Feest kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annacatharina, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Wauw wat een gave foto Dromen. Hoe groot is je kindje weet je dat?

Meiden ik heb net een hele zak tikkels op. Waar is m'n zelfbeheersing? :x Nu ben ik misselijk. Maar niet van de hormonen haha.

Ik heb morgen weer echo. Ben erg zenuwachtig na die weeen van vorige week.

2. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha palace, is de rem er af? Ik heb vanmiddag ook wel behoorlijk wat chocola gehad. Ik merk aan mezelf dat wanneer ik niet op tijd wat ga eten en dan daarna wat eet heb klaar een vreetkick.
    Hoelaat heb je de echo morgen ?

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik merk ook dat als ik een cracker met Slankie eet ik misselijk blijf. Eet ik iets met zoet dan gaat het prima!

Tickels :D

4. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hey meiden,

Ik ben even terug van weggeweest! Op vakantie geweest eerst, en daarna blijvend afwezig omdat ik me zoooo misselijk voel en ik gewoon de puf niet heb om ook maar een woord neer te typen :) Ik lees wel nog mee :cool: Maar vond het nu weer even tijd worden voor een berichtje!!
    Ook hier rare vreetbuien. Ik ben de hele dag misselijk en in de ochtend spuug ik ook standaard! Soms ook nog op de dag. Maar ik heb een verschrikkelijke afkeer tegen sommige dingen die ik normaal lekker vind, bijvoorbeeld koffie, knoflook, uien. :( Ugghh. Oja, en mijn wasmiddel vind ik opeens vreselijk stinken, kan geen parfums verdragen en sigarettenrook blehhhh als iemand in de buurt rookt echt erg. Dit had ik vorige zwschap ook echt allemaal! Verder juist verschrikkelijke hunkeringen naar fast-food, heel slecht. Van Broodjes kipcorn, tot whoppers met kaas, tot vlaamse friet, mc chickens, broodje kroket. En oja, sushi dragon rolls (zijn die zonder rauwe vis). En beschuit met muisjes ;) haha. Maar blijkt dus ook niet teveel te mogen kwam ik gister achter, terwijl ik op een dag zes beschuiten naar binnen heb gewerkt :$ wist ik echt niet hoor! Gister ook nog helemaal in de stress, omdat ik een broodje gezond had gehaald bij n lunchroom. Had ik echt trek in, lekker fris met sla, tomaat etc. Maar niet aan gedacht dat je ook dit beter niet kunt doen, las ik later omdat de sla weer bacteriën kan bevatten, en je het beter kan eten als je het zelf wast :x Naja, volgende x maar op letten. Hebben jullie al eens iets per ongeluk gegeten wat achteraf beter niet mocht? Soms zie ik echt door de bomen het bos niet meer.. Ben ook een hoop al vergeten van vorige keer en er zijn ook alweer dingen bij gekomen op de lijst wat niet mag.

Ik pas ondertussen de lijst fftjes aan. :)

♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

19 december

20 december

21 december

22 december

23 december
    Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|?
    Delina|26 jaar| 2de kindje | J|M|?

24 december
    Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

25 december
    Jen30| 32jaar | 1e kindje |J|M|?
    Niki2014| 30jaar | 1e kindje |J|M|?
    Palace|39jaar|1e kindje|J|M|?

26 december

27 december

28 december

29 december
    RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|?

30 december

31 december
    Tiniedice| 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|?
    EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|?

1 januari

2 januari
    dromen77|. 37 jaar| 1e kindje |J|M|?

3 januari
    Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|?

♥ AFSPRAKENLIJST

20 Mei
    Dee-tje | Intake

21 mei
    Dromen |1e echo gynaecoloog

22 mei
    Niki2014 | 2e echo gyn
    Palace| 3e echo

23 Mei
    Dee-tje | bloedprikken

26 mei
    Delina|2de echo

27 Mei
    RoIn | Intake & echo
    Jen30 | Intake & echo

28 Mei
    EllenDiana | Intake & echo

4 Juni
    Dee-tje | Termijnecho

6 Juni
    Tiniedice| intake verloskundige en echo

11 Juni
    Tessy1985 | Termijnecho

1 Juli
    Dee-tje | Geslachtsbepaling

5. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Deetje, ik moet zo lachen om jouw verhaal. Maar echt wat rot dat je zo misselijk bent. Ik heb inderdaad een keer salade gegeten met blauwe kaas erin. Achteraf drong het pas tot me door, ben er goed overstuur van geweest. Koffie alcohol en sigarettenrook ja, vreselijk stinken, en lichamsgeur ruik ik heel goed, jak. En ja heel veel zin in slechte dingen. Vooral drop en snoep, maar ook snacks ja, ooh een frikandel speciaal. Té erg.

