Feest kindje

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Annacatharina, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    #481 Bloempje34, Jun 4, 2014
    Last edited: Jun 4, 2014
    Misses jullie wachten ook tot de grens van 12 weken met vertellen?
    Bij ons weet inderdaad niemand het nog maar na vaderdag gaan we het ook vrienden enzo vertellen. Ben het ook wel beu om alles steeds zo verborgen te moeten houden en erover te liegen. Na de echo gaan we een weekendje naar amsterdam met vrienden. Heel veel zin maar hoop ook dat het lukt om het een beetje verborgen te houden, we slapen allemaal in hetzelfde huis... En zondag gaan we naar amsterdam open air dus ik zal wel veel wc bezoekjes hebben daar en kapot zijn aan het eind van de dag. Maaaar ga alles gewoon ontkennen als er vragen komen hahhsha.

2. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik heb gelukkig geen fb! :D

Hier weet iedereen het, de laatste is vandaag ingelicht.
    Op mijn werk zouden wat veranderingen plaats vinden met behoorlijk wat financiele gevolgen en dat zou nog veel meer kosten als ze over een week of 3 zouden horen dat ik niet full time blijf werken.. dat wilde ik niet, dus vond dat ik na de eerste echt het gewoon vertellen moest.

Ik heb bloed laten prikken voor de combinatietest. Toch spannend hoor, hoewel ik zelf het gevoel heb dat het allemaal goed zit..

Woensdag weer een echo en donderdag ook ivm de combi-test..

Dee'tje! Hoe was het??

3. missnova

missnova Actief lid

Sep 16, 2012
    328
    0
    0
    Ik heb fb verwijderd.. Vond er niks meer aan met al die stomme reclames en nare berichten voor likes.. nu alleen nog instagram voor foto's. 😁

Blijft toch Spannend he @ro1n! Gelukkig heb jij er een goed gevoel bij! Vrouwenintuïtie is sterk! 😁 komt helemaal goed! Leuk voordeel is wel dat je door de bloeduitslagen het geslacht al weet toch? Of is dat met de nipt?
    Die extra echo's zijn wel errug vervelend zeg hihi

@bloempje en misses, Wow respect dat jullie het zolang stil kunnen houden zeg! Bij mij kriebelde het al direct na de test haha. Ouders al snel ingelicht en familie na de echo van 28 mei. Inmiddels weet iedereen het op werk. Werk in de kinderopvang en mag de groep niet meer op ivm geen antistoffen tegen 5e kinderziekte. Dus daar wisten ze al genoeg 😁😁

4. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ja, blijft spannend idd, zal, hoe dichterbij de test dag komt, wel zenuwachtiger worden..! :)

Ik heb niet gehoord dat ik dan ook het geslacht hoor maar zou leuk zijn :D

5. missnova

missnova Actief lid

Sep 16, 2012
    328
    0
    0
    Bij mijn nichtje hadden ze het geslacht vermeld tijdens de combinatie test maar er werd wel bij gezegd dat ze dat normaal eigenlijk niet doen. Ik hoop het voor je, zou erg leuk zijn toch!

Ik ben zelf zo onwijs benieuwd naar het geslacht, ga denk ook echt niet lang kunnen wachten 😁 vroege geslachtsbepaling plannen maar hihi

6. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi

Ff snel berichtje van mij.
    Naast dat ik misselijk word van de iPad, dus weinig kijk, doet momenteel mijn mail ook ff heel erg gek via de app. Kan geen enkel bericht downloaden.

Onze tweede echo was goed. Zo leuk. Zagen een armpje en beentje bewegen. Smolt helemaal weg.
    Volgende week intake bij de verloskundige en die week erna een uitgebreide echo en de toch maar de nipt test. Spannende weken hier.

Morgen zijn wij een paar dagen weg, dus dan lukt het vast ook niet om actief mee te schrijven. Hoop daarna wel weer, want vind het wel super leuk.

Liefs dromen

7. missnova

missnova Actief lid

Sep 16, 2012
    328
    0
    0
    Vervelend dat je zo misselijk van de iPad word @dromen77. Fijn dat alles goed was!! Geniet van je paar dagen weg, veel plezier!!

8. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hey meiden,

Ik ben er ook nog hoor:D
    Lees alles mee, maar voel me echt ontzettend slecht helaas.

Trek net de zorg voor mijn zoontje en werk, maar daarna is de energie ook echt op.

Lig bijna elke dag om 8 uur op bed :(

Heb nu al ontzettende last van mijn bekken, dus kan echt amper wat doen.

Wel erg leuk om te lezen dat het bij iedereen zo voorspoedig gaat met de zwangerschappen!

