Hopelijk blijft het bij dieet gewoon lekker stabiel! Palace Hoe gaat het? Hebben jullie ook het idee hard te groeien nu?
Jeetje Jen, wat een drukke week. gelukkig dat je je geen zorgen maakt. Ik maakte me iets zorgen na de afspraak, maar ik voel haar nu ook steeds goed en veel bewegen dus dat stelt me wel gerust. Morgen moet ik weer terug voor een nieuwe meting, dat vind ik ook wel fijn, dat het alweer morgen is. Ik mag gewoon werken ja, maar ik heb gelukkig nu vakantie.. Net lekker in het zonnetje even gewandeld. Roin, ben je lekker aan het groeien ja? Voel je je goed?
Ik ben net weer terug van winkelen met mijn schoonmoeder. We hebben stof gekocht voor bekleding oude wieg. En matrasjes voor in de wieg en twee oude kinderwagens. Nu kapot op de bank 😜. Vanochtend vroeg werd de kinderwagen bezorgd, maxicosi en luiertas 😄, het wordt al helemaal echt. Daarna is de mv van de kraamzorg geweest voor intake gesprek. Gisteren is mijn beste vriendin bevallen van een klein mannetje, een echte beauty!! Heerlijk gisteren al het mannetje bewonderd en vast gehouden, dan kan ik ook niet op mijn eigen wachten 😍. Lichamelijk gaat het wel redelijk, momenteel is mijn rug niet helemaal lekker maarja dat komt van het winkelen en sowieso al niet sterke rug. Van de week drukke dag op het werk gehad. Ben wel aan het aftellen van het werk. De zorg is niet altijd geschikt wanneer je buil steeds groter en zwaarder wordt. Ben benieuwd hoe het met de anderen gaat.
Hier gaat het ook goed. Lichamelijk voel ik mij eigenlijk nog prima en mag niet klagen. Woensdag te horen gekregen dat mijn naaste collega per 1 januari een nieuwe baan heeft, hij zou mijn team waarnemen tijdens mijn verlof, dus dat maakt het wel wat onzeker (en ik ga hem heel erg missen natuurlijk), dus daar word ik wat onrustig van. Verder zijn vrienden van ons 3,5 week te vroeg bevallen, daar schrok ik wel even van, helemaal toen we woensdag hoorde dat het een downkindje is. Houden ze natuurlijk niet minder van, maar het zet je wel weer even met beide benen op de grond en je dondert wel even (tijdelijk) van je roze wolk. Nu hebben wij met 13 weken een nekplooimeting gehad, dus ik weet dat de kans heeeeeel klein is, maar ik word er toch wat onrustig van. Als je dit andere vertelt, krijg je opeens heel veel horrorverhalen te horen, was even vergeten dat het natuurlijk ook mis kan zijn, noem het arrogant, maar heb daar nooit echt bij stil gestaan, ik heb zo'n relatief gemakkelijke zwangerschap dat ik het vanzelfsprekend begon te nemen. Niet goed, natuurlijk, maar gebeurde vanzelf. Dat moest ik even kwijt, want dat houd mij de hele week al bezig.
Hoe gaat het met iedereen? Hoe voelen jullie je? Hier nog 1 week werken en dan verlof. Ik merk dat ik me steeds meer aan het terugtrekken ben. Helemaal in m'n eigen wereldje. Herkennen jullie dit? Kijk ook echt uit naar verlof! Ons kleintje blijft klein, maar is wel weer iets gegroeid. Ik voel haar heel goed bewegen. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.
Hoi hoi, Ik wilde eigenlijk tot 4 weken van te voren werken, maar vind het echt zwaar worden. Dus ga denk ik dan toch maar voor 6 weken. En kijken of ik minder uren op een dag kan werken. En dan zou ik nu nog 2 weken moeten werken. Deze week alleen maandag en dan pas weer de zondag. Heb een snipperdag gepakt. ik heb geen hele erge klachten, maar wel snel moe. Zowel in mijn hoofd als in mijn lijf. Vandaag zijn we met de laatste dingetjes van de baby kamer bezig. En dan moeten we nog het een en het ander opruimen. Maar dat is geen noodzaak. Ben ook benieuwd naar hoe het met de rest gaat. Hebben jullie al een geboorte kaartje uitgezocht? Wijngaan dat deze week doen. Gister een soort van opendag gehad in het ziekenhuis. Vind het wel erg spannend worden.
