Feest kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annacatharina, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rooslvandenberg

15 sep 2014
    50
    0
    6
    Vrouw
    Wat leuk Misses!! Geniet maar lekker van je kadootjes.

Hier gaat het nog redelijk rustig, maar moet inderdaad wel wat langzamer lopen. Waggel een beetje, zeg maar :)

2. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Wat een super verassing!!! Daar geniet je nog lang van na.

3. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was super leuk, en allemaal leuke kadootjes. Van boekjes tot verzorgingsspullen :D.
    Morgen grote schoonmaak door het hele huis :D inclusief kastjes etc. Lekker spik en span.

4. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Oh heerlijk allemaal!
    Gisteren was ook mijn laatste werkdag. Gelijk erna personeelsuitje gehad( leuk afscheidsfeestje:p) dus ben nu een beetje moe, haha.
    Ben mijn stem ook een beetje kwijt, mede ook door een verkoudheid.
    Gelukkig hoeven we vandaag niet zoveel te doen.
    Olle ligt al vanaf 11 uur te slapen, dus dat heb ik net ook even gedaan:D
    Straks naar de 'school' fotograaf op de creche, erg leuk en schattig! Zelf maak je toch niet zulke mooie foto's.

Verder is Olle eindelijk over naar zijn grote jongenskamer, dus ga vanaf maandag zorgen dat de babykamer helemaal klaar is.
    Volgende week donderdag gaan we ook de afspraak prikken voor de keizersnee. Nog wel erg bizar dat je gewoon je agenda kunt pakken.

Hoop dat jullie ook zulk lekker weer hebben! Lekker genieten van het mooie zonnetje

5. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hey ladies!

Hoe is het met iedereen? Lekker van jullie verlof aan het genieten?
    Werd wel een beetje down van dat grijze weer vandaag zeg! Hopelijk zien we het zonnetje snel weer!

Vandaag bij de gyn geweest voor controle en een datum voor de keizersnee. Ze gaan hem plannen tussen 17 en 20 december, dus wordt hier zeker geen kerstkindje.

6. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Heb weer een en ander gemist geloof ik.
    Hier gaat het goed.
    Dinsdag kwam wel even alles op me af en wat overstuur. Nu weer wat meer rust.
    Ik had afgelopen do mijn laatste werkdag gehad, heerlijk....
    Eerste dagen mega druk gehad, maar nu plan ik meer rust in. En dat gaat een stuk beter.
    Ik vind het wel een spannende tijd..... Ben zo benieuwd.

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Tessy, raar maar super handig dat je nu weet wanneer eea zo ongeveer gebeuren gaat.

Hier nu ook sinds deze week verlof. Moet wel erg wennen aan het vrij zijn. Het is toch anders dan vakantie!

Hier is ze al redelijk ingedaald maar verder alles rustig van binnen! :)
    Hoewel ze zelf vrij druk is! Gezellig hoor!

Ik ben ik zo ontzettend benieuwd Dromen! Hoe ziet ze er uit en hoe zal het zijn?

8. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Tessy wat spannend!! Nu wordt het heel erg echt!
    Dromen, waarom was je overstuur? Moet je nog zoveel doen?
    Ik hoop dat je je wel beter voelt nu?

Ik heb alweer twee weken verlof en begin er aan te wennen hoor. Alleen de ene dag heb ik wat energie en dan doe ik dus mega veel en dan krijg ik de volgende dag de rekening en lig ik heel de dag op bed. Ik moet het dus nog leren te doseren.

Het wordt nu ook iets zwaarder hebben jullie dat ook? Lopen is niet zo fijn en m'n neus zit steeds verstopt!!

Zijn jullie al helemaal klaar met de kinderkamers en andere voorbereidingen? Dit weekend gaat het bed omhoog.

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier gaat alles eigenlijk nog heel goed.
    De verstopte neus heb Ik helaas zowat mijn hele zwangerschap al.
    Dit is mijn eerste verlofweek. Ik moet er best aan wennen hoor, dat weinig doen.
    Gisteren zijn de klossen etc geleverd. Dus die gaan we dit weekend onder het bed doen. Wordt wel een hoogte zeg! Bijna een meter! Hebben jullie ze er al onder?

Lopen gaat nog prima maar minder ver en snel. Ga nog wel is lopend naar de supermarkt als ik niet teveel zware dingen nodig heb.

Vandaag wasjes doen en opruimen. De eerste machine draait alweer, lunchen met vriendinnen en de boodschappen.

Vanavond nog wat laatste dingen in de babykamer doen. (vensterbankje monteren, wat haakjes ophangen voor badcape'je etc :) )

Dan is de kamer echt klaar!

Het gaat hard nu hè meiden?!
    Spannend hoor!

10. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik weet niet meer precies wie reageerde, maar we hoeven helemaal niet veel meer te doen. Alleen op die dag nog wel.
    En ik ben heel goed in alles mut vol plannen, maar kan daar zelf niet tegen.
    Zie enorm tegen de bevallig op en weet niet precies waarom.
    Gelukkig hebben we zo een sessie bij een haptonoom. Hoop dat ze zonlast minute nog wat kan betekenen voor ons.

