Feest kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annacatharina, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was vanmorgen ook wel weer blij toen ik het testje van moeders voor moeders zag. Blijft gewoon steeds een bevestiging zo'n streep. Heb trouwens ook een ovu test gedaan, omdat mijn zw testen op zijn en ik weer beetje onzeker was. Nou heb ik nooit dikke strepen op Een ovu test gehad maar nu dus wel :D

Wat betreft kwaaltjes, moeheid gaat op en af, borsten zijn pijnlijk/gevoelig en echt gegroeid :$! Niet normaal meer! En verder zit mijn opgeblazen buik er ook nog steeds.

Bevalt mij eigenlijk ook wel goed om het nog even voor ons te houden. De dagen gaan inderdaad hier ook redelijk snel dus gaat wel lukken om het voor ons te houden denk ik, mits buik en borsten een beetje mee werken :p

2. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lees in het januari topic wel echt heel veel meiden die het eigenlijk gelijk vertellen tegen ouders/zussen en goede vrienden? Zelf wil ik echt ff wachten met vertellen en voelt eigenlijk ook wel goed.

Hoe aan wie en wanneer gaan jullie het vertellen? Ben wel nieuwsgierig hihi

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nee, ik vind het ook prima dat nog niemand het weet..
    Maar het lastige vind ik dus (zoals gisteren) en etentje met vrienden, dan dus zo onopvallend mogelijk geen wijntje..we hadden het over één of ander survival ding..ik deed maar alsof ik het super leuk vond (en dat vind ik normaal ook) en dat ik nog wel hoor wanneer het iedereen schikt..dat vind ik dus meer lastig.

Ik wil het mijn ouders vertellen met moederdag, maar ergens vind ik dat ook heel gek hoor..daarbij hoef ik nooit zo in de belangstelling..

Maar ja, vertellen moeten we het toch! :)

4. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hey!

Wij hebben het de eerste zwangerschap eigenlijk gelijk aan naaste familie verteld zodra we er achter kwamen (niet gepland). 3 dagen later had ik een miskraam...

Bij mijn tweede zwangerschap hebben we het iedereen pas na 13 weken verteld. Aan de ouders dmv een fotolijstje met echo.

Deze zwangerschap zijn we nog in dubio. Sowieso eerst de vroege echo afwachten volgende week. En als die goed is het aan familie vertellen, en de rest gewoon weer na de termijnecho.

Voelde me vandaag echt rot. Elke keer op het randje van misselijk enzo. Mezelf net wel gedwongen om te gaan sporten, en nu gaat het eigenlijk weer top, haha

Dee, hoe is het gegaan vandaag??

5. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hee dames!!

Hier de echo gehad en alles was goed. Werd geschat op 6w5dgn en het hartje klopte. Dus voor nu goed nieuws :) Over vier weekjes weer en dan hopen op mooie groei. Ik ga morgen op vakantie dus even afwezig op t forum. Meiden die ook nog echo's hebben deze week, Succes!

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Fijn dat het er goed uit zag!
    Geniet van je vakantie!

7. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was Dee! Geniet van je vakantie!

8. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dee fijn dat alles goed was, een hele fijne vakantie, extra genieten nu!!

Ik heb net voor de zekerheid nog een test gedaan. En het is gewoon een knal test!!

Voel me ook niet echt lekker deze ochtend ;)

Groetjes dromen

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Goed zo! :)

10. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn een goede echo en geniet van je vakantie

11. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Getsie, heb al heel de middag buikpijn. Van die buikpijn die ik voordat ik zwanger ook wel eens had, gewoon buikpijn zeg maar. Maarja waar hoort ie nu bij...bij het zwanger zijn of is het de gewone huis/tuin/keuken buikpijn? En als ie bij het zwanger zijn hoort..dan maak ik me weer beetje zorgen, heb niet eerder buikpijn gehad. Anderen wel...?

12. jo88

jo88 Nieuw lid

23 apr 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo graag wil ik me ook aanmelden hier
    Ik ben 26 en zwanger van ons eerste kindje
    Vandaag voor de eerste echo geweest en ben nu 6 weken en 6 dagen zwanger dus op de 24 ste uitgerekend.
    Bij de echo hebben we een mooi kloppen hartje gezien
    maar ook nog een lege vruchtzakje dus over 3 weken nog een echo en dan moet die weg zijn of nog een kloppen hartje zo spannend weer.
    We ga met moederdag het vertellen aan onze fam.

Ik heb erg veel last van misselijkheid maar hoort er bij

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja ik bloempje, maar met vlagen. Ik heb het de hele.... week al, gisteren was het weg..heerlijk was dat.

Welkom jo 88!
    Gefeliciteerd!

14. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Jo, fijn dat jullie al een kloppend hartje hebben gezien.

Jij al een week last van buikpijn Roin? Kan me voorstellen dat het dan fijn is als het ook even weg is. Ik heb het eigenlijk alleen vandaag nog gehad, dus dacht ineens....huh?! Maarja al die nieuwe dingen horen er natuurlijk gewoon allemaal bij. En voor de kleine beeb heb ik ze allemaal over, als ie maar lekker in mijn buikje blijft zitten :D

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, het begon denk ik ook zo rond de 4,5 week.
    Maar dan lees ik her en der dat het groeien van de bm flunk venijnig kan zijn, dus tja..
    Het voelt overigens ook wel alsof ik naar het toilet moet, voor grote boodschap, en soms lukt dat dan ook maar pijn gaat er niet mee weg.
    Toch zakt het steeds na een min of 10 en dan blijft het weer even weg en soms is het er een dag niet.

16. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Welkom Jo!
    Wat fijn een goede echo Dee.
    Ik heb mijn echo morgen en de angst slaat me nu wel om het hart... Ik ben heel erg zenuwachtig...

Wij hebben het wel verteld aanouders en zussen, en onze beste vrienden, maar dat komt omdat we via IVF zwanger zijn geraakt. Onze directe omgeveing is daar heel erg bij betrokken geweest dus we vonden het ook fijn om een keer het goede nieuws te delen... Maar verder vertellen we het ook nog aan niemand.

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Logisch, het is ook zo spannend!

Ik zou wel kunnen slapen vandaag! Tjee, jullie ook zo moe?

18. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    RoIn, bedankt voor de tip!! Dit is misschien wel meer gepast.

Bij deze wil ik me dus ook graag aanmelden. Zwanger en de 30e uitgerekend :) ik vind het zo leuk en spannend allemaal! Over precies een week gaan we als het goed is een hartslag horen :D

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Welkom, leuk om hier wat 'kwaaltjes en nieuws' te delen! :D

20. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Leuk hoor dit forum!!

Ik heb overigens niet echt m'n mond gehouden :) ik was helemaal perplex :) m'n zus en m'n ouders+schoonouders en een paar vriendinnen weten t. Ik ben de laatste van de groep en ze wisten dat we bezig waren.

Ik heb nog wel veel dingen waarvan ik denk dat ga ik echt niet doen ofzo :) moet er nog even ingroeien geloof ik. Ondanks dat we echt wel graag een kindje willen, ben ik best wel onzeker over een boel dingen. Herkennen jullie dat ook?

Deel Deze Pagina