Feest kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annacatharina, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen30

Jen30 Niet meer actief

@Niki: verdorie.. maar fijn dat je nu therapie krijgt, of moet dat nog beginnen? Hopelijk helpt het!!

Iedereen de hete dag gisteren overleefd?

2. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede morgen,

Niki niet fijn dat je bekkeninstabiliteit hebt. Veel sterkte ermee.

Ik heb het gister erg zwaar gehad gister. Ik moest werken en ik werk in een bouwmarkt. Waar geen airco ofzo is. Ik had de pauze echt nodig om bij te komen, daar wel airo. Ook ff langer gezeten.
    Pff en last van hormonen, moest er van huilen.
    Twee collega's hadden besloten dat ik om half 3 maar naar huis moest gaan. Het was toch niet druk.
    Heb nog de hele tijd last gehad van de warmte.
    Nu met veel pauzes wasjes draaien en ff stofzuigen.

Zat te denken om vanavond met zijn tweeën te BBq. Hoor ik net regen onweer, hagel enz. Haha maar ff afwachten.

Vriendlief is werken dus kunnen pas tegen 18.45 gaan eten.

Fijne zondag.

3. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Goed idee van die buikfotos. Hier is de mijne

Bijgevoegde bestanden:

4. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Ik kon afgelopen donderdag meteen terecht bij de fysio ivm een uitvaller. Dat was echt heel fijn!
    Nu hopen dat het goed effect gaat hebben

5. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het overleefd de snikhete dag gister. Maar het was wel duidelijk dat ik soms nog te veel wil. Gisteren feestje, bloed heet, constant staan, ik had het na 4 uren echt gehad. Pijnlijke rug ook van het staan, dat heb ik sowieso al snel. Drukke dagen vooraf ook gehad, dus toch wel duidelijk dat ik niet alles kan mee maken meer zoals voorheen. Ook nog gewerkt het weekend, vanmiddag lekker niks.

Het gaat tot nu toe ook goed met de stolsels/oudbloedverlies, gisteren voor het laatst, maar ga tog morgen nog even bellen.

Iedereen fijne zondag en rustig aan

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Misses, hoe gaat het nu?
    De vk nog gbeld?

7. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey roln wat lief dat je even vraagt. Ik heb maandag nog even de verloskundige gebeld en ben even pangs geweest. Ze heeft de standaard controles even gedaan en hartje beluisterd, dit was allemaal goed. Tot nu toe ook geen bloedverlies meer gehad, mocht het wel weer gebeuren dan gelijk bellen en kunnen ze me eventueel gelijk doorsturen om even van binnen te kijken maar hopelijk is dat niet nodig.
    Hoe gaat het met jouw??

8. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Vanavond controle bij vk gehad en hartje klopte goed :)

9. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Mooie buik Jen! Ik groei echt onnozel hard! Was een weekje met vriendinnen naar Frankrijk en m'n vriend zag me weer, moest hij heel hard lachen :) dikke moeke zegt hij!

Hoe voelt iedereen zich? Ik begin me warempel steeds beter te voelen!!

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dikke moeke! Thnx! :D

Hier ook alles goed. Behalve wat zorgen om mijn hond die ziek is. Bah, is toch ook mijn kindje.. hopelijk knapt ie snel op.

11. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Zo is het RoIn! Hoe gaat t nu met je hondje??

12. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Even een vraag. Een collega van mij gaat binnenkort met zwangerschapsverlof. Nu hebben wij niet veel zwangere binnen ons werk, en wil ik kopen om haar mee te geven. Vanuit het bedrijf.
    Normaal regelt ze zelf dit soort dingen.
    Heb aan een leuke mand zitten denken, maar kan weinig vinden online.

Jullie enig idee?

13. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Phoe dromen.... Das moeilijk zeg!
    Wij hebben destijds voor iedere week na dat de baby geboren was een klein cadeautje in een mandje gedaan. Was heel leuk, kon ze iedere week totdat ze aan het werk was iets uit pakken. Van stokjes, tot een speentje, een slab etc! Is heel goed ontvangen! Succes :)

14. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb gister nog zitten brainstormen en "overleg". Gehad met iemand met meer ervaring op dit gebied. Ga vanmiddag op pas. Heb leuke ideeën. Word idd iets met kleine cadeautjes.