Verder wil ik nog van alles. Zoals mijn kleding kast schoonmaken.
    Maar ben al blij als ik het gewone huishouden gedaan krijg.

Volgens mij heb ik al een paar nachten een soort van oefen weeën gehad. Word dan wakker en dacht dat ik kramp in mijn buik had zoals ook in mijn kuit en ben mijn buik volgens mijngangen strekken ofzo en weer verder gaan slapen. Ofja slapen half slapen half wakker.
    Nu denk ik dat dit toch wel een soort van oefen weeën waren.

De klossen gaan wij deze week of volgende week doen.
    Lopen gaat idd staats moeilijker en fietsen al helemaal.

Mijn neus zit ook al heel de zwangerschap verstopt. Heel irritant.

Ons kamertje is helemaal klaar.
    En net heeft mijn vriend een proefdruk van het kaartje opgehaald.
    Hij is zo leuk geworden.

Liefs dromen

11. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hoe is het bij jullie?
    Hier gaat het goed. Begin geloof ik wat rustiger te worden en vertrouwen te krijgen dat ik straks de bevalling aankan. 😄

Van mij. Zwangerschapsgymclupje zijn er al 2 bevallen........ Komt het echt dichtbij.

12. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hoi Dromen, gelukkig maar... Is toch lekkerder dan helemaal in paniek schieten als het straks begint.

Ik heb de definitieve datum doorgekregen, het wordt de 18e. Maar ik zit er eht helemaal doorheen, alles doet pijn en ben de halve dag misselijk van de maagzuur :$

Dus hoop stiekem dat hij zich eerder aandient.
    Alleen vandaag niet, haha.

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Rennies helpen niet?
    Bij mij gelukkig nog wel. Heb net weer een doosje van de sinaasappel op gemaakt.
    Slokdarm doet soms gewoon zeer.

14. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Helpen wel iets, maar niet voldoende helaas :(

Slokdarm doet hier ook zeer idd. Maar alles voor een goed doel hè.

Nu voorbereiden voor Sinterklaas vanmiddag met de family.

15. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me op zich nog helemaal fit. Het is natuurlijk wat zwaarder maar ik heb lichamelijk ook geen klagen. De maagzuur wordt bestreden met rennies;).
    Gisteren het bed geplaatst in huis, nu maar afwachten wanneer de baby zich aandient. Wel spannend hoor!! We zijn zoooooo nieuwsgierig wat er nu de hele tijd in mijn buik gezeten heeft. En is het een jongen of een meisje??
    Aankomende woensdag gaan we nog voor geregistreerde partnerschap, dan kan het daarna maar komen :D.

16. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Tessy, lijkt me best vreemd als je nu al weet dat uiterlijk de 18 je kindje word gehaald. Snap dat je het liever eerder hebt als je je zo broerd voelt. Maar een spoed keizersnee lijkt me ook geen pretje hoor.

Ik denk dat wij deze week ook het bed op klossen gaan zetten.

Hier wisselt het van dag tot dag. Ben soms erg misselijk of soort van maagzuur. Wet niet wat het is. Vaak al bij het opstaan.
    Moet ik ook wel zeggen dat ik veel meer suikers eet dan normaal, dus misschien heeft dat er ook mee te maken.

En soms voel ik me ook een soort van duizelig.
    En weer andere dagen heb ik nergens last van.
    Doe wel alles is fases omdat imker anders wel erg zwaar vind.
    Terwijl ik eigenlijk geen klachten heb in de vorm van bekkenpijn of dergelijk.
    Maar mijn benen vinden mijn buik zwaar. Heb denk ik ook bijna alle kilo's aan mijn buik, misschien een klein beetje aan de benen.

Fijne dag

17. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Ja, het blijft raar.
    Vandaag was het alleen flink aan het rommelen hier...
    Zelfs nu nog, afwisselend buik en rug weeën.
    Misschien zet het nu al door, zou toch wat zijn...

Dan wordt het niet echt een spoedkeizersnee hoor, want dat hoeft alleen maar als het kindje of de moeder echt in gevaar is. En zo snel gaat het ook niet als de weeën starten.

Vanmiddag maar even snel de tas voor.mijn zoontje ingepakt voor als hij naar oma moet. Die was ik vergeten klaar te.zetten, oeps...

18. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik weet ook niks van een keizersnee blijkt wel. Hihi
    Zat ff naar je banner te kijken en het zou mbt tijd niet erg zijn als het nu al door zou zetten.
    Goed idee dat je de tas maar even hebt gepakt.
    Voor je zelf tas ook helemaal in orde?

Groetjes

19. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Ja, die staat gelukkig ook klaar.
    Alleen mijn pantoffels nog, maar die zitten aan mijn voeten, haha

Jij ook al helemaal vluchtklaar?

20. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn koffer staat ook al klaar, hem nu mega warme slofsokken aan. Denk dat die ook mee gaan :)
    Maar hoop dat ons meisje nog ff blijft zitten.

Deel Deze Pagina