Ja? Gefeliciteerd! Leuk hoor! Tgoh.. hier nog even wachten maar heb ee druk weekend en dan gaat het al snel! Heb me maar voorgehouden dat ze het zo met 17 weken vast nog beter kunnen zien
Wat leuk jen!! Gefeliciteerd met jullie kleine meis! Lekker tutten!! Of ben je niet echt van de vlechtjes enz? Hihi Ro1n. Heb je een voorgevoel? Als je lekker druk bezig bent vliegt de tijd inderdaad! Ik heb gister het eerste outfitje gescoord en ben al aan het bestellen geraakt op de koeka site.. Zo leuk ❤️ Toch wel spannend zo vroeg geslachtsbepaling ook omdat ze het bij dit kleintje moeilijk kon zien. Straks blijkt het toch een meisje hahaha
Het schijnt dat je het vanaf 16 weken toch echt kunt zien. Daarvoor schijnt het nog erg op elkaar te lijken en worden vergissingen gemakkelijk gemaakt! (Ik ken zo iemand ) Leuk hè? Die kleertjes! Ik heb daar ook zo'n zin in! Ik sta wel steeds met rompers in mijn handen. Dan denk ik, met lange of korte mouwen?? Lange lijken me zo onhandig.. maar het is wel winter.. ach, gewoon leuk om meebezig te zijn.. Mijn voorgevoel zegt een meisje.. en dat is echt zonder reden want ik dacht altijd dat mijn eerste kindje (als die ooit zou komen een jongen zou zijn). Van de week iemand op bezoek die het vaak goed heeft, ze zij direct het wordt een jongen! Ik ben wel heel erg benieuwd! Het maakt me echt niet uit!
Ik ben net weer even door mijn bestelling van de wehkamp. Ik heb heerlijke hemden van de mammalicious besteld, deze zitten echt goed. En eindelijk een leuke Tankini gevonden. Dus ik kan weer met fijn gevoel te zwemmen. Ben zondag jarig dus ook druk weekend voor de boeg, morgen eerst bbq voor vrienden en dan zondag de familie. Gelukkig al hele goede voorbereiding gedaan , boodschappen waren gisteren al binnen. Het weertje is weer heerlijk, straks lekker genieten van lunch met vriendinnen. Je moet tenslotte genieten van het goede leven. Ik heb voorgevoel dat we een meisje krijgen, nog maar drie mensen in omgeving zeggen jongen en de rest een meisje. Stiekem toch wel erg benieuwd, het wachten duurt nog lang. Fijne dag allemaal en geniet van het weer
Roln, leuke verjaardag gehad?? Nog gefeliciteerd. Ik heb twee leuke bbq's gehad, gister met de vrienden en vandaag met familie. Leuke kados gekregen, ook best veel voor de baby, ik kan straks leuk shoppen bij de hema. En geld voor een toekomstige videocamera. Andere dames fijn weekend gehad?
Hè Ladies, Roin en misses nog gefeliciteerd. Hier een opruim weekend gehad. Vriendlief was weg dus ben vast gaan opruimen in de toekomstige baby kamer. Maar nu hebben we misschien nog verbouwingsplannen. Een muurtje maken op zolder, zodat we daar meer opberg ruimte hebben en een leuke logeerkamer. Dan word de kleine kamer een kamer met kasten en de grotere kamer de baby kamer. Lig weer wakker te kijken en dacht heb al een paar dagen niks van ons clubje gehoord. Soms zijn de meldingen niet zo goed bij mij. Hoop zo weer te kunnen slapen want heb een volle werkweek. En wo gaan we even naar de babydump en Ikea. Zo zin in. Fijne week
Dank jullie, jij ook misses! Hier zondag een BBQ met familie, ik ben nooit zo van mijn eigen verjaardag vieren maar dit was wel heel gezellig. Ook idd allemaal leuke dingetjes gekregen voor de baby! Leuk dromen!! Heerlijk je huis veranderen, altijd jammer dat het weer zoveel geld (en rommel) kost! Maar verder hou ik er echt van! Wij willen dat ook nog op zolder, maar nu eerst de badkamer en babykamer! Dan de tuin.. Zat te doen nog! Woensdag mijn echo! Eindelijk, 's Middags eers naar de verloskundige voor hartje, dat vind ik nog wel het spannendst.. Ik geloof dat ik de baby nog niet voel. Heel soms twijfel ik maar dan denk ik toch al snel.. nee.. waren mijn darmen. Zal blij zijn als ik wat voel! Hoe is het verder bij jullie?
