@ro1n heb het voor je aangepast 😁 hier ook echt moeite met een jongensnaam. Meidennamen genoeg maar dit word waarschijnlijk volgens de vk ook weer een knulletje Hier nog een echofoto van vandaag:
Hoi hoi, Vandaag weer wat minder rot gevoel in mijn buik, erg fijn. Van mijn eigen broeken weet ik het niet. Vooral rokjes aan gehad de afgelopen dagen, maar mijn werkboek gaat echt niet meer. Vandaag een maat groter aan gehad dat zat al beter. Helaas zijn er geen zwangerschapsbroeken op het werk, dus die moet ik laten maken. Nu eentje van een collega die ook zwanger is. Mooi voor het begin. Hier ook meisjes namen genoeg. We hebben al heel lang een jongens naam in ons hoofd, maar ik twijfel ook al altijd aan die naam, dus dat is lastig. Vind het al namen mooi, maar denk ook steeds, is dit wel de naam die ik wil.
@missnova, naja zeg dat kan toch zomaar niet dat je een andere datum hebt😜. Was dit nu de tweede keer dat het hersteld is? Ik heb zelf lijstje met namen in mijn telefoon maar deze had ik al veel langer. Wanneer ik een mooie naam tegen kom noteer ik die. Haha het wordt nog wat om een naam te vinden die we beide erg mooi vinden maar we hebben nog tijd genoeg.
We zijn net terug van de combinatietest en de termijnecho is ook meteen gedaan. Mooi plaatje hoor! Wel 3 dagen teruggezet. Uitgerekende datum is nu 31 december en nu dus 11 weken en 6 dagen. Ik zal het zo even aanpassen.
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|? Delina |26 jaar| 2de kindje | J|M|? Missnova | 27 jaar | 2e kindje | J|M| vermoeden vk Jongen 24 december Tessy1985 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? Jen30 | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 25 december Palace |39 jaar|1e kindje|J|M|? RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 26 december Misses l 25 jaar l 1e kindje J/M/? 31 december Tiniedice | 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|? EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|? Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 januari dromen77 | 37 jaar| 1e kindje |J|M|? 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 19 Juni Niki2014 | Termijnecho gyn 1 Juli Dee-tje | Geslachtsbepaling 2 Juli Tessy1985 | Controle VK 14 Juli Missnova | 16 weken echo 30 Juli | 20 weken echo en geslachtsbepaling 7 augustus Jen30 | 20 weken echo J of M?
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|? Delina |26 jaar| 2de kindje | J|M|? Missnova | 27 jaar | 2e kindje | J|M| vermoeden vk Jongen 24 december Tessy1985 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? Jen30 | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 25 december Palace |39 jaar|1e kindje|J|M|? RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 26 december Misses l 25 jaar l 1e kindje J/M/? 31 december Tiniedice | 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|? EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|? Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 januari dromen77 | 37 jaar| 1e kindje |J|M|? 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 19 Juni Niki2014 | Termijnecho gyn 1 Juli Dee-tje | Geslachtsbepaling 2 Juli Tessy1985 | Controle VK 14 Juli Missnova | 16 weken echo 24 juli Niki 2014 | 3D echo + geslachtsbepaling 30 Juli | 20 weken echo en geslachtsbepaling 7 augustus Jen30 | 20 weken echo J of M?
Hey meiden, wat leuk om al die echo's weer te zien. Wij wachten met naam nog even op de 20-weken echo. Hopen het dan te kunnen zien. Vorige keer wisten met gelijk met de test al de naam die we wilden voor een jongetje, een meisje duurde veel langer. Gelukkig werd het een jongen Mijn vriend is er van overtuigd(hij had vorige keer ook gelijk) dat het een meisje word. Mijn nichtje studeert voor verloskundige, die heeft de NUB-theorie op de echofoto los gelaten(moet je maar even googlen), en die zegt ook een meisje, haha. We zullen het wel zien, maar dan hebben we van ieder 1. Sowieso stoppen wij na deze kleine ivm mijn bekkenklachten. Fijne avond nog!
Ik heb even onzekermomentje nu, duurt nog zo lang voordat ik weer het hartje kan horen. De echo is alweer bijna 3 weken geleden. naja het zal ook wel goed zitten, zullen de hormonen wel zijn .
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|? Delina |26 jaar| 2de kindje | J|M|? Missnova | 27 jaar | 2e kindje | J|M| vermoeden vk Jongen 24 december Tessy1985 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? Jen30 | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 25 december Palace |39 jaar|1e kindje|J|M|? RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 26 december Misses l 25 jaar l 1e kindje J/M/? 31 december Tiniedice | 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|? EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|? Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 januari dromen77 | 37 jaar| 1e kindje |J|M|? 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 19 Juni Niki2014 | Termijnecho gyn 1 Juli Dee-tje | Geslachtsbepaling 2 Juli Tessy1985 | Controle VK 14 Juli Missnova | 16 weken echo 16 juli RoIn l contr verl.kundige RoIn l geslachtsbepalingsecho 24 juli Niki 2014 | 3D echo + geslachtsbepaling 30 Juli | 20 weken echo en geslachtsbepaling 7 augustus Jen30 | 20 weken echo J of M?