Wij hebben het (muv mijn baas en directe collega ivm hoe ik me voel) nog niemand verteld. Deels omdat we zondag babyshower hebben voor mijn zusje, en ik vind dat zij dan in de belangstelling moet staan, en deels omdat het al eens eerder mis is gegaan.

Woensdag hebben we termijnecho en dan gaan we het aan iedereen vertellen.

9. Misses13

Misses13 Actief lid

Mar 30, 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw dames ik moet wat delen. Vanmiddag kreeg ik sms van schoonmoeder; kom je hier straks even ik heb verrassing voor je. Dus ik zei tegen vriendlief ooeh spannend vast iets voor de baby.
    Ik kon niet eerder dan half 9 bij hen zijn. Kom ik daar in de keuken, even een praatje, gaat de deur open, staat mijn schoonzusje plots in de deuropening😳, ze zouden pas maandag uit nieuw Zeeland komen. Jeetje helemaal in shock.
    Nu mag ik nog niets tegen mijn vriend zeggen die komt pas morgenmiddag 4 uur thuis, we gaan dan bij zijn ouders "eten", ik ben zo benieuwd hoe hij zal reageren op deze verrassing.
    Afgezonderd van dat geheim moet ik dus ook nog eerder dan maandag gepland onze verrassing voor mijn schoonzusje en zwager voor bereiden om te vertellen dat ze oom en tante worden.
    Wauw wat een gekke avond, voordeel is dat we niet hoeven te wachten tm maandag om te vertellen over de zwangerschap.
    Jeetje voel me helemaal hyper!! Wou het even deken 😄

10. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

Apr 21, 2014
    656
    163
    43
    Wow wat leuk!

Maar wel lastig zo al die geheimpjes, maar gelukkig wel hele leuke geheimpjes :)

11. Misses13

Misses13 Actief lid

Mar 30, 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel lastig want zou zo graag tegen mijn vriend willen zeggen dar zijn zusje al thuis is, maar dat ga ik natuurlijk niet doen. Vanmiddag als ie thuis komt maar naar zijn ouders en dan duurt het ook niet meer lang tot zijn broertje even thuis komt en kunnen we gelijk alles open gooien :D.
    Ik heb gelukkig wel wat kunnen slapen maar ben nu alweer klaar wakker. Straks maar uit bed en even ontbijten.

12. missnova

missnova Actief lid

Sep 16, 2012
    328
    0
    0
    Wat leuk misses!! Wat heb je nu dan tegen je vriend gezegd? Dat het een cadeautje voor de baby was? Hihi bijnaaaa mogen jullie het geheim onthullen, heerlijk!! 😁

13. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Leuk Misses! verrassingen voor iedereen!

Bloem, vandaag je echo!!

Ik zou willen dat je je kindje al voelen kon. Dit is echt zo'n periode dat je denkt.. zit er nu wel wat?
    Voel me inmiddels al wat beter (minder misselijk) nog wel wat moe. Borsten zijn nog wel gevoelig maar minder dan in het begin, ze zijn nog wel een stuk groter. Dus mogelijk wen ik aan de hormonen (en ze kunnen natuurlijk ook al wat minder worden). Maar maakt me toch wat onzeker.

Woensdag termijnecho. Blij als ik het dan weer even zie bewegen (en een hartje hoor).

14. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk en spannend Misses! Hoe reageerde je vriend?

Roin, heerlijk dat je woensdag weer naar je kleine uk kan kijken en h kan horen dan!

Hier vandaag ook een eerste echo gehad. Wat geweldig mooi! Het harte hebben we zien kloppen en de beeb was echt goed zichtbaar vond ik. Uitgerekende datum is nu precies zoals ik hem had op 3 januari. Ik vermoed dat ik ook nog een termijn echo ga krijgen (beetje hetzelfde als jou idd Roin). Heerlijk dan kunnen we de beeb over een paar weken weer zien.

Fijn weekend allemaal, geniet van het mooie weer. Wij zijn bijna in Amsterdam en blijven daar lekker tot en met maandag. Wordt genieten!

15. Misses13

Misses13 Actief lid

Mar 30, 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey hij weet het nog niet ik rol van de ene leugen in de andere. Hij komt pas half 6 bij zijn ouders.
    Tegen hem heb ik gezegd dat ik met zijn moeder ga winkelen in de prenatal haha hij heeft geen flauw idee wat voor winkel het is, wel gezegd voor baby spullen. En tegen mijn schoonzusje heb ik gezegd dat ik tegen mijn vriend gezegd heb dat ik ga winkelen met zijn moeder in bataviastad.
    Het kaartje is geschreven voor mijn schoonzusje, zo nog bosje bloemen halen. Laat het maar 6 uur zijn dan zijn alle geheimen verteld. Veels te spannend

16. missnova

missnova Actief lid

Sep 16, 2012
    328
    0
    0
    @bloempje, heerlijk dat je je beeb hebt gezien!! Veel plezier in Adam!