Hallo! Sorry druk druk druk geweest en dan vergeet ik af en toe te posten Leuke periode breekt nu aan he! Afgelopen vrijdag hartje geluisterd en echo gehad. Helaas draaide de beeb iedere x met z'n rug naar ons toe dus (hoe vreselijk ) morgenavond nog een echo voor geslachtsbepaling. 15 aug de 20 weken echo, dat vond ik wel heel eng... Sinds vorige week dinsdag voel ik de baby. Ik dacht sat dat niet kon maar de vk bevestigde het en voelde tijdens de echo hetzelfde en zag de baby schoppen en draaien. Nu kan ik het dus goed onderscheiden Kinderkamer uitgezocht, kinderwagen besteld ( wat een levertijden... Schrok ervan!!) Al een shortlist kaartjes gemaakt, de namen zijn bedacht heerlijk! Hopelijk gaat het met iedereen goed!
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|? Delina |26 jaar| 2de kindje | J|M|? Missnova | 27 jaar | 2e kindje | J|M| vermoeden vk Jongen 24 december Tessy1985 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? Jen30 | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 25 december Palace |39 jaar|1e kindje|J|M|? RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 26 december Misses l 25 jaar l 1e kindje J/M/? 28 december EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|? 31 december Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 1 januari Tiniedice | 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|? 4 januari dromen77 | 37 jaar| 1e kindje | Meisje 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 1 Juli Dee-tje | Geslachtsbepaling Tiniedice | Controle vk 2 Juli Tessy1985 | Controle VK 8 juli Dromen77|contole vk 9 Juli Missnova | geslachtsbepaling 14 Juli Missnova | controle vk 15 juli EllenDiana | geslachtsbepalingsecho 16 juli RoIn l contr verl.kundige RoIn l geslachtsbepalingsecho Jen30 | geslachtsbepalingsecho 24 juli Niki 2014 | 3D echo + geslachtsbepaling 30 Juli | 20 weken echo en geslachtsbepaling 5 augustus RoIn l 20 weken echo 7 augustus Jen30 | 20 weken echo 15 augustus EllenDiana | 20 weken echo
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|? Delina |26 jaar| 2de kindje | J|M|? Missnova | 27 jaar | 2e kindje | J|M| vermoeden vk Jongen 24 december Tessy1985 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? Jen30 | 32 jaar | 1e kindje | Meisje 25 december Palace |39 jaar|1e kindje|J|M|? RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 26 december Misses l 25 jaar l 1e kindje J/M/? 28 december EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | |J|M|? 31 december Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 1 januari Tiniedice | 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|? 4 januari dromen77 | 37 jaar| 1e kindje | Meisje 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 14 Juli Missnova | controle vk 15 juli EllenDiana | geslachtsbepalingsecho 16 juli RoIn l contr verl.kundige RoIn l geslachtsbepalingsecho 24 juli Niki 2014 | 3D echo + geslachtsbepaling 30 Juli | 20 weken echo en geslachtsbepaling 5 augustus RoIn l 20 weken echo 8 augustus Jen30 | 20 weken echo + controle VK I 15 augustus EllenDiana | 20 weken echo
Ik heb toch het idee dat ik het ook voel sinds gisteren! Ik heb wel is van die spiertjes die samentrekken (ooglid) maar ik heb dat ook wel is in mijn been of arm.. nu zit het gevoel in mijn onderbuik, een keer of 8 gevoeld nu.. Zei het tegen mijn collega en die zei direct, ja DAT ja! Dat gevoel had ik ook! Succes vanavond EllenDiana! Ik mag morgen!
Wat leuk Roin dat je de baby hebt gevoeld. Ik ben er vandaag iets meer op gaan letten, omdat het hier nu beschreven wordt. Maar ik ben iets minder ver dan jullie..... Dus nog ff geduld....
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 23 december Dee-tje | 25 jaar | 2e kindje | J|M|? Delina |26 jaar| 2de kindje | J|M|? Missnova | 27 jaar | 2e kindje | J|M| vermoeden vk Jongen 24 december Tessy1985 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? Jen30 | 32 jaar | 1e kindje | Meisje 25 december Palace |39 jaar|1e kindje|J|M|? RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 26 december Misses l 25 jaar l 1e kindje J/M/? 28 december EllenDiana | 30 jaar | 1e kindje | Jongen 31 december Niki2014 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 1 januari Tiniedice | 35 jaar| 3e kindje| 4e zwangerschap | |J|M|? 4 januari dromen77 | 37 jaar| 1e kindje | Meisje 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 16 juli RoIn l contr verl.kundige RoIn l geslachtsbepalingsecho 24 juli Niki 2014 | 3D echo + geslachtsbepaling 30 Juli | 20 weken echo en geslachtsbepaling 5 augustus RoIn l 20 weken echo 8 augustus Jen30 | 20 weken echo + controle VK I 15 augustus EllenDiana | 20 weken echo
Wat leuk Ellendiana! Jongetje.! Hier bij de vk geweest, Hartje klopt goed iig, nu vanavond de rest