En is ons kindje er misschien al wel misses Fijn dat je vader jullie kan helpen! Dan zien we tot de foto wel
Hey meiden, Leuk zeg die kamer, en ook dat kaartje! Wij hadden vorige keer onderstaand kaartje, lekker stoer. Aan de babykamer hoeven wij eigenlijk niets te doen, want die is al helemaal af. Het enige wat ik nog wil is een lekkere stoel voor de nachtvoedingen. Dat deden we nu in de kamer er naast waar een bank staat, maar die gaat eruit, want dat wordt Olle's kamer. Ik ben nu dus meer bezig met het inrichten van zijn peuterkamer, ook erg leuk natuurlijk! Peuterbed al op de kop getikt, en vandaag een hele gave schommelstoel. Olle is er in ieder geval al blij mee, haha! Nog even de tip voor wandel/kinderwagens etc. Google het model eens, vaak zijn er webwinkels die ze veel goedkoper aanbieden. Wij hebben hem toen voor 200,- goedkoper gekocht dan in de winkel. Kun je weer erg veel leuke kleren voor kopen
Wat een droppie zeg!!! Is de stoel niet meer uit te krijgen? Vraagje: dromen jullie allemaal ook zo raar? Ik heb zo veel dromen in 1 nacht en ook wel geregeld nachtmerries!
Super kaartje ook!! Ik wil graag ook zo'n schommelstoel erg leuk. Ik droom wel raar maar kan altijd wel heel apart dromen. Weet niet pf het nu direct echt meer is. Waar halen jullie de naam voor je kindje vandaan? Hoe zoek je dat? Of had je de naam altijd al in je hoofd?
Hi Jen, nee de stoel is zijn nieuwe favoriet, haha. Brullen toen hij eruit moest gisteravond. Ik droom nu wel (of kan ze herinneren), terwijl ik dat normaal niet kan. Maar nachtmerries heb ik eigenlijk niet. Wij wisten de naam voor Olle eigenlijk al op dag 1, nu hebben we gewacht met nadenken tot we het geslacht wisten. We twijfelen nu een beetje tussen 2 namen, maar is dit keer wel veel moeilijker. Wat ook een leuke site is, is van de svb, dan kun je kijken hoe vaak een naam voorkomt. https://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/kindernamen/top20/
Ik heb ook heel idiote dromen gehad. Maar niet elke nacht. Vooral toen hond er net niet meer was. Ga die namen is even bekijken!
Ik heb al even gekeken op de sites maar onze namen staan er niet tussen. Wij willen graag een Friese naam, niet ontzettend fries (oud-fries) maar wat hipper . Ik had wel lijstje van 20 namen van zowel jongen als meisje maar vriendlief heeft daar al heel wat van geschrapt.
Vind ik ook zo leuk! Maar vooral de Friese jongensnamen vind ik leuk. Nu krijgen wij een meisje en tips zijn welkom!
Wij hadden als meisjesnaam Aafke en Bregje. Mette vind ik ook erg leuk, maar is meer Scandinavisch. Isa is en blijft mijn favoriete naam, maar iemand dichtbij ons heeft een dochtertje dat zo heet.
Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik had vanmorgen een soort bult aan 1 kant van mijn buik net onder mijn navel! Vriendje kon het goed voelen toen het weg draaide! Zo leuk! Denk dat ze op handen en voeten haar rug en billen omhoog duwde ofzo
Haha Jen, dat is inderdaad toevallig. Zijn er meer die patronen ontdekken wanneer frummel lekker aan het gymmen is? Hier is het steevast om 10 uur 's avonds tijd, en ook na de lunch altijd.
Eigenlijk nog niet echt vaste tijden. Maar heb nu ook vakantie en zit niet op vaste tijden stil zodat ik haar voel. Hoewel ze ook al steeds levendiger te voelen is als ik zelf beweeg. En als ik 's nachts wakker ben, zoals nu!
Ik ben momenteel heel erg onzeker. Weet niet waarom, maar maak me best erg zorgen. Hebben jullie dat ook?
Hoi meiden! Lange tijd afwezig geweest, gelukkig viel het mee qua bijlezen 😁 haha. Wat zijn jullie lekker vlot met alles, leuk hoor! Gave kaartjes voorbij zien komen, jullie hebben dan alle tijd om te relaxen in de verlofperiode, ideaal eigenlijk! Hier komen de babykamer meubelen in september, kan niet wachten. Zaterdag mijn kleine man 1 en daarna gaan we de babykamer doen. Maak deze zwangerschap veel minder bewust mee, heerlijk druk met mijn andere moppie in de weer. Voelt iedereen zich nog goed?
Ah niet leuk voel je je kindje al wel goed? Ik ben ineens veel voorzichtiger, angstiger met bijv file rijden. hormonen kunnen soms rare dingen met je doen. Misschien bij jou ook je hormonen?
Ik heb het nu niet maar kan het met vlagen ook heus hebben hoor! Gelukkig voel ik haar goed, dat geeft wel wat rust. Verder voel ik me heel erg goed! Slaap slecht maar ondanks dat best wat energie. Jullie?