Feest kindje

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Annacatharina, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Misses13

Misses13 Actief lid

Mar 30, 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Via de kraamzus volg ik deze.

2. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Kraamzus?

3. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hoe gaat het bij jullie?
    Hier gaat het goed. In de vakantie hebben wij de erkenning geregeld. Nu druk met de babykamer. In de vakantie vreselijk moe geweest en pijn in mijn rug. Maar dit was weer de eerste week werken en tijdens het werken niet heel erg moe en geen pijn in mijn rug. Dus veel lopen en staan werkt blijkbaar voor mij.
    Heb wel veel last van de banden aan de voorkant.

Fijn weekend allemaal

4. Misses13

Misses13 Actief lid

Mar 30, 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey hoi,
    Alles gaat goed hier. Volgende week maandag gaan ze los met de verbouwing dan nog 3 weken en dan hoop ik dat de babykamer bijna klaar is, ik kan niet wachten om alles lekker klaar te zetten en in te richten.
    Het gaat ongelovelijk snel vind ik, vrijdag alweer 26 weken.

5. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

Jan 4, 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier sinds vanmiddag op dringend verzoek van de verloskundige de ziektewet ingegaan. Binnen de organisatie zijn we aan het reorganiseren en ik ben daar als voorzitter van de Or zo intensief bij betrokken dat ik fysiek er aan ten onder ging. Chronisch harde buiken en gruwelijke steken en bekkenpijn.

Dus vanaf vanmiddag thuis. En ga nu ook echt proberen rust te nemen.

6. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff, doe maar rustig aan. Je baby en jij zijn nu het belangrijkste!

7. Misses13

Misses13 Actief lid

Mar 30, 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje tiniedice wat heftig! Rustig aan hoor!!

8. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Rustig aan Tinie!

Hoe voelt iedereen zich? Alles nog goed?

9. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Dus Tinie op de plaats rust!
    Hopelijk gaat t snel beter. Ik werk nu 66% en is veel beter ook.
    Ik moet vanmiddag voor de 1e x naar de fysio en vanavond voor de 1e x naar zwangerschap zwemmen. Ik kijk er erg naar uit want kan bijna niet lopen. Lijk echt wel een oud wijf :-D

10. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Waarom kan je amper lopen dan? Bekkeninstabiliteit?
    Ik ga vanmiddag naar mensendieck. Mijn stuitje doet vervelend.
    Schijnt ook zo'n typisch kwaaltje te zijn (wat ik nooit van gehoord heb) :D

11. EllenDiana

Apr 24, 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Ik heb vannacht kramp gehad in m'n kuit :) ohohoh! Wat een kwaaltjes kun je hebben, maar meiden! Het doel komt in zicht :) nog 14,5 week (hoop ik ;)) gisteren m'n uitzetlijst gemaakt OMG ik dacht dat ik t meeste wel had maar uhhhh moet nog redelijk wat kopen schijnbaar! En de prijzen..... Hihi

12. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    O wat vliegen de weken.
    Ik begin hier een beetje ongeduldig te worden.
    Vriendlief maakt de meubeltjes zelf. Ze moeten nog geschilderd en in elkaar gezet worden.
    Ik wil zo graag de kast inruimen, kijken wat ik allemaal heb.
    Toch maar op een andere manier gaan doen.

Ik heb ook al een paar keer een soort kramp gehad, maar niet heel erg.
    Begin wel weer slecht te slapen. Draai veel en dan ben ik vaak wakker. Of kan niet meer slapen.

Moet denk ik ook nog veel aanschaffen.

13. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Oh dat had ik ook gisternacht :D
    Is dat een bijbehorend kwaaltje dan?

14. Jen30

Jen30 Niet meer actief

We hebben weer allemaal t zelfde. Kuitkramp en nesteldrang. Gaat dus uitermate goed.

Heb oefeningen van de fysiotherapeut. Loop als een bejaarde. Heb altijd al soort van ischias en nu heel wat erger geworden en mn benen voelen alsof ze 100 kilo wegen en 24p dag rugpijn.
    Hopelijk blijft jullie dat bespaard.
    Goed weekend allen.

15. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

Apr 21, 2014
    656
    163
    43
    Sorry, ik zit weinig voor de pc de laatste tijd.

Hier ook wat klachten en nesteldrang ;). Nooit verwacht van nesteldrang last te krijgen, maar ben nu al bezig met poetsen....echt niet mijn hobby, maar nu....haha

16. Misses13

Misses13 Actief lid

Mar 30, 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Nikki dat heb ik ook, ik ben van mezelf altijd wat een rommelkont maar nu irriteer ik me aan rommel. Druk aan de poets.
    Maar blijf bezig te poetsen want vanochtend is het bouwbedrijf begonnen met bouw dakkapel. En vorige week al aan het slopen en die week daarvoor al dus ja dan blijf je bezig.
    Het nestje puppies gaat zaterdag weg, wel erg jammer maar het voordeel is dat ik dan weer zorg minder heb.

Beweegt jullie buik al mooi van buiten. Gisteravond na drukke dag was het in bed een en al drukte. Echt super grappig om te zien hoe je buik dan beweegt.

17. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    jazeker! En als je plat ligt goed te zien idd :D
    Soms een korte bobbel, soms alsof ze wat draait.
    Heel leuk!
    Als ik mijn buik wat naar links of rechts duw reageert ze soms ook door weer te verplaatsen of wat ze dan ook doet. Erg gezellig dat gerommel zo hè?

18. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook hier beweegt mijn buik als ik lig.
    Soms vooral erg onderin, wat ik dan zelf niet kan zien.
    gister moest ik werken, waarschijnlijk voor mij te teveel gedaan. Of verkeerde bewegingen.
    Vandaag erg last van mijn onderbuik en rug. Hopelijk mogen weer over als ik weer moet werken

19. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

Apr 21, 2014
    656
    163
    43
    Ja hier gaat mijn buik ook flink op en neer. Meestal als ik lig, maar nu ook terwijl ik dit tik en voor de pc zit. Zo grappig!

De poetskriebels heb ik nu ook vooral omdat het bod op ons nieuwe huis is geaccepteerd. Ik ben dus in huis langzaam aan het inpakken en voorbereiden op verhuizen. Dat gaat wel even pittig worden, maar ook heel fijn!
    Een huis in een rustige omgeving, maar toch alles binnen loopt of fietsafstand. Super handig! En opa en oma 2 straten verderop :) (mijn ouders)

20. rooslvandenberg

Sep 15, 2014
    50
    0
    6
    Female
    Goedemorgen allen,

Mag ik mij ook nog melden. Wellicht een beetje laat, jullie zijn al bijna een half jaar met elkaar opweg, maar ik vind nu het forum pas.

Mijn naam is Roos, 30 jaar, uitgerekend op 21 december van ons eerste kindje.

Share This Page