Oh meiden, ik moet even van mij afpraten. Ik lig er al zeker 2 weken wakker van. Mijn broertje lijkt niet blij te zijn voor me. Nadat ik het verteld heb (kort door de telefoon want we waren niet welkom om even langs te komen), heb ik niets meer gehoord terwijl zijn vriendin wel op facebook een bericht plaatste dat haar zus een kindje heeft gekregen en ze zo blij is. Mijn vader noemde mijn broertje laatst Ome... Mocht niet, vind hij niet prettig. Hij wil ook zo graag een kindje maar zijn vriendin is overspannen dus dat is geen goed idee. Ik vind het zo erg!!! Mijn vriend heeft zo geweldige zus en hij kreeg gisteren ook een mooi boek met een persoonlijke text voorin geschreven. Ik direct weer van slag. Ik ben wel een beetje jaloers, ze is top hoor. Een betere schoonzus kan haast niet!
Oh Jen, wat vervelend zeg... Voor jou, maar ook voor hem denk ik. Hij is waarschijnlijk heel erg jaloers en voelt zich daar ook heel erg rot onder. Ik zou hem nog heel even de tijd geven om het te verwerken en dan gewoon op de man af vragen denk ik. Maar voor jezelf, terwijl je al zo lekker emotioneel bent door de hormonen is het echt ontzettend naar. Leef met je mee en sterkte!
@misses, geweldig!! En wat lief al een eerste cadeautje binnen! Hoe hebben je oom, tante en oma gereageerd? @tessy, fijn dat het beter met je gaat! Hier ook eens proberen met de optimel haha. 1 slokje ipv misselijk weg eten zal me veel onnodige kilo's besparen haha. mooi gedicht! Die ga ik aan iedereen laten lezen die niet begrijpt waarom je zo moe van een zwangerschap kan zijn haha. Hoe was de babyshower? @jen, dat is echt niet leuk! zo kan je niet optimaal genieten van je zwangerschap! Ik hoop dat je er snel met hem over kunt praten. Ik snap zijn verdriet maar het misgunnen kan ik niet echt begrijpen. Had je wel altijd een goede band met hem? Hier in de familie maak ik iets soortgelijks mee.. Erg vervelend om niet optimaal te kunnen genieten daardoor.
@missnova, de babyshower was erg leuk! Ze was erg verrast! Het leukste vond ik de rompers die we hadden met textielstiften zodat iedereen een 'eigen' romper kon maken voor de kleine. Nu van de mooie dag gaan genieten , het is nu al bloedheet
@tessy, wat een tof idee van de rompertjes!! Die ga ik onthouden als ik ooit nog een babyshower heb van iemand 😁 Jeetje wat een benauwde dag pfff.. Lekker de ven aan en hopen dat ik kan slapen. Heb medelijden met de hoogzwangere dames! Ik kan sowieso niet zo goed tegen de warmte maar tijdens mijn zwangerschappen voelt het echt alsof ik kook. Jullie daar ook last van? Gelukkig deze zwangerschap hoogzwanger in de winter 😁😁 ik ben een heel positief persoon verder hoor maar moest even klagen hihi 😜
Jen, wat rot voor je.. Hij moet wrs even aan het idee wennen, maar leuk is anders.. Hier ook iemand in de familie die bezig is en waar het niet lukt. maakt het allemaal zoveel minder leuk, uiteraard voor hun, maar ook voor ons. We hebben het er haast niet over waar ze bij zijn..laten de dingetjes die we aangeschaft hebben niet zien etc etc.. Dus herken het wel een beetje. Het is echt lekker opgefrist na vannacht! Heerlijk! Ik vond het zo heet in de slaapkamer, getver, zo slecht geslapen erdoor!
Hey jen wat vervelend zeg! Ik hoop dat met de tijd afzwakt. @ tessy, wat een super idee!! Ik moet ook nog een babyshower organisere voor mijn vriendin
Hey meiden, Vanochtend echo gehad en alles was helemaal top! Precies volgens mijn eigen berekening vandaag 12 weken We hebben 2 beentjes gezien en 2 handjes en een lief klein neusje 30 juli 20 weken echo en geslachtsbepaling. Jippie! Fijne dag allemaal!! @RoIn, hoe was de echo bij jou?
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|? Delina |26 jaar| 2de kindje | J|M|? 24 december Tessy1985 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? Jen30 | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 25 december Palace |39 jaar|1e kindje|J|M|? 26 december Missnova |27 jaar|2e kindje|J|M|? Misses l 25 jaar l 1e kindje J/M/? 28 december Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 29 december RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 31 december Tiniedice | 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|? EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|? 2 januari dromen77 | 37 jaar| 1e kindje |J|M|? 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 12 juni RoIn l combinatietest 13 Juni Jen30 | Combinatie test 16 Juni Missnova | Termijnecho 19 Juni Niki2014 | Termijnecho gyn 1 Juli Dee-tje | Geslachtsbepaling 2 Juli Tessy1985 | Controle VK 30 Juli | 20 weken echo en geslachtsbepaling 7 augustus Jen30 | 20 weken echo J of M?
