Ja zeker! Ik was gisteren meer gespannen voor de echo eigenlijk. Ik dacht vooral, als ie het nog maar doet..
Goedemorgen!! Fijn dat de combinatie test een goede uitslag gaf Roin. Bij mij ook Ik had hem ook gisteren al, was verzet. Wij hadden het geluk dat de beeb dwars deed en niet goed wilde liggen voor de nekmeting waardoor we 20 minuten hebben mogen genieten van een dansende baby!! Een fijn weekend allemaal met een leuke voetbalavond!
Oh hier ook. Ik heb 45 min gelegen! Hij wilde echt niet! Was lekker beweeglijk Uiteindelijk heb ik gesprongen etc! Was erg leuk! De echoscopiste zei dat dit al de hele dag zo was Maar ze bleef heel rustig en vriendelijk.
Wat fijn dat de combinatie testen helemaal goed waren! Heerlijk om even lekker lang naar je kleintje te kunnen kijken. Hadden we maar zo'n ding thuis he zodat je elke keer even kon kijken.
Ja, een soort app op je tel! Ach, dat komt vast in de toekomst! Het was idd zo leuk! Ik heb haar ook gevraagd of kindjes van 12 weken bewust deze bewegingen maken, om even lekker te gaan liggen oid, maar dat is nog niet zo. Zover is het zenuwstelsel nog niet ontwikkeld, dus de beweginkjes zijn volledig onwillekeurig. Ze liet me wel zien dat de niertjes vol liepen (aan het begin minder vol dan na de 45 min. ) Het maagje was goed gevuld.. Ja, en dan die voetjes en handjes.. zo ontzettend cute! Wie is de volgende met een echo?
Fijn @jen dat ook jou uitslag goed was!! Heerlijk! Dat word een gezellig topic zonder zorgen 👍 Zo leuk he dat gestuiter door de baarmoeder 😁😁 Ik mag maandag voor de termijnecho! Jippie zin in!!! Alleen nog het weekend er tussen en die gaan toch altijd wel heel snel voorbij. 😁
Wat een goed nieuws allemaal!! Missnova je mist nog een banner Iedereen een fijn weekend Sinds vorige week echt gaan genieten, alle stress van het geheim houden is er lekker af. Ook weer aantal kadootjes gekregen, dat is ook erg leuk .
Hallo allemaal, Ik ben even lang weg geweest. Wel lekker meegelezen. Wat een goede berichten allemaal, mooie echo's en wat fijn dat er al een paar combinatietesten zijn geweest en dat ze goed zijn! Ik had vandaag termijn echo, en alles was goed. We hebben zeker een paar minuten mogen kijken en weer het hartje heel even gehoord. Zo mooi. De 18e hebben we de combinatietest, en dat vind ik toch wel spannend. Ik ben al 39 dus ik loop toch meer kans. Vandaag even naar de Honkemoller geweest want ik paste mn BHs niet meer. Ik ben van cup B naar Cup D gegaan. Ik ben in shock.
Ik ben van een C naar een E/F gegaan....dat was even onverwacht... En persoonlijk vind ik dat helemaal niet leuk. Ik ben het afgelopen jaar al 15 kilo aangekomen en daarmee al van B naar C gegaan....ik vond het altijd zo fijn dat ze zo mooi klein bleven. Nu zitten ze me gewoon in de weg en doen pijn Maar even goede sportbh's gekocht, want dat is wel nodig nu
Hier tijdens m'n vorige zwangerschap ook van C naar E gegaan.. Echt niet leuk! En helemaal verkeerd gegaan met bv afbouwen dus ze zijn lekker gaan hangen na deze zwangerschap kan ik mijn knieƫn ermee opwarmen denk ik
Borsten zijn hier ook direct gaan groeien, van een B naar een C. Vandaag trouwens intake gehad bij vk, en termijnecho ingepland voor 26 juni. Kunnen we eindelijk ook het hartje horen. We hebben gekozen om de combinatie test niet te doen. Op de 20 weken echo is toch ook heel veel zichtbaar...maar syndroom van down niet, las ik? Morgen gaan we het mijn vader vertellen, spannend en leuk!!! Oooooh voetbal begint weer, ga snel verder kijken
Jaaaaaa wat een wedstrijd!! Echt ongelofelijk!! Het is dat ik zwanger ben anders had ik toch zeker een wijntje of 1,2,3 op ze geproost hahaha.
Je kunt een aantal afwijkingen in lichaam of sommige organen wel zien, maar je kunt natuurlijk niet zien of de oorzaak daarvan een trisomie van een bepaald chromosoom is.