Je schijnt tot 6 weken te kunnen testen, waarom daarna niet weet ik ook niet, teveel HCG zouden de tests niet aankunnen lees ik her en der..
Hello Ladies! Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk al zo snel een topic Ik ben op 24 december uitgerekend van nummer 2. We hebben al een zoontje van bijna 1. Op 9 mei mogen we voor een vitaliteits echo ivm miskraam 2 jaar geleden. Wij gaan het daarna pas aan naaste familie/goede vrienden vertellen. Erg spannend!!! Met vertellen aan collega's etc wachten we tot 12 weken. De enige die ik het tot nu toe verteld heb is mijn Bootcamp instructeur ivm oefeningen die ik wel/niet mag doen Voel me verder eigenlijk hartstikke goed verder, maar dat had ik de vorige zwangerschap ook. Geen misselijk oid, alleen wat moeier en slechter slapen. Qua eten is het echt allemaal niet zo lastig hoor. Je mag echt wel 1 kopje koffie op een dag En als je zorgt dat alles goed doorbakken is komt het ook allemaal wel goed! Let wel op dat je niet te veel light dranken op een dag drinkt, dat schijnt best schadelijk te zijn. Succes allemaal, en tot snel
Weer een paar meiden erbij, wat een 'feest'!! Over 3 uur komen mijn schoonouders, gaan we het ze vertellen Ik zit nu aan roseebiertje 0,0 en oh oh oh wat heb ik zin in een echt wijntje! Wordt zwaar dit weekend, hopelijk ben ik niet de enige en vinden jullie het niet raar dat ik dat zeg!
Spannend Jen! succes Ik vind het morgen ook lastig hoor! Zo'n dag dat iedereen veel drinkt en het gewoon ook in je handen drukt
Mag ik jullie nog even storen? Ik heb het afgelopen uur, 3 x een enorme steek gehad. Eerst 2 x links, en daarna in het midden. Ik denk dat die plek de baarmoeder is. Is het iets waar je je zorgen om moet maken of zou het een soort van 'groeipijn' zijn ofzo? Hebben jullie ook steken?
Ik heb dat ook af en toe. Vorige zwangerschap ook. Waren bij mij inderdaad groeipijnen van de banden. Je baarmoeder zit echt nog heel laag, ter hoogte van je schaambeen. Ik zou je niet druk maken.
Jen, hoe was het met je schoonouders, hoe reageerde ze? Vervelend van die steken die je hebt maar ik zou me ook niet teveel zorgen maken. Ik voel ook van alles maar probeer vooral te relaxen en te denken dat alles er gewoon bij hoort. Dat stressen levert toch niets op en maakt mij alleen maar gekker omdat ik dat gefocused blijf op van alles.
Als ik niets voel maak ik me weer zorgen... Ik denk ook dat we maar gewoon moeten afwachten, moeilijk zat..maar we kunnen er toch niets aan veranderen.. Ik heb nu weer die constante zeurderige onderbuik, was gister veel minder, vond ik ook raar... Jen, hoe was het idd? Hoe reageerden ze?
Hello ladies, misschien is het leuk om een lijstje bij te houden wie wanneer uitgerekend is en wanneer echo's/afspraken heeft zodat we met elkaar kunnen meeleven. In de volgende post zal ik de lijst plaatsen. Als iedereen deze wil aanvullen met data die bekend is
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 19 december 20 december 21 december 22 december 23 december 24 december Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december 30 december 31 december ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 12 Mei Tessy1985 | vitaliteitsecho 13 Mei Tessy1985 | Intake verloskundige
Ah jawel bloempje! Dan kan het ook zomaar met kerst komen terwijl ik mogelijk pas ergens in januari beval
Het lukte net niet helemaal, nog 1 poging.. ♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 19 december 20 december 21 december 22 december 23 december 24 december Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december RoIn - 35 jaar - 1e kindje 30 december 31 december ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 12 Mei Tessy1985 | vitaliteitsecho 13 Mei Tessy1985 | Intake verloskundige 27 Mei RoIn - Intake & echo
En weeer wakker... Bizar zeg hoe je lichaam echt direct zo verandert en reageert op alles. Maar ik hou zoooo van slapen...dus dit is beetje jammer hahaha
Haha, herkenbaar... Ik was om 4 uur ook wakker maar ben gelukkig weer in slaap gevallen. Wat is dat toch, dat vroege wakker?