Ja he, duurt lang. Ik 10 juli volgens mij weer. Jij zeker ook Roin, gezien het feit we gelijk op gaan haha
Heeee we stonden op pagina 2! Dat kan niet hoor! 😜 Hoe gaat het met de buikjes? Worden ze al groter? Mijn buik lijkt weer platter nu m'n darmenbuikje verdwenen is.. Beetje gek wel maar maakt me niet ongerust.. Ik voel al best veel van het kindje bij deze zwangerschap! Heerlijk 😁
@jen en @ro1n.. Wachten duurt laaaang he! Hier ook pas weer 14 juli maar ga denk toch eerder een geslachtsbepaling plannen. Kan niet wachten hihi @jen hoe voel je je? Al op je roze wolk gestapt of wil het nog niet echt lukken?
Geslachtsbepalingsecho is juist de 16 bij mij, dan zit ik bijna in week 17. Mijn buik leek ook minder maar nu niet meer vind ik.. Het wisselt een beetje..! Ik voel nog niets, ga er straks toch is geconcentreerd op letten maar denk het niet hoor!
@ro1n kan je hem niet een weekje eerder zetten? Met 16 weken kunnen ze het ook al wel zien hoor 😁 bij mijn vorige zwangerschap voelde ik het met 17 weken, wat ook al redelijk snel is. Nu ligt mijn bm nog gunstiger zei de vk en ik weet nu waar ik op moet letten.
Mijn buik begint nu ook te groeien, sinds gisteren eigenlijk wat duidelijker. Ik kan mijn buik niet meer goed inhouden, het voelt ook harder.
Wij hebben vrijdag termijnecho, dan willen we er zelf nog 1 doen met 16 weken (geslachtsbepaling), en dan de 20 weken echo. Dan is het wel een beetje te doen maar anders duurt het wachten inderdaad echt veels te lang.
Weet nu iedereen het zo'n beetje die het weten moet dat je zwanger bent? Het is toch wel leuk vind ik. Nu vertel ik het ook als ik wat buren spreek waar ik leuk contact mee heb. Gisteren lieve buurtjes gesproken die hebben een dochter van 9 maanden, die vonden het erg leuk! Toch fijn het zo te kunnen gaan delen. Ik krijg nu toch echt wel iets dat op een buikje gaat lijken, jullie ook?
Dus je hebt nog een extra echo Roin? Ik moet geduld hebben tot 7 augustus... wauw wat duurt dat lang!! Wij hebben een ideetje 'gestolen' van een vriendin. We vragen aan de VK of ze de bakker hier in het dorp wil bellen om te vertellen of we een meisje of jongen krijgen. Vervolgens wordt er een taart gebakken met roze of blauwe vulling en die snijden we een paar dagen later aan tijdens een BBQ met onze ouders en de zus van mijn vriend (mijn eigen broertje is er dan niet bij maar ach, daar heb ik toch al niets van gehoord sinds we het verteld hebben bijna 4 weken geleden). Wel leuk idee toch? Beetje Amerikaans maar wel leuk. Ik heb ook al een buikje hoor, ik doe al geen moeite meer om hem in te houden, lukt echt niet en idd hard, de vetrollen zijn moeilijker vast te pakken hahaha. Vanavond weer voetbal dames, staat de ranja overal al koud?
Wel leuk idee jen!! Bij ons weet iedereen die het moest horen van ons dat we zwanger zijn. Over anderhalve week weer het hartje horen . Mijn buik is echt aan het groeien en inderdaad dat buik inhouden is er niet meer bij. Mijn vriend zei je moet niet onzeker zijn over je buik ik vind het erg mooi dat je buik begint te groeien en heel apart, het is ook zo'n sgatje. Het begint nu wel te wennen dat mijn buik groeit maar wanneer je vrij veel bezig bent met afvallen voor de zwangerschap en toen 10 kilo afgevallen voelt het eerst niet helemaal lekker wanneer je zo opgeblazen bent en je kleding weer strak zit. Dit kwam natuurlijk ook door al je hormonen in je lichaam en opgezette darmen die vrijwel stil lagen. Nu begint mijn buik ook vorm te krijgen. Ik ga ff voetbal kijken bij mijn ouders want moest onze hond nog ophalen bij hen. Ze hadden even het weekend opgepast op de hond omdat wij heerlijk weekendje erg waren.
Hoi hoi, Ik had geen meldingen gekregen, zie ik dat ik een hoop gemist heb. Fijn om te lezen dat er meer onzeker zijn. Het misselijk zijn lijkt hier af te nemen en mij. Buik begint echt te groeien, ligt ook wel een beetje aan wat ik aan heb, hoe je het ziet. Wij hebben donderdag een uitgebreide echo gehad en ze hebben naar alle punten van syndroom van down gekeken. Die waren allemaal goed. Verder hebben wij ook een bloedtest laten doen. Nipt, maar daar hebben we de uitslag nog niet van. Vind dat wel super spannend. Nu nog niet maar tegen de tijd dat we e uitslag krijgen vast wel. Het begint wel echter te worden....... Zo leuk.
Jen, die extra echo hebben we zelf geregeld idd. Hier de combi test ook goed gelukkig..toch een fijn gevoel hè? Leuk idee, de taart! Ik had het ook gelezen, kreeg het via het echo-centrum door, waar we straks de geslachts bepaling laten uitvoeren! Leuk om het samen te horen met je familie!
Hey meiden, Hier even een kleine update. Ik heb een nichtje Feline. We gaan vanmiddag op bezoek om te knuffelen
Hi Dames, Mag ik hier ook aansluiten? Wij verwachten 1e kerstdag ons tweede wondertje. Onze eerste is dan 15 maanden dus het zal wel een gezellig drukke bedoeling gaan worden