RoIn: Tickels, jaaaaaaaaaa.

Vanochtend echo gehad. Voor het eerst geen inwendige echo, maar via mn buik. Dat voelde heel gek, en heel speciaal. Voor het eerst hoor ik "erbij". Zo voelt het.... Ik ben normaal.

Ons kleintje is 9 weken, 22.6 mm en we hebben het hartje mogen horen kloppen. Hij bewoog z'n beentje al, we werden helemaal gek van blijdschap. We zijn zó opgelucht en blij.

De fertiliteits arts feliciteerde ons. Na 3 jaar kunnen we afscheid nemen zei hij. Voortaan mag ik naar de VK of naar de gyneacoloog. Voor degene die Den Bosch kennen: das linksaf ipv rechtdoor en daar heb ik drie jaar van niet kunnen geloven dat wij dat ooit zouden mogen.
    Dankbaar.

6. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Goed nieuws Palace! Wat fijn!

Ik mag zometeen om 14:20 uur en ben zooooo benieuwd!

Ook het verhaal van Deetje komt me bekend voor! Ik ben regelmatig zooooo misselijk en moet veel spugen. Heb ook veel last van geuren helaas.
    Verder heb ik vooral in de middag en avond kei veel honger en als ik niet op tijd ben dan ben ik weer te misselijk. Ook veel trek in minder gezonde dingen, maar vooral in dingen die goed vullen en veel koolhydraten hebben, zoals pasta, rijst, friet, afbakbroodjes, noodles etc. Verder eet ik veel fruit en groente. Vlees, vis en ei staan me een beetje tegen.

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh meiden, foto's!! :D
    Palace, wat mooi is dit voor jullie! :D

Ik hoef dus geen thee meer, ik vind dat raar! Koffie uiteraard ook niet en komkommer. Geen idee waarom! :D

Verder heb ik elke dag zin in pannenkoeken maar nog geen 1 gegeten de afgelopen tijd!

Komende dinsdag mijn eerste echo.. spannend maar heb er ook zin in! Hopelijk zwaait hij/zij ook even! :D

8. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @palace wat fijn.
    Ik heb volgende week zaterdag mijn tweede echo, dan de termijn echo. Heb er helemaal zin in om het verschil te zien, heb er een goed gevoel bij.
    Ik ben niet meer misselijk, tenminste laatste 3 dagen niet meer.
    Mijn borsten zijn sinds vandaag niet meer zo gevoelig.

Vanmiddag met vriendin bij babyhuis geweest voor haar, wauw ik heb mijn ogen uitgekeken wat een mooie spullen. Ze moest eens weten :)
    Nu al zin om te shoppen.
    Morgen is het de dag dat ik mijn zusjes ga vertellen dat ze tante worden. Ik ben druk aan het brainstormen hoe ik het zal vertellen.

9. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    ♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

19 december

20 december

21 december

22 december

23 december
    Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|?
    Delina|26 jaar| 2de kindje | J|M|?

24 december
    Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

25 december
    Jen30| 32jaar | 1e kindje |J|M|?
    Palace|39jaar|1e kindje|J|M|?

26 december

27 december

28 december
    Niki2014| 30jaar | 1e kindje |J|M|?

29 december
    RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|?

30 december

31 december
    Tiniedice| 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|?
    EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|?

1 januari

2 januari
    dromen77|. 37 jaar| 1e kindje |J|M|?

3 januari
    Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|?

♥ AFSPRAKENLIJST

20 Mei
    Dee-tje | Intake

21 mei
    Dromen |1e echo gynaecoloog

22 mei
    Niki2014 | 2e echo gyn
    Palace| 3e echo

23 Mei
    Dee-tje | bloedprikken

26 mei
    Delina|2de echo

27 Mei
    RoIn | Intake & echo
    Jen30 | Intake & echo

28 Mei
    EllenDiana | Intake & echo

4 Juni
    Dee-tje | Termijnecho

6 Juni
    Tiniedice| intake verloskundige en echo

11 Juni
    Tessy1985 | Termijnecho

19 Juni
    Niki2014 | Termijnecho gyn

1 Juli
    Dee-tje | Geslachtsbepaling[/QUOTE]

10. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Vandaag hebben wij de 2e echo bij de gynaecoloog gehad en alles zag er goed uit volgens haar! :)

We zijn echt super blij! Op de weg naar de auto heb ik even een potje gejankt (iets met blijdschap en hormonen?).

