Ja het is nu 3.3 cm. Ik heb nog gevraagd of het ook nodig was om nog een echo maar nee deze echo was helemaal goed. En deze was leidend. Ik had ook nog wel een echo gewild. Ik vroeg ook of het dan nu goed zit. Zij zei je hebt nog 1-2% op mogelijke Miskraam, hetzelfde percentage als met 16-20 weken. Het zag er allemaal goed uit dus ik heb besloten om van het goede uit te gaan en lekker te fantaseren over alles wat gekocht moet worden
Hoi meiden, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat een heerlijk gevoel he?! Mag ik gezellig meekletsen? Ik ben uitgerekend op 26 december van ons 2e kindje. 16 juni de termijn echo. Hoe voelen jullie je nu?
Hoi hoi Miss Nova, Welkom en jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie tweede kindje. Ik begin me steeds weer iets fitter te voelen. Jij hebt dus nog een echo straks, leuk hoor om nog eens te kijken . Ik ben nu aan het werk en zal straks even naar mijn ouders de dvd laten zien van de echo.
Welkom Beiden en mooie echo hoor! Dit was mijn eerste echo, de vitaliteit echo, de 2e is met 12 werken, de termijn echo. Hier is dat standaard, staat ook op de website. Zo leuk dat je een filmpje hebt!
Misschien komt het dan omdat ik met 7 weken al echo heb gehad. Naja het zal wel goed zijn , al zie ik natuurlijk mijn kindje nog een keer graag Morgen mijn eerste afspraak bij de verloskundige.
Dat denk ik ja, je zal wel recht hebben op standaard 3 echo's ofzo, tenzij er iets aan de hand is. Hier lijkt de misselijkheid ook weg, donderdag was het nog volop aanwezig. Ik las ook dat het prima kan kloppen in de loop van de 10e week.. Weer gaan gelijk op hè? Ik pas mijn banner wel aan na termijn echo,
@daniV1 gezellig! En wat leuk! Dezelfde uitgerekende datum! @misses13 fijn dat je je weer wat energieker voelt! Dat gaat hier nu ook iets beter, was jij ook zo extreem vermoeid? En wat leuk dat je een dvd hebt! @ro1n week 10 schijnt hcg het hoogst te zijn vertelde mijn vk. Ik merk ook dat ik minder misselijk ben gelukkig. Apart dat ze nog niet overal dezelfde richtlijnen hebben wat echo's betreft. Ik lees veel op zwpagina over weinig echo's krijgen. Hier het geluk dat we om de 4 weken ons kindje mogen bekijken.
Klopt missnova, vanaf nu staat ie stil en gaat ie weer wat zakken..! Nog steeds elke ochtend vreselijk vroeg wakker...Pfff Hoe is dat bij jullie?
Ja echt grappig missnova. Misschien beide een kerst kindje @roIn , ik slaap echt als een blok en als mijn wekker niet gaat vroeg in de ochtend zou ik zo een gat in de dag slapen. Precies t omgekeerde hier terwijl ik normaal vroeg wakker was altijd
Oh wat klinkt dat geweldig!! Ik plas sowieso 2-3x per nacht sinds mijn zwangerschap.. De laatste keer rond 5 uur en dan kom ik gewoon niet meer in slaap!
Welkom nieuwe ladies. Wat leuk dat jullie er zijn. Hier ook steeds om 5 uur wakker omdat ik naar het toilet moet, en daarna niet meer slapen. En de rest van de dag. Moe, moe, moe... Maar katsgelukkig, mwhahaha. Misselijkheid wordt minder. Hoe gaat het met het gewicht dames? Ik ben 3 kilo aangekomen. Damn!
Nou, jouw verhaal is de mijne Palace! Ik ben zo'n 2,5 kg aangekomen. Juist doordat ik anders misselijk was moest ik eten.. nu neemt het af! Pfieuw.. was al bang dat ik hierdoor 10 kg binnen de 3 maanden aan zou komen, dat is nu ook weer niet nodig toch?
Nee precies. Als straks de vermoeidheid weg is ga ik proberen een paar keer per week een half uur te wandelen. Ik wil toch wel enigzins fit zijn nog. Bovendien is beweging heel goed voor de hersentjes. Door te bewegen pomp je meer zuurstof in je bloed, wat ook door de palcenta gaat. deze extra zuurstof is goed voor de ontwikkeling blijkbaar. Lukt het jullie om te bewegen??
Drama he meiden.. Dat plassen! Ik probeer niets meer te drinken vlak voor in naar bed ga en dat gaat tot nu toe goed! 😁 Ik heb me nog niet gewogen maar ik eet ook mijn misselijkheid weg dus ik zal er ook wel een paar extra kilootjes aan hebben hangen hihi Wat goed om te weten dat extra beweging goed is voor de hersentjes. Dat moet me wel motiveren denk ik zo
Traantjes!! Zat een beetje terug te lezen maar wat een mooi verhaal palace! Wow tis jullie zo gegund!
Miss nova, ik zit op mijn tel, kan het zo ook niet doen. Maar je quote gewoon het bericht en haalt de [quote ] voor en echter de tekst weg.