Ik wou al zeggen, echt zo duidelijk! Ik vind het prachtig! Geen idee hoe mijn vk dat doen gaat maar mooi hoor, hoe reageerde je vriend?
Ze had het eerst wel uitwendig geprobeerd hoor maar ben blij dat ze direct overging op inwendig. Mijn vriend zat zowat IN de tv.... Je laat t morgen wel weten hè
Wat een mooie echo jen. En kon je het hartje ook goed horen? Wij hebben zaterdag weer een echo en hoop ook zo'n mooie echo te krijgen.
Het hartje was nog niet hoorbaar, wel heel mooi te zien. 10 juni mogen we terug komen om naar het hartje te luisteren. Ik hoop dat het snel zaterdag is Misses
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|? Delina|26 jaar| 2de kindje | J|M|? 24 december Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|? Jen30| 32jaar | 1e kindje |J|M|? 25 december Palace|39jaar|1e kindje|J|M|? 28 december Niki2014| 30jaar | 1e kindje |J|M|? 29 december RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 31 december Tiniedice| 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|? EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|? 2 januari dromen77|. 37 jaar| 1e kindje |J|M|? 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 27 Mei RoIn | Intake & echo 28 Mei EllenDiana | Intake & echo 4 Juni Dee-tje | Termijnecho 6 Juni Tiniedice| intake verloskundige en echo 10 juni Jen30 | hartje luisteren 11 Juni Tessy1985 | Termijnecho 13 Juni Jen30 | Combinatie test 19 Juni Niki2014 | Termijnecho gyn 1 Juli Dee-tje | Geslachtsbepaling 7 augustus Jen30 | 20 weken echo J of M??
Ik kan wel zeggen, nergens voor nodig, maar ik was ook zooo zenuwachtig. Voordeel was wel dat ik de hele zondag heel rustig het hele huis heb gedaan.. en ik was zo vervelend en chaggerijnig. Wij hebben zondag 2 films gekeken ook nog om de tijd te doden, misschien een idee of ben je aan het werk?
Hij doet het! Hij, voor het gemak hij, bewoog nogal en draaide weg, dus een hele mooie foto is het niet (uitwendig ook) maar hij doet het. Ze denkt nu, dat ik 1e kerstdag ben uitgerekend Zo even foto laten zien!