♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 19 december 20 december 21 december 22 december 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|? Delina|26 jaar| 2de kindje | J|M|? 24 december Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 25 december Jen30| 32jaar | 1e kindje |J|M|? Niki2014| 30jaar | 1e kindje |J|M|? 26 december 27 december 28 december 29 december RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 30 december 31 december Tiniedice| 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|? EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|? 1 januari 2 januari dromen77|. 37 jaar| 1e kindje |J|M|? 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 19 mei Tiniedice | 1e echo gynaecoloog 20 Mei Dee-tje | Intake 21 mei Dromen |1e echo gynaecoloog 22 mei Niki2014 | 2e echo gyn 26 mei Delina|2de echo 27 Mei RoIn | Intake & echo Jen30 | Intake & echo 28 Mei EllenDiana | Intake & echo 11 Juni Tessy1985 | Termijnecho
Leuk zo'n foto tessy!! En nu weer naar 11 juni toeleven. Hoe was het voor je man/vriend?? Ik heb net weer even 8 km gewandeld. Eerst even een klein knippertje van half uur en toen even wandelen met vriendin. Het was best lekker even. Nu voldaan gevoel en even eten bij mijn vriendin. Ideaal dat er voor je gekookt wordt en gezellig even gezamenlijk eten. Ook wel zo leuk aangezien ik altijd door de week alleen ben. Fijne avond nog dames
Hi Misses, De echo vond hij ook spannend. Was ook wel raar omdat ons zoontje erbij was. Die is gelukkig nog te klein om door te hebben wat er aan de gang is. Bij de VK vandaag was hij een beetje overbodig, haha. Hij gaat dus ook de komende afspraken niet meer mee. Ik ga op mijn vrije dagen, hoef ik ook geen rekening met hem te houden. Alleen nog naar de echo's. Hij ging tijdens mijn vorige zwangerschap op een gegeven moment ook niet meer mee. Dan sta je toch na 10 min weer buiten, haha. Ik heb mezelf deze week een vakantie gegund. Al druk genoeg met Olle's verjaardag etc. Morgen als het een beetje weer is wel even een stuks wandelen denk ik. Olle is fan van de schaapjes. Maar normaal gesproken is sporten heerlijk, krijg er juist weer energie van. Hebben jullie dat ook? @Misses, jouw afspraken staan nog niet in de lijst. Misschien leuk om te doen @dromen, leuk he nog zo'n testje. Die doek is wel heerlijk zacht hè. Hij ligt hier al klaar voor de was om al voor Olle te gebruiken. Fijne avond nog!
@tessy nee klopt. De afspraken mogen uiteraard op het lijstje. Ik belde vanochtend met vriendlief en die schat had alweer nagedacht hoe te vertellen aan beide ouders dat ze opa en oma worden. Ik vond dat zo lief dat hij er ook over nadenkt als hij dus weg van huis is te werken. Hij heeft ook echt zin om het te vertellen. En beide wel erg gespannen voor vrijdag al heb ik wel goed gevoel maarja dan denk ik weer dat hoeft ook niets te zeggen.
Goedemorgen, Wat vervelend Niki2014 dat je zo ziek bent joh, ik hoop echt dat je je snel wat beter voelt. Ikzelf ben extreem verkouden al een paar dagen maar dat gaat vast weer over. Verder mag ik niet klagen. Morgen komt iemand van MvM, ik zal dan ook een foto plaatsen van de test Ik zie dat er trouwens een hoop namen bij zijn gezet op het schema, super leuk! Iedereen een fijne dag gewenst!!
Dankje Jen! Ik hoop ook dat het snel beter gaat. Ik ben vandaag nog een dagje thuis, maar morgen wil ik weer gaan werken. Ik hoef dan ook maar een halve dag te werken, dus dat is mooi om mee te beginnen. Ik word zo moe van dat spugen en het blijft wel lastig denk ik om op tijd op het werk te komen. Mijn teamleider is er helaas zaterdag of maandag pas weer, dus ik kan het dan pas met hem regelen...
Oke ik ben vandaag misschien wel beetje dom geweest. Ik had nog een kruidvat zwangerschapstest en dacht doe ik de test nog even. Vorige week was de test van de action direct een knaller. Deze keer was het streepje veel lichter ook lichter dan bij de eerste test. Maakt me toch een beetje onzeker. Heb al wel opgezocht dat het mogelijk kan komen door de hoge dosis hcg wat de test niet kan weergeven. Dat het niet goed zit gaat toch wel beetje door mijn hoofd. Al heb ik geen krampen of bloed gehad. Zijn er meer vrouwen die hier ervaring mee hebben?? Vandaag vrije dag en weinig op het programma dus teveel tijd om na te denken:s.
Hoi misses, Helaas kan ik er niks over zeggen, geen ervaring mee. Zelf tussen door ook nog wel getest en leek het langer te duren voordat de streep er stond, maar die was net zo duidelijk als de andere. Heb wel ergens op het forum gelezen dat soms er testen tussen zitten die gewoon niet zo donker worden. Dat ligt echt aan de test zelf.
Hey missies, ik heb het op het forum idd ook wel meer gelezen. Dat de streep minder wordt omdat ie de hoeveelheid HCG niet aankan. Denk niets om je zorgen over te maken, zeker niet als je geen krampen hebt of bloed verliest. Ik heb precies om die reden met mezelf de afspraak gemaakt om niet meer te testen omdat ik had gelezen dat dit kon gebeuren en ik zou er ook onzeker van worden. Gewoon die test weggooien en je knaltest erbij pakken! En vooral niet meer testen nu.
@bloempje haha ja dat had ik ook van te voren moeten weten dan had ik het niet gedaan 😉. Ik ga sowieso nu niet meer testen. Maar positief blijven en wachten tot vrijdagmiddag. Straks vergadering dus weer wat afleiding en morgen werken en 's avonds naar vriendin haar haren verven en met haar mee praten over haar zwangerschap 😜 Bedankt voor jullie reacties
Misses, ik vond er ook nog 1, precies als jij, lichter streepje. Maar mijn misselijkheid neemt toe en borsten doen zeer..dus zal allemaal wel meevallen. Vond ook van alles over teveel hcg, dus dat geloof ik dan maar. Spannend vrijdag!
Leuk jen! Fijn dat je zo toch iets voor een ander betekenen kan hè? Ik word alleen wel een beetje onpasselijk vd geur van duur flessen..bah!
Leuk hè, moeders voor moeders. Misses, dompie, geen zorgen maken! Maar ook niet meer testen hè. Hoewel ik je heel goed snap hoor. Vandaag was hier MvM en ben toch ook wel blij met een posi test. Hier was het even paniek. Ik had krampen en was er niet gerust op... Bleek dat ik zwanger was van een tweeling. Nummer 2 heeft het niet gehaald tot een week of zes. M'n lichaam was bezig met een miskraam. Gelukkig is alles gestopt. Ze zeggen dat m'n andere kleintje vanzelf verdwijnt. Voelt heel dubbel allemaal.