Vervelend he Roin. tussendoor ben ik vannacht ook 3 x wakker geworden. En het duurde echt mega lang voor ik in slaap viel. Zijn behoorlijk korte nachtjes op deze manier...wil ook juist goed slapen omdat dat ook belangrijk is nu...maarja...dan maar een middagdutje hihihi
Ik denk dat weer zo vast kunnen wennen aan de gebroken nachten. Andere dagen ben ik ook niet meer in slaap gevallen nadat ook tussen 4-5 wakker werd.. Af en toe doe ik ook gewoon een middagtukje, heerlijk
Hey Bloempje, uiteraard ben jij gewoon welkom. Bij mijn zoontje ben ik 8 dagen later bevallen dan de uitgerekende datum. Ik zal straks even de lijst aanvullen naarbegin januari. Hier ook raar slapen helaas. Heel erg heet elke keer en ook rond half 5 klaarwakker. Ik denk dat je lichaam je alvast voorbereid op het moederschap. En een middagdutje doet wonderen inderdaad, haha En dan heb ik het gelukkig heel erg getroffen met onze kleine man, want die slaapt al vanaf 9 weken door. Nu ligt de kleine weer even op bed, en gaan we zo naar het ballon oplaten op het kerkplein Iedereen een hele fijne koningsdsag, en sterkte met smoezen verzinnen waarom je niet drinkt, haha
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 19 december 20 december 21 december 22 december 23 december 24 december Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 25 december 26 december 27 december 28 december 29 december RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 30 december 31 december 1 januari 2 januari 3 januari ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 12 Mei Tessy1985 | vitaliteitsecho 13 Mei Tessy1985 | Intake verloskundige 27 Mei RoIn | Intake & echo
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 19 december 20 december 21 december 22 december 23 december 24 december Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 25 december 26 december Annacatharina | 34 jaar | 1e kindje | |J|M|? 27 december 28 december 29 december RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 30 december 31 december 1 januari 2 januari 3 januari ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 12 Mei Tessy1985 | vitaliteitsecho 13 Mei Tessy1985 | Intake verloskundige 27 Mei RoIn | Intake & echo
Sinds twee nachten slaap ik eindelijk weer redelijk. Ben om 6 uur wakker (normale tijd voor mij). Vanmorgen zelfs pas om 7 uur, maar wel drie keer wakker omdat het veel te warm was. Gister eten met zwager en schoonzus, en ja, toch maar verteld. We gaan vandaag ook de hele dag met ze op stap, dus voelt wel goed dat ze het weten. Geeft me toch een geruster gevoel als ik weer een Spa rood of cola light open trek. Hier helemaal geen moeite met niet drinken, alleen het bedenken wat je wel zou willen drinken is vreselijk. Bier of wijn bestellende gewoon veel makkelijker! Wat naar van je krampen, ik had gister opeens weer ongikrampen, en wat afscheiding wat ik voelde. Was echt even heel bang. Stond bij de bushalte dus kon ook niet even naar de wc. Achteraf denk ik dat m'n darmen gewoon beetje vol zaten.... Thuis was alles helemaal goed!
Nou, ik vind er geen kont aan. Iedereen die maar vraagt waarom je niet drinkt en me 'argwanend' aankijkt en dan 'Ja ja' zegt... Blijft gewoon lastig. Nu even thuis voor de hond, weet nog niet of ik weer terug ga.
Ik heb het vandaag mijn ouders verteld en die waren heel erg blij! Fijn om het eindelijk iemand anders dan mijn partner te kunnen vertellen. Het is een hele opluchting!
