Feest kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annacatharina, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    @bloempje, leuk dat je termijnecho is gepland, weer iets om naar uit te kijken! 😁

@ikweetevennietmeerwie maar ik heb een banner hoor!! Ik was echt de enige zonder zag ik haha. Nu hoor ik er helemaal bij :D

2. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat was ik missnova. Goed gedaan :), kunnen we mooi zien hoever je bent. Je loopt hetzelfde met mij.

En wat een wedstrijd gister. En indd bij geen zwangerschap had ik toch even heerlijk geborreld. Maar dan was ik vast niet zo fit geweest als nu ;). Tijd om te eten en te gaan werken. Vanmiddag even lkkr shoppen met mijn moeder en zusjes. En we nemen even een kijkje in een babyhuis, lekker shopwalhalla :D.

Nog anderen met leuke plannen ?

3. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kijk, mooie banner Missnova!

Hier zojuist met mijn vriend bij mijn vader geweest die in een soort van shock kwam volgens mij hahaha. We hebben een foto gemaakt en in lijstje gedaan van ons beide met mijn buik erop, soort filmposter hebben we gemaakt met wanneer de kleine wordt verwacht. Morgen mijn schoonouders en zus het nieuws vertellen en dan gaan we het daarna ook vrienden vertellen. Gaat echt ineens zoveel meer leven nu we het hebben vertelt! Heerlijk gevoel!

4. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Hi! Ff een berichtje van mij :) had m al klaar staan maar nooit verzonden! Vorige week vr echo gehad! Kleintje doet het voorbeeldig. Vr 11 juli nog een x ben benieuwd!
    Jor gaat het met jullie allemaal?
    Ben op vakantie, vandaar wat weinig actie vanuit mij :)

Hoop dat alles heel goed gaat met iedereen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,2 KB
      Weergaven:
      0
  5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat fijn bloem! :D
    Ik vond het eerst maar raar om het bekend te maken maar als iedereen het dan weet, is het ook leuk.
    Hier inmiddels een flink aantal kaarten en van familie en vrienden wat cadeautjes, zo lief!

Ellen mooie echo hoor! :D

6. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie echo Ellen!

Roin, ik vond het ook heeeel gek om het te zeggen, had echt even een soort van aanloop nodig. Ik merk ook dat als ik het zeg het 'bij de ander neerleg'. Bv tegen mijn vader 'je wordt opa, tegen zus of goede vriendin 'je wordt tante'. Dat voelt minder raar/dichtbij/confronterend dan wanneer ik zeg, we krijgen een kind of ik ben zwanger. Begrijp me niet verkeerd ik vind het echt fantastisch om zwanger te mogen zijn maar ik vind het gewoon nog steeds wennen om het hardop te zeggen ofzo.

7. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    @ellendiana, fijn dat de kleine het goed doet! Nog een fijne vakantie!!

@misses, ja echt super leuk dat we gelijk lopen, zou leuk zijn als dat zo blijft :D:D kunnen we samen aftellen tot 2e kerstdag hihi

Ik vind het sowieso heel leuk dat we een klein clubje hebben en dicht op elkaar zitten allemaal met de uitgerekende datum!

Hier is het ook nog steeds niet helemaal geland trouwens, denk omdat ik het te druk heb met bezig zijn en genieten van mijn 10 maanden oude mannetje! Maar dat ik hier op dit forum meeklets betekend toch wel dat ik bezig ben met mijn zwangerschap 😁

8. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missnova, lekker genieten van de kleine. Dat is natuurlijk ook wel wat anders dan wanneer je nog geen kinderen hebt. Ik ben alleen deuk met werken en onze hond;).

Ik vind het ook prettig om zo'n klein clubje te hebben.

Ik voel mijn buik nu wel per week veranderen, baarmoeder wordt meer voelbaar.

Gisteren even wezen shoppen maar nog niets kunnen vinden. Over een aantal weken begint mijn buik wat meer duidelijk te worden denk ik. Ik heb van mezelf wel een buikje dus voelt nog steeds alsof ik buik moet inhouden al gaat dat niet altijd lkkr wanneer ik me zo opgeblazen voel. Wel nieuwe bh gekocht, wat een verademing dat de bh weer lekker zit en goed past.

9. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben even niet actief geweest op t forum. Op vakantie geweest, flink ziek, zwak en misselijk geweest en erg druk met m'n andere twee kinderen. 6 juni een schitterende termijn echo gehad. Volgenns de vk een fotogeniek kindje, lag er prachtig voor. Sinds n paar dagen iets minder misselijk, maar daardoor wel weer meteen onzeker. Hoef nu pas weer 1 juli terug, maar blijf onzeker, dus wellicht tussendoor toch nog n extra keertje bellen om te spieken. Merk dat ik nu gewoon nog niet echt kan genieten. Dat had ik bij de anderen veel meer. Nog niets aangekomen door al t spugen, wel van n c naar n d cup. Verder fijn om terug te lezen dat de combinatietesten voor de anderen goed waren. Hier ook iedereen enthousiast over onze zwangerschap, maar verder geen kaartjes of zo. Misschien omdat het de derde is :D

10. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    @misses, dan word het gelijk ook veel echter he als je veranderingen merkt aan je buik 😁😁 bij mijn vorige zwangerschap was ik met 16 weken nog helemaal plat, nu met m'n 2e gaat het veel sneller. Zo leuk om trots te zijn op dikker worden haha. Heb je al op mamalicious site gekeken? Echt hele leuke jumpsuits en mooie broeken! Ik heb vorige week de zwarte en grijs/zwarte jumpsuit besteld en die roze/paarse maxidress. Ze zitten heerlijk!

