Super leuk dat ze zo blij waren en een fijne reactie gaven! Dan heb je dat ook maar gehad denk ik dan Ik word wel een beetje gek van m'n moeder hihi ze is zo enthousiast en praat nergens anders meer over! Ja onze buikjes gaan nu echt andere vormen aannemen he! Maar moet zeggen dat ik ook helemaal niet naar t toilet kan drink pruimensap etc maar krijg t niet op gang...
Wauw super tessy!! Gefeliciteerd!! Ik ben net terug van werk, straks nog even sporten al heb ik niet zoveel zin maar moet ff van mezelf. Ik kan niet wachten tot vrijdag dan eindelijk echo.
Wat goed Tessy! Heerlijk als je een kloppend hartje hebt gezien! Ik ben alleen maar misselijk de hele dag. Heb de hele dag gewerkt, maar dat ging eigenlijk niet. Halve dag boven de pot gehangen... Misschien morgen maar wat rustiger aan doen of me helemaal ziek melden?
Tessy wat goed! Gefeliciteerd! Oh wat naar dat je zo ziek bent, dat put je ook uit lijkt me.. Als je het echt niet trekt zou ik thuis blijven..ik hoop voor je dat het vlug minder wordt!
Hoi hoi, Tessy super dat je een kloppend hartje hebt gezien! Nikky. Wat vervelend dat je zo ziek bent. Misschien idd beter om een stapje terug te doen. Hoop voor je dat het morgen wat beter gaat Liefs dromen
Dank voor de tips en steun! Ik heb mijn eigen moeder ook maar om raad gevraagd. Die zei ook dat ik goed voor mezelf moest zorgen en als dat betekent dat ik soms wat egoistischer moet zijn dan is dat maar zo...dat ziek zijn is trekt ook veel energie, dus soms moet je dan even bij komen. Als het weer zo heftig is morgen dan blijf ik een dagje thuis of kijk ik of ik misschien een halve dag kan werken. Ik denk alleen niet dat ik dat laatste voor elkaar krijg zonder dat ze weten dat ik zwanger ben, maar we zien wel...
Ik ben uiteindelijk maar thuis gebleven, want het ging gewoon niet vanochtend vroeg. Terug in bed gekropen en 2 uurtjes langer geslapen en nu ging het bij het opstaan een stuk beter. Ik heb gewoon bijna 12 uur geslapen vannacht. Ben nog steeds misselijk, maar het is te doen nu en ik hoef nu niet constant te spugen, zoals vanochtend vroeg.
Groot gelijk Niki maar even rustig aan. Iedereen is wel eens griepig 😉. Hopelijk knapt de misselijkheid wat op en blijft het wat achterwege. Misselijkheid en spugen is toch wel een kwaal die niet prettig is.
Ik heb een paar volkoren biscuitjes op en wat gedronken en zit me nu te bedenken wat ik nu ga eten. Het gaat nu op zich wel weer, de misselijkheid is er nog wel, maar niet meer zo hevig. Ik moet echt met mijn teamleider gaan praten denk ik. Kijken of ik kan regelen om een uurtje ofzo later te beginnen. Dat zou al heel veel schelen...
Ja, het is als het goed is maar tot een week of 12 (hoop ik voor je). Ik heb dus wel een cracker of sultana naast mijn bed, hier begin ik mee 's ochtends en dan gaat het prima, maar ja, niet ieder lijf is hetzelfde.. Fijn dat je je nu iets beter voelt!
Het scheelt mij wel dat ik tijd heb voor ontbijt. Dus ik sta vroeg op zodat ik rustig wat kan eten en dat het even kan zakken. En dan eet ik rond half 10 weer wat. Maar het is per persoon natuurlijk heel verschillend.
Goed dat je aan jezelf heb gedacht nikki! Ik merk dat als ik langer wacht met eten en dus een maar lege maag heb. Ik ook meer last van misselijkheid heb. Maar kan niet zeggen dat ik zin heb in eten. Volgens mij vind ik op dit moment niks lekker. Vanmorgen moeders voor moeders geweest. Had een super mooie test. En een mooie omslagdoek gekregen. Lekker warm, voor straks de baby! Vanaf vrijdag de plasjes opvangen.
Niki, goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Ik heb een collega die ook altijd heel misselijk was, zij kreeg inderdaad ook in overleg met de teamleider de mogelijkheid om een uurtje later te beginnen. Toch wel de moeite waard om het te bespreken, misschien is het bij jou ook wel mogelijk.
Dank voor de steun! Het is fijn dat ik het nu wat rustiger aan kan doen vandaag. Hopelijk gaat het morgen alweer wat beter. Ik werk momenteel in een callcenter (vast contract), maar zit in een traject naar een andere functie vanwege overspanning/ziekteverzuim in augustus/september. Het is geen ideale situatie, maar het is vast wel mogelijk om wat te schuiven. Dat is in ieder geval bij andere zwangere collega's ook gedaan, maar die zaten al wat later in de zwangerschap. Ik heb het namelijk nog niet verteld, maar wil dit wel snel doen nu ik zo ziek ben
Hier ook n zieke. Al vanaf vrijdag aan t spugen, kokhalzen en zoooo misselijk. Vanmorgen ziekgemeld met buikgriep en net naar de huisarts geweest. Heb nu emesafene zetpillen gekregen tegen de misselijkheid en het braken. Voel me zo moe en beroerd, ik hoop dat ik me snel beter voel. Niki, beterschap en wellicht knap jij ook op van die emesafene.
Dank je voor de tip Tiniedice! Ik kijk deze week even aan en als het zo blijft of erger wordt dan ga ik ook even langs de huisarts, want dit is niks inderdaad! Sterkte met de misselijkheid Tiniedice! Hopelijk werkt Emesafene goed en voel je je snel beter!
Oh meiden, vervelend dat jullie je zo rot voelen! Wel goed op jezelf letten, mijn zusje dacht dat het allemaal wel meeviel en is uiteindelijk opgenomen met uitdrogingsverschijnselen! Door die zetpillen ging zij zich wel snel beter voelen. Ik ben vanochtend bij de VK geweest. Niet zoveel nieuws ten opzicht van vorige keer haha. Mijn vriend zat er ook een beetje verveeld bij Ik heb wel nu al ontzettend last van mijn bekken(had ik mijn vorige zwangerschap op het eind heel erg), dus dat is wel een puntje van aandacht. Wellicht dat het door de hormonen komen die nu lekker bezig zijn, het aankijken tot week 16, en anders weer naar de fysio. Verder heb ik geen last van ochtendmisselijkheid maar late middag/avond misselijkheid. Lig ook elke avond rond 8 uur plat omdat ik me gewoon zo beroerd voel Nog niet eens echt overgeven, maar meer zo'n weeig gevoel in mijn maag. Ach het is voor een goed doel toch Hieronder ook de eerste foto van onze wurm. Helemaal mooi bovenin de baarmoeder, met het dooierzakje er nog bij. En natuurlijk de moeders voor moeders test. Ben alweer druk bezig met plassen. Alleen jammer dat ze in deze regio niet opgehaald worden maar ik ze zelf moet ruilen. 11 juni moet ik voor de termijn echo. Dus dat wordt weer aftellen Fijne dag nog allemaal!