Wat een mooie echo's Roin en tessy. Zo schattig hè om je kleintje zo te zien en te zien bewegen. Nu afwachten tot de 20 echo zeker....lijkt me ineens weer zo'n lange zit dan.
Nou, ik morgen weer, combinatietest.. Weer spannend dus! Hier sliep het trouwens, tenminste, het lag lekker rustig. Ze bewoog nogal met de echo dus had het niet eens echt kunnen zien geloof ik. Ze heeft beide beentjes en armpjes in beeld genomen, totale beebje, hartje, billetjes, waar ik niets aan zag overigens
Het blijft een klein wondertje!! Vandaag echo foto gezien van mijn vriendin met 21 weken, dat is dan alweer een heel verschil, maar daar moeten we nog even op wachten.
Oh heerlijk die echo foto's meiden!! Zo schattig! En het word steeds leuker. Beetje jammer dat je nu nog zolang moet wachten tot je volgende @tessy 😞 hier doen ze ook rond 16 wk een echo, raar. Spannend morgen @ro1n maar komt vast helemaal goed!! Nog meer meiden een vroege geslachtsbepaling? (Volgens mij had ik dit al gevraagd? Zwdementie haha) Wij willen dit keer met 15 wk een gokje wagen 😁
Goede morgen allemaal, Ik heb een paar mooie echo's voorbij zien komen. Leuk!! Roin succes vandaag met de combinatietest. Jen30 wat lastig met je broer. Als ik naar ons kijk, denk ik dat er best een aantal mensen zijn geweest die me veel minder verteld hebben dan dat ze zouden hebben willen doen, omdat het voor ons zo pijnlijk was. Pas het laatste jaar kon ik oprecht blij zijn voor andere, daarvoor deed ik blij, maar was super verdrietig! Wij zijn gister bij de verloskundige geweest voor de intake en hoeven over 4 weken pas terug. Ik had nog een brief van Geertgen gekregen en mijn uitgerekende datum is 4 jan ipv 2 jan. Ik was van de menstruatie uit gegaan, maar hun gaan van de tp uit. Logisch! Volgende week gaan wij naar België voor een uitgebreide echo en de nipt test. Ik heb er een goed gevoel over, maar toch erg spannend. Op vakantie weinig misselijk geweest, maar veel last van de warmte. Nu weer misselijk. Maar mijn petekind die er ook bij was op vakantie is ook duizelig en misselijk, dus misschien een virus. Ze is 14 en vind jongens nog niet interessant. Zo nu ff op schieten, moet nog bloed laten prikken. Groetjes dromen
Dat snap ik heel goed dromen, het is ook heel rot! Dat merk ik hier ook! Maar het is ook best heel rot voor de zwangere, die een beetje het gevoel krijgt dat ze voor haar beurt is gegeaan, en niet te blij mag zijn in de buurt van de andere persoon.. Ik betrapte me er van de week op dat ik mijn buik probeerde in te houden zodat er echt niets opviel waar de persoon waarbij het niet lukt bij was..(ze kwam onverwacht langs en ik had een broek aan waarbij ik de knoop open had gezet) Ik laat cadeautjes niet zien..ze vraagt ook nergens naar.. als ik aan haar vraag hoe het gaat krijg ik ineens geen antwoord meer. Je krijgt er gewoon een schuldgevoel van en dat is natuurlijk ook niet eerlijk..maar begrijpen doe ik het wel..
Hoi Roin, Het is ook echt moeilijk. Ik heb altijd geprobeerd om normaal, goed te reageren en toch interesse te tonen. Maar nu ik zelf zwanger ben, moet ik opletten dat ik niet alleen daar over praat, tenminste vooral de eerste weken. Dus denk dat hun dat het liefste ook gedaan hadden, maar voor ons niet gedaan hebben. Maar het idee dat je voor je beurt bent is niet leuk. Gelukkig had ik altijd wel zoiets van het is niet hun schuld dat het niet lukt bij ons en het kindje kan er al helemaal niks aan doen. Helaas kan niet iedereen er op deze manier mee omgaan.
Hoe ging de combinatietest Roin? Was je erg nerveus of viel het mee? De uitslag krijg je zeker niet gelijk....
Ik was niet nerveus eigenlijk. Heel stom maar het voelt gewoon goed j) En het was ook goed gelukkig! Het was in 1 dag 0,7 cm gegroeid!