Dank je wel. Voor het mee denken.

15. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Slapen jullie ook zo slecht? Ik droom enorm levendig, plas 5x in de nacht en word steeds wakker. Niet raar dat ik overdag dan best moe ben :) bekend?

16. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hey allemaal,

hier even een reactie van mij. Het is lang geleden, en helaas niet door hele leuke redenen. Ik zal zo even het hele verhaal kort vertellen, maar eerst het goede nieuws. Gisteren de 20-weken echo gehad, en alles gaat helemaal goed met de kleine en we krijgen weer een knul :)

Ik ben helemaal gelukkig, want ik ben echt een jongensmoeder.

Wij zijn 6 juli op vakantie gegaan naar Frankrijk voor twee weken. Was erg gezellig allemaal, alleen kreeg ik na 1 week last van een plek op mijn linkerbil. Dat was op zondag. Op maandagochtend kon ik echt niet meer zitten en zijn we naar het ziekenhuis gereden. Het bleek een abces te zijn en moest dezelfde dag onder het mes om het te draineren.

Uiteraard freakte ik een beetje, maar het kon gelukkig met een ruggenprik gedaan worden, om het zo veilig mogelijk te doen voor de kleine.

Om 8 uur 's avonds was ik weer terug op de kamer, geopeerd en al. Wel gelijk een echo gekregen om te kijken of alles goed was met de kleine.

Maar helaas eindigt het verhaal niet daar. Uit de operatie bleek dat er een ontsteking bij mijn darm zat/zit. Ik werd dringend aangeraden om bij aankomst in NL een proctoloog op te zoeken.

3 dagen na de operatie ben ik met een ambulance terug naar NL vervoerd omdat ik niet zo lang kon zitten.

Inmiddels loop ik bij het Erasmus MC bij de best bekend staande procotoloog in NL. Afgelopen vrijdag een MRI gehad om te kijken hoe het er van binnen uitziet, en daar krijg ik maandag de uitslag van.

In principe is het zo dat de wond nog tot na de geboorte open moet blijven :( Kan dus niet normaal zitten en moet 3 keer per dag onder de douche spoelen. Gelukkig heb ik bijna geen pijn, kan alleen niet te lang zitten.

Heb dus niet hele leuke weken achter de rug, maar de echo van gisteren heeft in ieder geval veel goed gemaakt. Was toch wel een beetje bezorgd of alles goed zou zijn met de kleine.

Wel heb ik meegelezen met ieders verhalen en ben blij dat het met iedereen goed gaat.

Ik hou jullie op de hoogte van al mijn perikelen :)

@EllenDiana, dat dromen heb ik ook heel erg, plassen 's nachts eigenlijk niet, zit 's ochtends voor mijn gevoel wel 10 minuten op het toilet omdat ik op knappen sta, haha. Misschien ligt je kleine tegen je blaas aan.

17. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Jemig tessy!! Wat een verhaal...heel veel sterkte! Maar wat fijn dat alles goed gaat met je mannetje :) liefs!

18. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jee, veel sterkte zeg,

Gelukkig met de kleine wel alles goed.

19. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje tessy wat een verhaal!! Sterkte!

Ik ben vanochtend samen met vriendlief naar de verloskundige weer geweest, alles leek goed wat zij zo kan beoordelen alleen is mijn bloeddruk vrij laag en kan straks nog war meer dalen in week 24. Dus dan rustig op staan en desnoods weer even zitten met hoofd Tussen de knieën. Maar beter zo dan veels te hoge bloeddruk.
    Volgende week vrijdag 20 weken echo, ook spannend.

Vandaag wezen verven en morgen weer verder klussen.

20. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Jeetje ! Heftig Tessy !

Fijn dat het met de kleine wel goed gaat. Veel sterkte!

Deel Deze Pagina