Feest kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annacatharina, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hartje zien 'flikkeren' ja :)
    Luisteren doen ze bij de volgende controle (11 juni).

Hebben jullie over de combinatietest nagedacht?

2. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er wel over nagedacht en we zijn er bijna helemaal over uit om het niet te doen. En vooral omdat het een kansberekening is en wat ga je doen als. Ik ben 25 jaar en er zijn geen verhoogde kansen aanwezig.

Hier ook dames die vanaf vanmiddag al lekker weekend hebben? Mijn vriend komt lekker vanavond al thuis ipv vrijdag. Ik moet het weekend wel even werken in de ochtend maar dat is niet zo erg. Des te eerder is het zaterdag middag, tijd voor tweede echo.
    vandaag laat ik onze Jack Russel dekken, als het lukt hebben we in de zomer dan pups :D

Ik sta trouwens nog steeds niet op het lijstje ;).
    Uitgerekende datum 29-12-2014 25 jaar eerste kindje.

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Je kan jezelf er bij zetten hoor, heb ik ook gedaan, zit op telefoon, dat is niet makkelijk.

Ik ben bijna 36, als de kans aanwezig is, ga ik voor een nipt-test.

4. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Wij gaan volgende week naar een voorlichting over de combinatietest. Ik neig momenteel om het niet te doen, maar we willen ons in ieder geval goed laten voorlichten over de voor- en nadelen.

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh, zo'n voorlichting is wel prettig!

6. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Roin, super! Gefeliciteerd!

Wij kiezen niet voor de combinatie test, is een kans berekening en ik wil duidelijkheid.
    Misschien de nipt test, maar aangezien we het nog niet eens zijn over de eventuele gevolgen, weet ik het nog niet. Wij zijn ook al wel iets ouder, dus tja......

Roin, waar laat je die doen?

Zo ik was van de week chagrijnig of down, niet meer normaal zeg. En huilerig ook al. Nu is dat weer iets minder, maar nog niet weg.

Liefs dromen

7. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Hee lieve allemaal!
    Vandaag echo gehad en alles goed met ons wondertje! Wel de prenatale screening besproken en ik moest heel erg huilen.
    Eerst wilde ik het niet, omdat ik niet zelf voor God wil spelen (das mijn mening, een andere mening respecteer ik voor de volle 100%). Mijn vader heeft vroeger een ponyclub opgericht voor gehandicapte mensen en dat was fantastisch!! Maar nu denk ik wel dat ik het fijn vind om me er eventueel op voor te bereiden. Ook voor m'n omgeving. liefs Ellen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      0
  8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mooi Ellen :D
    Het lucht toch wel op hè?

9. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie echo hoor Ellen!

Ik denk dat wij de combinatietest niet gaan doen. We hebben het er al een aantal keer over gehad maar ik zal het voor de eerste echo nog een keer willen bespreken zodat als we de vraag krijgen we ook weten wat we gaan antwoorden.

Hebben jullie trouwens met de echo rekening gehouden met wel of geen volle blaas?

10. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Ja inderdaad! Die geven ze bij ons in het ziekenhuis. Ik vind het een erg moeilijke beslissing, maar ik neig nu nog steeds naar niet doen. Toch vind ik het wel fijn om goed geïnformeerd te zijn

11. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    WAUW Roin, wat een mooie echo! Wat fijn gefeliciteerd. Hoever ben je nu en weet je hoe groot je kindje is?

EllenDiana jij ook, zo fijn voor je een mooie echo.

Ik ben vandaag 10 weken. Een kleine mijlpaal... Oef nog 2 weken en dan durf ik adem te halen...

Wij hebben ook een voorlichtingsgesprek over het prenatale onderzoek. Ik ben heel benieuwd. Ik neig naar wel. Ik ben 39, ik wil het gewoon weten. Dan kan ik me er op voorbereiden. Maar wat de uitkomst ook is, dit kindje is welkom.

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Volgens de echo zou ik vandaag 10 weken zwanger zijn, het was 2,99cm.
    Zal nu dus 3 en een beetje zijn :)

13. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Hoeveel groeit de kleine nu per week?

Een week geleden was het bij mij 17,6 mm

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    1cm!
    Volgens min eigen berekening ben ik nu ook 9,4 werken (ik weet precies wanneer mijn eisprong was). Dus ben wel benieuwd naar de termijnecho.

15. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Ik ben ook super benieuwd naar de termijnecho! Ik kan niet wachten!

16. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Gisteren lekker even naar de stad geweest om wat te winkelen. Heb 2 zwangerschapsjeans gescoord. Heerlijk, want mijn eigen broeken zaten helemaal niet lekker meer of konden niet meer dicht.

Ik ben niet lang in de stad geweest, want het was erg druk en ik was er best snel moe van.

Wel super blij met de nieuwe aanwinsten! :)

17. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Oh dus ben niet de enige die de broeken niet dicht krijgt en al dagen in leggings loopt. Ik voel me af en toe een tokkie haha.
    Nu jij de start hebt gemaakt, ik ga van de week ook maar dat soort broeken halen :).. Waar heb je ze gekocht?

18. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Ik heb ze bij prenatal gekocht. Daar hadden ze een aanbieding met 2e jeans van eigen merk met 50% korting. Dat is toch weer mooi meegenomen.

Bij andere winkels ben ik ook nog geweest, maar vond deze het fijnst, omdat ze niet zo'n dikke elastiek hebben aan het einde van de band om mn middel.
    De broek die ik van een vriendin had geleend die had dat wel en hier had ik best wel last van.

19. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou onze termijnecho zag er prachtig uit, voelt als een hele opluchting. Nu kan het genieten beginnen. Ik heb geen foto maar een dvd meegekregen. Het kindje was druk met bewegen, zo bijzonder dat je de armpjes en beentjes zag. Hartje zag je goed flikkeren. Ik ben ook een paar dagen vooruit gezet, nu 10.1 zwanger en uitgerekend op 26 dec.
    Nog een week en dan kunnen we het iedereen eindelijk vertellen. Eerst mijn schoonzusje die volgende week weer thuis komt na 2 jaar:D.
    De mevrouw van het echocentrum vertelde dat zij eigenlijk nooit voor de 12 weken het hartje laten horen. Dit omdat er een enorm geluid ook vrij komt in je buik. Het is niet bewezen dat het niet goed is maar gewoon uit voorzorg. Je kon het hartje zo al heel mooi zien. Ik krijg nu niet eerder weer een echo dan met 20 weken😳, dat duurt lang.
    Zo heel verhaal maar ben helemaal happy.

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat vertelde ze mij ook idd!
    Wat fijn dat het goed is allemaal!

Ik ben ook vooruit gezet maar krijg 11 juni nog een echo waarbij meer zekerheid word gegeven wat betreft de uiteindelijke datum.
    Jouw kindje is nu ook 3cm?

Broeken pas ik nog gelukkig maar sommige snoeren wel wat in :)
    Dus pak de meest strechie broeken en 1 die toch al wat wijd zat. :)

Deel Deze Pagina