week.
    Houdt 1 van jullie ook zoiets bij?

Attached Files:

5. napatalama

napatalama Actief lid

Jul 5, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas moet ik deze groep verlaten, zwangerschap loopt mis:( ben erg verdrietig. Ik hoop dat jullie een fijne goede zwangerschap mogen hebben

6. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Napatalama, nee toch?
    Weet je het zeker?
    Wat vreselijk rot voor je, heel veel sterkte, en ik hoop dat het je snel mag lukken!

7. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee wat vreselijk voor je! Heel veel strekte!

8. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk die agenda Roin!
    Ik hou sinds vandaag een soort 9 maanden dagboekje bij. Was wel al even wezen kijken in wat boekenwinkels naar die 9 maanden boeken maar daarin is het al zo bepaald over wat je moet schrijven en door de hoeveelheid ruimte wordt er dus ook bepaald hoeveel je mag schrijven. Das niet helemaal zo mijn ding. Dus ik heb gewoon een blanco boekje gekocht en ben daar vandaag in begonnen. Lijkt me wel heel leuk om dat dan later aan ons kind te kunnen geven. En ik vind het zelf ook leuk om wat dingen bij te houden van hoe ik me voel en hoe ik het beleef.

9. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook leuk om hier mee te kletsen.
    Naam: Elita. 30 jaar. Eerste kindje.
    Uitgerekende datum 1 jan 2015
    Eerste echo 19 mei bij verloskundige.

Wat een leuk idee die agenda roin. Weet je nog via welke site je die hebt aangevraagd?

10. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Gefeliciteerd elita! :D
    Why's online - home - zwangeragenda
    Hier kun je hem aanvragen!

Leuk bloempje! Goed idee.
    Ik schrijf niet alles er in, meer wat 'mijlpalen' en belangrijke data.
    Verder heb ik er afdrukken van mijn zwangerschapstest in, het cadeautje van MvM en het gedichtje dat ook aan mijn ouders ga geven.

11. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Natapalama veel sterkte!

Roin wat een leuk idee een 9 maanden dagboek, lijkt me een goed idee om te gaan doen.

12. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Je moet je er niet teveel bij voorstellen hoor, maar ik vind het best een leuk boekje!

13. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hey meiden,

Hoe was jullie weekend? Hier gisteren de tuin leeggehaald door vriendlief en vrienden. Over anderhalve week wordt onze tuin opnieuw bestraat en een grasveld aangelgd. Ze begonnen erg vroeg, en hoewel ik uiteraard niet mee heb gesjouwd, heb ik wel.voor koffie, lunch, etc, etc gezorgd. Ook een beetje te enthousiast boodschappen gedaan, dus dat voelde ik vandaag wel.

Toen de kabouter zijn middagslaapje deed ben ik ook even lekker gaan liggen. Hij was ook moe, dus 3 uur later werd ik wakker...
    Ik had het blijkbaar nodig, haha.

Zo even alle tekenen van zwangerschap opruimen(vitamines/gegevens vk, etc) , want mijn vader komt morgen op de kleine passen, want onze reguliere oppas is een weekje met vakantie.
    En dan nog maar een weekje wachten tot de echo :)

Fijne avond nog allemaal!

14. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Hier ook een heerlijk weekend achter de rug met veel gezelligheid.
    Het verzwijgen is soms best lastig.

Hoe gaat het met jullie? Qua kwaaltjes etc?
    Iemand vandaag al een echo?

15. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Ik heb gewekt zondag, heerlijke afleiding.
    Zaterdag gingen wij de tent opzetten om te kijken of dat wat is, voor korte weekenden en als Vl. Alleen weg gaat.
    Ik werd super dol en misselijk van die bewegende dingen.

Gister ochtend voelde ik me ook vreemd en veel last van echte onrust in mijn lijf. Tijdens werken ging dat weg.

Nu weer super onzeker, had klein beetje pijnlijke borsten, dat is nog minder. Niet echt misselijk, maar wel bonkende hoofdpijn"......... Wat duurt 21 mei nog lang.

Jij last van kwaaltjes Roin?

Nu opschieten anders kom ik te laat op mijn werk

Fijne dag

16. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik kan me voorstellen dat het je onzeker maakt.
    Ik was2 weken geleden ook soms een dag misselijk en dan ineens helemaal niet meer.
    Dat vond ik ook zo gek.
    het schijnt dat kwaaltjes heel in het begin toch wel kunnen komen en gaan.

Ik heb sinds eergisteren pas last van mijn borsten. kleine prettige bijkomstigheid is dat ze ook echt wat groter zijn :D
    Zal niet voor iedereen feestelijk zijn maar met mijn 70B is het wel is leuk! :D

Wel heb ik geregeld wat steken in mijn buik. Sinds gistermiddag is het weer weg, maar zaterdag en zondagochtend werd ik er echt naar van.
    Schijnt dan weer met het groeien van de bm te maken te hebben.. nou het zal, prettig is het niet.

Heb je niet nog een test? Als je echt twijfelt, zou je morgen nog is kunnen testen misschien?

17. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Die onzekerheden pff... we moeten nog ff volhouden dames. Maar voor Dee is het vandaag hopelijk al feest, zij heeft de echo toch?
    Ik ben benieuwd!!
    Ik heb ook 3 super dagen achter de rug met totaal niet moe of kwaaltjes dus hoppa meteen ook weer onzeker.
    Buikpijn wel en mijn borsten oelala.. die groeien waar je bij staat en ze doen zo vreselijke pijn.
    Goede tip om nog een test te doen, ik heb er geen meer.
    15 mei komt moeders voor moeders, dan wordt er ook een test gedaan. Tot die tijd is het nog wel vol te houden. De tijd gaat zo snel he!

18. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik vind de tijd ook snel gaan ja!

Over 3 weken de echo en eigenlijk vind ik het prima. :)

Ik start woensdag met het verzamelen van urine.

19. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin zei ook al dat het per dag kan wisselen, we zien wel. Kunnen toch niet meer doen dan afwachten en duimen.
    Nog een keer testen, heeft dat zin dan? Het hcg hormoon is toch niet ineens uit je bloed? Of wel mogelijk al minder? Heb nog meer als genoeg testen liggen. Wil deze week ook mvm bellen.

Hoe was je echo? Geloof dee

Groetjes dromen77

20. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Nou, je HCG loopt op tot je 6e of 8e week geloof ik.
    Je ziet wel is dat als het zo vroeg misgaat, het hcg toch wel snel daalt. Dan loopt je test dus terug tov de vorige.

Nu had ik laatst een rare test.
    Hij liep heel langzaam op, ook de controle streep. Het was mijn laatste test en ik had ook besloten dat ik geen nieuwe zou halen. Hij kleurde minder fijn. Ik werd er toch onzeker van!
    Heb dus toch weer nieuwe gehaald en die kleurde weer, zoals ik eerder gehad had, direct en was echt haast net zo donker als de controle streep.

Share This Page