Hoi hoi allemaal jeetje het komt echt dichtbij nu. Ik moet nog 3 dagen werken van de week, heerlijk!! Afgelopen woensdagavond zijn de meubels in de babykamer gezet, ow wat een fijn gevoel. Vooral omdat we vanaf september al aan het klussen zijn. Van de week de laatste klusdingen en dan zijn we het hele huis door geweest heerlijk. Volgend weekend nog even lekker er op uit samen met de hond. Heb ik ontzettend zin in. Afgelopen zomer ook niet weggeweest ivm de puppies die we toen hadden. En dan lekker die week daarop alles poetsen, wassen, strijken, inrichten, laatste dingetjes kopen!! Helemaal gelukkig😄😄. Ik kan niet wachten tot onze kleine komt, ik ben ook zo benieuwd of het een jongetje of meisje is. Mijn vriendin is anderhalve week terug bevallen van een mooi mannetje, vanaf dat moment ben ik nog nieuwsgieriger. Morgen avond laatste keer zwangerschapscursus, dit keer mannen mee. De mijne staat niet te springen maar gaat wel mee. Denk vooral omdat hij totaal geen idee heeft hoe zoiets gaat. Lichamelijk voel ik me op zich hartstikke goed, tuurlijk wordt het zwaarder maar als ik op tijd rust neem gaat het helemaal goed. Al vind ik dat soms wel moeilijk om even rustig aan te doen. Zo heel verhaal Fijne zonnige zondag, tenminste bij ons is het stralend weer.
Hier 2 januari. Ik vind het wel spannend of het een feestdag kind word of dat de kleine toch een tijdje blijft zitten. De laatste dagen is de kleine erg actief in de buik. Tot pijnlijks toe.
Zijn jullie al over de namen uit?? Wij zitten voor jongen nog te twijfelen tussen twee. Van de week is mijn vakantie ingegaan met aansluitend het verlof 4 weken voor de tijd. Heerlijk nu tijd voor mezelf en lekker alles klaar maken. Vrijdag krijg ik hulp bij poetsen door mijn moeder en zusje, even lekker door het hele huis incl kastjes
Lekker hoor, ik heb vrijdag mijn laatste dag. Kijk er ook echt naar uit. Zijn uit de naam, moet wel oppassen dat ik mij niet verspreek
Morgen laatste dag, gelukkig ben wel toe aan mijn verlof. En de naam zijn we al even uit. Mijn man en ik hadden gelukkig hetzelfde gevoel bij de naam. Jullie ook al last van voorweeen?
Haha het niet verspreken van de naam is herkenbaar, ik heb er ook moeite mee. Ik moet het er gewoon niet over hebben waar anderen bij zijn. Vanmiddag beetje klote middag, gevoelige buik, harde buiken, moe, misselijk. Net even gedoucht maar toen ook beetje slapjes. Naja hopelijk gaat het weer over straks want de planning was dat ik met vriendinnen even naar de bios zou.
Wij hebben ook een naam voor ons meisje. Fijn om het over haar te hebben. "Oh dat is leuk voor R, of de spullen liggen in Rs kamer. Word ik heel blij van. Maandag was m'n laatste dag, ik heb nu verlof. Kben de 25e uitgerekend. HEERLIJK GEVOEL, verlof, of niet dames!! Voel je je al wat beter Misses? Ik hoop dat je naar de film bent geweest. Hoe voelen die, de voorweeen Tiniediecie? Ik heb wel wat meer harde buiken.
Als ik teveel doe krijg ik ook die harde buiken. Of als ik te hard loop dus alles moet iets rustiger aan. Maar voorweeen niet geloof ik. Ja laatste dagje! Zo gek! Alles afronden morgen! En dan maar broeden hè? Wij hebben de naam nu al een maand of 1,5 denk Ik. Verspreken heb ik 1x bijna gehad, bij mijn ouders. Verder valt het me mee gelukkig!
Nou ik voel me alweer iets beter, maar de film was een dikke smoes van mijn vriendinnen. Ik heb een onverwachte babyshower gehad, compleet met high tea en kadootjes. Wat een verwennerij!! Compleet flabbergasted dat er 18 mensen waren voor mij. En nu helemaal hyperdepieper in bed.