Hee ! Wat leuk jou hier weer tegen te komen ! Ja tot nu toe goed alleen soms nog van die onzekere momenten .. Maar vanavond na het eten me eerste misselijkheid ! Brrr niks aan zo'n weeig gevoel in de maag .. En moest ook nog boodschappen doen ooh bah En hoe gaat het met jou ??
Dat is ook wel heel leuk om je vriend zo te verassen. Wij zaten/zitten in de mmm en mochten zondag testen, en omdat ik vrijdags dacht dat het voorbij was, heb ik smiddags getest en Vl was toen thuis, dus samen gewacht.... Op het streepje was verbaasd hihi
Ik heb zelf alleen getest, maar mn man wist al dat ik een paar dagen over tijd was. Het was dus niet echt een verassing toen ik hem de test liet zien... Mijn ouders weten het nu 2 weken en de rest van de familie ga ik het met moederdag en het weekend erop vertellen. Het is voor ons de allereerste keer zwanger en kan het bijna niet meer voor me houden. Ook vanwege de misselijkheid natuurlijk... Daarnaast zou ik het aan mn familie ook vertellen als het mis zou gaan, dus waarom zou ik ze het goede nieuws onthouden?
Ja goed ano! Ik voel me sinds een vandaag weer lekkerder. voelde me echt grieperig maar ik denk nu dat ik al een poosje een blaasontsteking onder de leden had! Toen ik getest had was ik zo verbaasd dat het al raak was dat ik mijn vriend het vol verbazing liet zien en hij heeft net zo verbaasd zitten kijken.. Niets romantisch aan dus..
Het is 07:00 en ik zit al op mijn werk.. die vroege diensten zijn echt een drama, slecht slapen, misselijk.. maar hey, je moet er wat voor over hebben he. Ik heb buiten de zere borsten om en slecht slapen en heel af en toe smorgens misselijk echt geen klachten, wat wordt je daar toch onzeker van grrrrr Hebben jullie t trouwens ook dat als je thuis komt na een dag werken, echt direct de jogging broek aangaat want gewone broeken zitten aan het eind van de dag echt niet meer lekker, zo opgeblazen!! Vanmiddag familie dag, veel neven en nichten hebben al een kindje of zijn zwanger dus wij zijn vandaag aan de beurt: "kriebelt het bij jullie nog niet"? We zijn absoluut niet van plan om het te vertellen vandaag dus even door de zure appel heen bijten en die rotvragen aan te horen! Allemaal een fijn, zorgeloos weekend gewenst!!
Goed bezig jen! Ja irritant is dat hè, ik denk dan altijd hoe durf je Miss lukt t wel niet. Heb ik overigens ook weleens gezegd moet je ze zien kijken hihi Heb ik ook! Ik draag nu ook veel jogging broeken.... Als ze maar laag zitten! Werk ze en iedereen een fijn weekend gewenst! X
Goede morgen, Denk dat bij ons er niemand in de Fam. Nog naar vraagt, omdat ze allemaal weten dat het bij ons spontaan niet lukt en al een tijdje in de mmm zitten. Vrienden wel, maar die zijn verder op de hoogte. Broeken zitten hier savonds ook strak en op het werk moet ik veel bukken en door de knieën en dan zit mijn broek soms ookmecht niet lekker. Net wezen sporten en voel ik ook al echt mijn buik/darmen zitten. Vanavond gaan we het aan mijn schoonmoeder vertellen, spannend.