Ik mag 19 juni terug bij de gynaecoloog voor termijnecho. En de uitgerekende datum is veranderd naar 28 december. Op de echo was ik 8 weken en 2 dagen. Ik heb mijn ticker aangepast naar 28 december en ook in de lijst aangepast. Ik ben feestkindje af ;), nou ja je weet maar nooit natuurlijk....het blijft een feestmaand!

Bijgevoegde bestanden:

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier dan nogmaals:.wat fijn :D

12. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Super dank je! :)

13. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    @palace: wat fijn! Dat is al een mijlpaal op zich. Geniet er van.

Hier nog steeds af en aan misselijk en spugen. Zal wel weer een meid worden denk ikdan :D

14. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Palace, ik ben echt heel blij voor je!!!!

15. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanavond mijn zusjes verteld dat ik zwanger ben, wauw was super leuk.
    Mijn zusje had vandaag haar eindgesprek voor haar opleiding en was dus geslaagd. Mijn andere zusje zou van ons samen kado regelen en ik het kaartje.
    Afgelopen febr. Hebben we met zijn drieën als zussen een oude kinderwagen gekocht als wieg, deze moet nog opgeknapt worden maar had nog geen haast.
    Dus ik had in het kaartje geschreven
    Lieve zusjes,
    Het wordt tijd dat we deze zomer bezig gaan met ons project "de kinderwagen". Want als alles goed mag gaan hebben wij de kinderwagen nodig in december.
    Gelijk na het lezen kwam de reactie 😳😭 ben je zwanger?? Mijn andere zusje Huh?? Ben je zwanger?? Zij had het kaartje nog niet gelezen. Nou huilen dus 😉.
    En ik stond met mijn telefoon helemaal shakend te filmen. Het filmpje inmiddels al 15 keer gekeken, iedere keer weer super leuk.
    Zo haha dat was even mijn verhaal ;).
    Nu het weekend weer in met twee verjaardagen, dit keer heb ik een antibiotica kuur. Dan nog 1 week en is het klaar met het liegen, eindelijk.
    Nog vrouwen met leuke plannen voor het weekend? En hoe gaat het met de kwaaltjes?? Bij mij zijn ze even vrijwel verdwenen behalve de obstipatie.

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat leuk misses! En wat leuk, die oude kinderwagen! Goed idee joh! Staat vast ook mooi!
    Mijn ouders huilden ook zo vreselijk, zo lief!

Kwaaltjes gaan goed vandaag, wel wat moe, maar dat betekent gewoon dat ik aan het einde van de middag even ga liggen, heerlijk!

17. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Dankjewel allemaal! Echt superlief.

Misses wat een te gek verhaal van je zusjes.
    Tinie ik hoop dat het snel voorbij gaat voor je.
    Niki, te gekkke echo! wat mooi. Lekker he dat janken.

Hoe gaat het verder met iedereen op deze prachtige zondag?

XXX

18. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Wel alles mee gelezen, weinig gereageerd. Heb geen zin in het ondernemen van dingen. Ben niet extreem moe, maar heb toch nergens zin in.
    Had verwacht niet meer zo onzeker te zijn na de echo, helaas duurde dat maar twee dagen.
    Vriend lief is een week weg. Hoef ik di, wo en do niet te werken.
    Wat zullen de dagen lang duren.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dromen, ik heb het een beetje als jij, ben best wat futloos. Ik vind dat ik vanalles moet maar kan me nergens toe zetten. Of ik ben weeig,of moe..

Morgen mijn eerste echo, ik had zo'n goed gevoel de afgelopen weken, maar nu het dan dichterbij komt vind ik het toch wel heel erg spannend..als het maar goed zit!

20. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Hoi allemaal. Mijn echo is verzet van gisteren naar vandaag en ik mag vertellen dat alles top was. Zelfs enorm zien bewegen. Uitgerekende datum bijgesteld naar 24 december!

Deel Deze Pagina