@ro1n fijn dat je minder misselijk bent, als het goed is ga je je vanaf nu alleen maar beter voelen! Ik hoop het voor je! Bijna je termijnecho, leuk hoor!! Ik moet nog wachten tot de 16e duurt zo langgggg 😞

Ennnnnnnn???? Hoe was het @misses??

17. Misses13

Misses13 Actief lid

Mar 30, 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey goedemorgen,
    Afgelopen dagen zo druk gehad, nog geen tijd vrij kunnen om te reageren. Maar het was super leuk!! Eerst vriend verrassen met dat zijn zusje thuis was. Hij kwam alleen 3 uren later dan gedacht door alle files, ik verging bijna van de zenuwen.
    Mijn schoonzusje helemaal in tranen, en oma was er ook bij. Daarna nog bij vrienden geweest. Gisteren etentje met vriendin en later nog bbq van andere vrienden, iedereen heeft super leuk gereageerd. Mijn eerste kadootje gekregen voor de baby, super schattig knuffeldoekje van woezel en pip.
    Ik zit nu alweer een uur beneden, straks nog naar mijn oom en tante en oma en dan weet iedereen het die wij vonden dat ze het van ons konden horen.
    Hoe gaat het met de rest? Gisteren genoten van het mooie weer??

18. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Wat een prachtig verhaal Misses13!!! Heel veel spanning van je schouders af he!!

19. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hey misses, wat leuk zeg, iedereen superblij voor je, zo hoort het ook. En nu nog een paar maanden verwend worden ;)

Bij mij gaat het gelukkig een stuk beter. Las ergens dat fietsen kan helpen tegen bekkenpijn, en laten wij niet zo lang geleden een supersonische moederfiets gekocht hebben. Dus ik vrijdag en gisteren Olle in geladen en lekker door de polder gaan fietsen. Hij lekker schaapjes/koetjes kijken en ik lekker sportief bezig. Ik ben wel 's ochtends gegaan, want 's middags was me te warm, haha.

Ook een trucje tegen de misselijkheid ontdekt, gewoon een slokje optimel, haha. Heel bijzonder maar werkt wel :)

Alleen nog ontzettend moe, maar dat hoort er een beetje bij toch...
    Ik las onderstaand gedicht in de moeders voor moeders nieuwsbrief. Moest hem even met jullie delen:

---------
    Moe
    Ik maak…
    Je voeten en teentjes.
    Je armen en beentjes.
    Ik maak twee longen en twee nieren.
    Talloze botten en heel veel spieren.
    Je hartje dat ik al heb horen kloppen.
    Niets kan mij nog stoppen.
    Kijk, ik maak ook zomaar je maag.
    En wat een mooi neusje, zo zie ik het graag.
    Je milt, je lever en je darmen.
    Je knuistjes, stevig vast aan je armen.

Piepkleine oogjes, maar die zitten nog dicht.
    Links en rechts in je lieve gezicht.
    Zo ben ik de hele dag in touw.
    En langzaam maar zeker
    creëer ik de hele jou!

En soms....
    Soms ben ik even moe.
    Maar dat is toch niet vreemd
    als je ziet, wat ik allemaal doe?
    --------------------

Nu de laatste hand slaan aan de luiertaart voor mijn zusje, want we hebben vanmiddag babyshower voor haar!

En nog 3 nachtjes slapen dan heb ik echo. Heb hem al om 9.00 's ochtends gelukkig, niet lang in spanning zitten.

Nog een fijn pinksteren allemaal!

20. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    ♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

23 december
    Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|?
    Delina|26 jaar| 2de kindje | J|M|?

24 december
    Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|?
    Jen30| 32jaar | 1e kindje |J|M|?

25 december
    Palace|39jaar|1e kindje|J|M|?

26 december
    Missnova|27jaar|2e kindje|J|M|?
    Misses l 25 jaar l 1e kindje J/M/?

28 december
    Niki2014| 30jaar | 1e kindje |J|M|?

29 december
    RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|?

31 december
    Tiniedice| 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|?
    EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|?

2 januari
    dromen77|. 37 jaar| 1e kindje |J|M|?

3 januari
    Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|?

♥ AFSPRAKENLIJST ♥

10 juni
    Jen30 | hartje luisteren

11 Juni
    Tessy1985 | Termijnecho
    RoIn l termijnecho

12 juni
    RoIn l combinatietest