Heel herkenbaar! Ik heb ook echt als een appel bij ons op de markt gestaan, vond er ook weinig aan. Ook gewoon omdat ik me echt wel zwanger voel en niemand het weet (vind dat ergens gewoon vervelend) omdat ik niet kon drinken en omdat ik niet kon roken...Vriend is al heel de dag aan het werk dus das ook balen.. Dus ben er een half uurtje geleden ook lekker tussenuit geknepen, gaat hem gewoon echt echt niet worden. Dus nu lekker op de bank voor de tv, bevalt prima! Dankje Tessy voor de lijst
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 19 december 20 december 21 december 22 december 23 december 24 december Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 25 december 26 december Annacatharina | 34 jaar | 1e kindje | |J|M|? 27 december 28 december 29 december RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 30 december 31 december 1 januari 2 januari 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | eerste kindje ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 12 Mei Tessy1985 | vitaliteitsecho 13 Mei Tessy1985 | Intake verloskundige 27 Mei RoIn | Intake & echo[/QUOTE]
Ik ben sowieso niet zo'n drinker, dus dat valt bij mij niet zo op. Maar ik ben wel echt doodop, dus toen de kleine man zijn middagdutje deed ben ik er ook lekker even ingedoken. Gewoon 2 uur liggen tukken, haha! Wij zijn nu ook weer lekker thuis. Vriend lief mag ook niet drinken, want die kan weggeroepen worden, dus we gaan zo als de kleine op bed ligt de laatste aflevering van Game of Thrones kijken met een alcohol vrij biertje. En meiden, bedenk je maar dat je volgend jaar met Koningsdag een kleine hummel hebt Vorig jaar liep ik met een superbuik, met nog 2 weken te gaan, haha. Raar om te bedenken dat ik dan nu weer zwanger ben. @Niki, wat leuk! Waren ze blij?? Fijne avond allemaal!!
Nou, dat dus bloempje, ik ben nu ook weer thuis, was toch nog even terug gegaan. Gekke dag precies zoals je zegt, jij weet het en verder niemand, lastig. Maar ik dacht wel: Gelukkig zitten er nog geen oren op
Ja mijn ouders waren super blij! Ik ben enig kind en volgens mij zien ze het wel zitten om opa en oma te worden.
Leuk niki! Het lijkt me zo gek het te vertellen?! Ben benieuwd naar de reactie van de mijne! Ik heb en moe lijf vandaag! Alsof ik gisteren een marathon gelopen heb. Nu ben ik wel veel weggeweest maar ik heb niets gedronken en niet gek gedaan.. Hebben jullie het ook?
Ja, ben ook hondsmoe. Gelukkig nog een dagje vrij voordat we weer aan het werk moeten. Alleen de broodnodige dingen doen, en verder lekker bijkomen. Wij gaan het aan familie vertellen na de echo, erg spannend weer. 2 kleinkinderen in 1 jaar, mijn zusje is begin juli uitgerekend
Wat een rare Koningsdag... Ik liep echt met mn ziel onder mn arm. Eerst even met vriendlief op een terrasje. Kwamen later vrienden bij, iedereen lekker aan het bier. We kregen nog een rondje aangeboden van de eigenaar want dat is mijn buurman. Ik vroeg bitterlemon en kreeg malibu met nog wat.. leek wel op bitter lemon. Dus vriendlief heeft het stiekem opgedronken dus niemand had wat in de gaten. Ik ben na 2 uur maar naar huis gegaan en heb pyama aangetrokken, soep gemaakt en gaan sjaggerijnen op de bank, heerlijk, legaal sjaggerijnen. 's avonds samen nog rondje gelopen en gefantaseerd over onze volgende Koningsdag Mijn schoonouders waren heeeeel enthousiast, erg leuk!! En Niki2014: bij jou is er dus ook wat spanning van de schouders, fijn he om te vertellen.
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 19 december 20 december 21 december 22 december 23 december 24 december Tessy1985| 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 25 december Jen30| 32jaar | 1e kindje |J|M|? 26 december Annacatharina | 34 jaar | 1e kindje | |J|M|? 27 december 28 december 29 december RoIn | 35 jaar | 1e kindje | |J|M|? 30 december 31 december 1 januari 2 januari 3 januari Bloempje34 | 34 jaar | eerste kindje ♥ AFSPRAKENLIJST ♥ 12 Mei Tessy1985 | vitaliteitsecho 13 Mei Tessy1985 | Intake verloskundige 27 Mei RoIn | Intake & echo Jen30 | Intake & echo
Hey dames. Ik wil me ook graag aanmelden Ben naar mijn eigen berekening uitgerekend op 23 December. Volgende week de eerste echo dus dan zal er misschien al wel een kleine schatting worden gemaakt of dit klopt. Ben overigens zwanger van mijn tweede kindje, heb al een dochtertje van nu 1,5 jaartjes oud. Ik voelde me de afgelopen weken eigenlijk alleen erg moe, en met een bijkomende verkoudheid voelde ik me erg lamlendig. Bleh. Maar verder weinig. Tot vanochtend, was opeens weer misselijk en vandaag de hele dag aangehouden. Het feest is weer begonnen kortom! Zat er al op te wachten want bij mn eerste was ik van wk 7 t/m wk 17 misselijk. Tsja, voor het goede doel maar he Gefeliciteerd trouwens ook iedereen!!!