Dat zullen zeker de hormonen zijn misses, maar het is wel vervelend, ik snap het. Nog een paar weekjes en dan kunnen we hopelijk leven voelen, dan voel je je een stuk rustiger. Iemand had het over zo'n Angelsound eerder hier op het forum, maar mijn vk en echoscopiste gaven beiden aan dat die dopplers slecht zijn voor de baby. Je kunt beter een 1000 echo's hebben dan regelmatig met zo'n doppler luisteren. En helemaal wij leken, want wij weten niet waar we moeten zoeken Daarbij mijn preek, haha! Straks lekker bloedprikken, blegh
Die angelsound, het effect is niet bekend geloof ik. Maar buitendat, wat als je het hartje niet vinden kan? Ren je dan elke keer naar de vk? Dat is voor de vk toch ook geen doen? Volgens mij kan het juist ongelooflijk onzeker maken! Ik kijk ook echt uit naar de dag dat ik wat voel!! Wat lijkt me dat leuk!
@RoIn, dat is echt het beste gevoel ooit. Bij mijn zoontje was het bij 22 werken dat ik het echt zeker wist. Zo magisch. Mijn vk zei dat er over dopplers/angelsounds dus net een studie was gedaan, en dat het schadelijke de warmte is die het afgeeft om de hartslag te vinden. Moest net ook naar de tandarts vanwege pijnklachten, en gelijk een zenuwbehandeling gehad:x
Voel me alweer wat minder depri😉, ik ga indd ook niets doen met de doppler van vriendin. Het is gewoon wachten op verloskundige afspraak, 2 weken is te overzien😉. Nu hyper voor het voetballen straks ga straks met vriendin eten in eetcafé en dan lekker voetbal kijken op grootscherm. Vriendlief komt toch weer pas vrijdag thuis.
Ik heb die onzekerheid ook. Vandaag 12 weken dus de kritieke eerste termijn voorbij, maar pas over twee weken weer n afspraak, dus blijf onzeker. Ondanks dat ik nog steeds kotsmisselijk ben en blijf. Oh wil iemand mijn verwachte bevallingsdatum aanpassen? We kwamen bij de termijn echo op 1-1-15 ipv 31-12-14 En di 1 juli weer controle bij de vk.
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|? Delina |26 jaar| 2de kindje | J|M|? Missnova | 27 jaar | 2e kindje | J|M| vermoeden vk Jongen 24 december Tessy1985 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? Jen30 | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 25 december Palace |39 jaar|1e kindje|J|M|? RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 26 december Misses l 25 jaar l 1e kindje J/M/? 31 december EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|? Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 1 januari Tiniedice | 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|? 2 januari dromen77 | 37 jaar| 1e kindje |J|M|? 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 19 Juni Niki2014 | Termijnecho gyn 1 Juli Dee-tje | Geslachtsbepaling Tiniedice | Controle vk 2 Juli Tessy1985 | Controle VK 14 Juli Missnova | controle vk 16 juli RoIn l contr verl.kundige RoIn l geslachtsbepalingsecho 24 juli Niki 2014 | 3D echo + geslachtsbepaling 30 Juli | 20 weken echo en geslachtsbepaling 7 augustus Jen30 | 20 weken echo J of M?
Ik lees braaf iedere dag mee hoor, fijn te lezen dat we allemaal dezelfde onzekerheden hebben en dat de broeken niet meer dicht kunnen Ik vraag me echter af of ik de enige ben die niet op een gigantische roze wolk zit? Ik vind het allemaal fantastisch hoor, begrijp me niet verkeerd maar ik mis mijn oude ik een beetje. Ik heb totaal geen energie en zit zowat vast geroest aan de bank. Ik vind mezelf gewoon niet leuk meer en heb al een dikke week migraine. Ik vroeg een vriendin die nu 5 maanden moeder is of ze het ook heeft gehad, zij heeft precies dezelfde ideeen gehad dus ik ben wellicht niet de enige Heb met mezelf afgesproken dat vandaag mijn laatste baaldag is (heb me ook ziek gemeld) en als morgen de wekker gaat, stap ik op die roze wolk en kom ik er niet meer af. Hoe gaat het met jullie? Leuke weekend plannen??
Bij mij begint het eigenlijk juist steeds meer te komen.. Hoewel ik wel af en toe denk: oke, we kijken nu voetbal bij 'Jan en Kees', volgend jaar wordt dat mogelijk toch een beetje anders, dan kan mogelijk maar 1 van ons.. Maar verder vind ik het eigenlijk steeds leuker worden. Ik vind die maand tussen deze controles wel erg lang.. van 12-16 weken.. pfff,