@tiniedice, wat vervelend dat je er zo ziek van bent en niet echt kunt genieten! Ik hoop snel dat het onzekere afneemt! Komt dit door je miskraam in 2013? :(

11. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Wat dubbel trouwens moet de datum voor jou zijn @tiniedice. Verdrietig maar ook echt super mooi en bijzonder.

12. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Vandaag een fijne dag gehad en voor het eerst helemaal niet overgegeven vandaag (wel met medicatie). Dat was wel even goed en rustgevend, want mijn maag en slokdarm waren al behoorlijk geirriteerd van al het spugen.
    Wel word ik nu een beetje onzeker dat de symptomen afnemen, al was ik nog wel flink misselijk.
    Dit lijkt me wel normaal toch? Dat de klachten wat gaan afnemen met 12 weken?

Dinsdag heb ik de nekplooimeting en donderdag termijn echo, ik kan niet wachten om weer te spieken!

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Bij mij namen ze af met 10 weken. Ik werd er ook onzeker van maar de verloskundige zei mij dat het echt helemaal normaal was! Geen zorgen hoor, ze zei, de mate van misselijkheid zegt niets over het goed gaan van een zwangerschap.

Komt goed Niki, ik hoop dat er nog veel van dit soort dagen gaan volgen voor je!

14. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè meiden,

Fijn weekend gehad?

Ik merk ook dat ik het moeilijk of lastig vind om het te vertellen aan anderen. Ik ben het nu op mijn werk aan het vertellen en vind dat toch raar.
    Ben nu ook weer even onzeker. Minder misselijk, maar heb vrijdag en zaterdagsavonds ook flinke buikpijn gehad. Waarschijnlijk darmen want die waren vrijdag ook van slag. En een werkboek die te strak zit.
    Tevens hoorde ik een niet leuk zwangerschaps verhaal van iemand die ik ken en dat hakt er toch wel even in merk ik.

Ik begin al echt een buikje te krijgen, maar mijn borsten doen niet echt mee. Zijn wel iets groter, voor in mijn bh valt het op. Maar als ik geen bh aan heb en denk ik, zijn ze nu groter of niet.
    Do hebben we gelukkig weer een echo........

Fijne dag allemaal.

15. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    @missnova, ik had even kleding besteld bij wehkamp daar hebben ze het merk ook. Ik heb erg leuke jumpsuit van Miss etam en lekkere harembroek.

Ik moet zeggen dat ik me vrij zeker voel over de zwangerschap wel heb ik nu weer ontzettend zin om het hartje te horen maar daar moet ik nog even op wachten. 3 juli pas weer naar verloskundige. Vriendin heeft zo'n doptone, ben ook geneigd om die even te gebruiken maar aan de andere kant wanneer ik het niet kan Vinden kan dat alleen maar stress opleveren.
    Mijn darmen zijn nog steeds van slag en werken ontzettend traag. Hierdoor ook weer erg vol gevoel.

Iedereen weer een fijne week

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #556 RoIn, 16 jun 2014
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
    Ik heb ook pas weer een afspraak met de vk op 16 juli.
    Nog heeeeel ver weg voor mijn gevoel!

Niet stretch broeken krijg ik ook niet meer dicht, en als ik ze wel dicht krijg ziet het er raar uit hoor! Zo'n ingesnoerd buikje krijg ik er van!

17. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van het weekend mijn vader en zus, zwager en neefje vertelt dat ik zwanger ben en mijn schoonouders. Ze reageerde allemaal zo geweldig, echt heel leuk om te zien!

Zijn jullie trouwens al beetje aan het kijken naar namen voor meisje of jongen? Vind het wel lastig zeg, zeker voor een jongen!

18. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Wij komen net terug van de VK en alles zag er goed uit! ❤️ Het is echt al een mini mensje zo prachtig, zo verliefd! 14 juli mag ik weer.

@misses.. Ik ga je toch verlaten in het lijstje op 26 dec.. Ben 3 dagen naar voren gezet. Ongezellig he?! Haha

Ik pas m'n broeken gelukkig nog maar dat gaat ook niet heel lang meer duren denk.

@dromen.. Komt goed meis! De darmkrampen horen er echt bij. Bij mijn eerste zwangerschap kon ik ze ook maar moeilijk plaatsen, en vond ik ze soms best heftig. Nu een prachtig gezond ventje boven in zijn bedje. je darmen maken plaats voor de baby. Ik hoop dat ik je hiermee wat kan geruststellen.

@niki super fijn! Inmiddels nog steeds spuugvrij? Ik duim voor je.

19. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    #559 missnova, 16 jun 2014
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
    ♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

23 december
    Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|?
    Delina |26 jaar| 2de kindje | J|M|?
    Missnova | 27 jaar | 2e kindje | J|M| vermoeden vk Jongen

24 december
    Tessy1985 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?
    Jen30 | 32 jaar | 1e kindje |J|M|?

25 december
    Palace |39 jaar|1e kindje|J|M|?
    RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|?

26 december
    Misses l 25 jaar l 1e kindje J/M/?

28 december
    Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|?

31 december
    Tiniedice | 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|?
    EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|?

2 januari
    dromen77 | 37 jaar| 1e kindje |J|M|?

3 januari
    Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|?

♥ AFSPRAKENLIJST ♥

19 Juni
    Niki2014 | Termijnecho gyn

1 Juli
    Dee-tje | Geslachtsbepaling

2 Juli
    Tessy1985 | Controle VK

14 Juli
    Missnova | 16 weken echo

30 Juli | 20 weken echo en geslachtsbepaling

7 augustus
    Jen30 | 20 weken echo J of M?

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik moet ook nog naar 25 dec!
    Maar met mijn tel lukt dat niet, zal het later doen.

Fijn dat het er goed uitzag!

Ik heb hetzelfde, vind jongensnamen echt heel erg moeilijk..!

Deel Deze Pagina