Ik heb ook gedacht om dat te zeggen hoor; "misschien lukt het wel niet" maar ben zo bang dat mijn gezicht mij verraad haha... Dus het wordt: "ik vind dat nogal een persoonlijke vraag"!! Dromen: veel plezier vanavond met vertellen. LEUK LEUK
@jen, ik had dezelfde klachten als jouw vanochtend. Vanochtend ook alweer 7 uur aan het werk. Lag pas rond kwart voor 2 te slapen. Vl was 12 dgn weggeweest en moest nu weer wennen dat hij naast me lag. Ook pijnlijke borsten vannacht en weer van bed te plassen. Slapen met een bh is wel veel beter. Wanneer iemand in mijn omgeving een opmerking maakte over baby's krijgen zeg ik gewoon, kan ze niet kopen hè. Fijn weekend. Morgen Moederdag: ik vroeg mijn vriend heb je al wat voor Moederdag gekocht?? Hij: ik hoef nu nog niet wat voor je te kopen toch? Haha ik lachen ik zei nee slimpie voor je eigen moeder een kadootje. Lekkerding is it ook , maar beloofd veel goeds voor volgend jaar
Pff vannacht slecht geslapen, vandaag wezen sporten, wat op zich best redelijk ging. Maar daarna mega moe en en dus vanmiddag heerlijk anderhalf uur geslapen. Alleen het nu weer opstarten, duurt geloof ik ook minstens anderhalf uur....... Moet ik zo nog haasten voor bloemen ofzo voor Moederdag. En de slabbertjes nog inpakken.
Hier gaat het vandaag niet zo lekker. Vandaag de hele dag al erg misselijk en moe. Vanavond moeten we nog naar een verjaardag, maar ik denk niet dat ik het erg laat ga maken...
Nou wat een feestjes, ik heb straks ook een verjaardag en ook al ontzettend moe. Vanmiddag al een klein knippertje gedaan, maar dat had nog wel langer kunnen duren. Net gegeten, we hadden wat friet opgehaald maar na aantal stukjes al tsjok vol en misselijk. De bamischijf ligt momenteel in de koelkast. Die anders morgen maar opeten . Vanmiddag nog aan het fantaseren geweest met vriendlief over het vertellen van ons nieuws, hij heeft er ook helemaal zin in maar we moeten eerst aankomende vrijdag afwachten. Hopelijk gaat de week snel voorbij, echt zo spannend!!
Zo even 5 minuten voor mezelf. Ben aan het werk en moest net overgeven bij client thuis (beetje beschamend). Gelukkig heeft de client niets in de gaten gehad. Jeetje vanochtend al gelijk misselijk maar wel wat gegeten. Nou dat heeft er krap aan 2 uurtjes ingezeten. Voel me op zich nu wel goed, gelukkig maar werken tot 12 uur. Meer van jullie ook misselijk en overgeven?
Oh wat verevelend dat overgeven, nee dat heb ik niet. Ik ben wel misselijk... Maar is het na het overgeven over? de misselijkheid bedoel ik? Stomme vraag misschien, maar ik ben af en toe zó misselijk dat ik zou willen dat het eruit kwam. Ik kom wel heel erg aan. Terwijl ik niet anders eet dan normaal. Hebben jullie dat ook? Enne....toch een beetje fijne moederdag allemaal.
Ja palace dat heb ik ook, ben al gegroeid terwijl ik eerder gezonder eet dan meer. De misselijkheid was toen wel over. Maar vond het wel raar met overgeven want kon het helemaal niet tegenhouden. Dus moest snel zoeken waar ik kon overgeven. Het was beetje vervelend dat je aan het werk bent. Ik geef gelukkig gemakkelijk over, met mijn migraine die ik al jaren heb moest ik ook geregeld over geven. Hoor ook wel eens van vriendinnen dat zij overgeven zo verschrikkelijk ernstig vinden. Haha en indd al een klein beetje Moederdag, we passen tenslotte al goed op ons kleine wezen door goed voor ons zelf te zorgen. Meer kunnen we op dit moment niet.
Hoi hoi, Misses 13, wel fijn dat de misselijkheid over was na het over geven. Hier niet vooruit te branden vandaag. En misselijk of een brok in mijn keel..... Net toch maar flink gegeten en het lijkt nu beter te gaan. Voel me alleen ook heel snel duizelig ofzo. Gister ook, ging boodschappen doen en wist niet hoe snel ik de winkel weer uit moest. Voelde me daar echt niet prettig. Het was ook best wel druk. Gister aan mijn schoonmoeder verteld, die was blij verbaasd, dat ze dit toch nog mee mocht maken. Zwager en schoonzus ook helemaal blij en ontroerd. Zo leuk. Fijne zondag allemaal.