Feest kindje

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Annacatharina, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hoi Jen,

Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Leuke naam!!!

Zal een hele toer geweest zijn inderdaad.
    Moet ze de hele week op de kinderafdeling blijven of mag ze straks ook bij jou slapen?

2. Misses13

Misses13 Actief lid

Mar 30, 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie dochter!! Nu bijkomen dus!!

3. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd. Hopen dat de week voorbij vliegt, en jullie dan lekker naar huis mogen!!

4. missnova

missnova Actief lid

Sep 16, 2012
    328
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie dochter fleur!! Klinkt heftig.. Ik hoop dat het snel genieten word voor jullie! Liefs X

5. Palace

Palace Actief lid

Mar 4, 2013
    178
    1
    0
    Gefeliciteerd!
    Klinkt heel heftig. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie beiden.

6. EllenDiana

Apr 24, 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Wat fijn dat ze er is en een mooie naam! Bijkomen en genieten jullie :) liefs ellen

7. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ook hier nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie dochter!
    Gauw opknappen nu!

8. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

Jan 4, 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie dochter en hopelijk zijn jullie snel onafscheidelijk

9. Palace

Palace Actief lid

Mar 4, 2013
    178
    1
    0
    Hoe is het met jullie?
    Ik heb zaterdag nog een kerstborrel gehad op de kerstmarkt, was supergezellig en sinds gister is ineens álles moeilijk: zitten, staan, vooral opstaan, liggen, lopen, ik weet niet meer hoe, haha! Gelukkig hoef ik ook niks dus lekker aan het luieren. Vanmiddag nog 3 uur geslapen, nog de adressenlijst aangevuld, en kerstkaarten geschreven. Hoe komen jullie de dagen door?

10. Misses13

Misses13 Actief lid

Mar 30, 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij alles nog rustig op harde buiken na en soms erge krampen.
    Ook is het zitten voor mij soms hopeloos en veel druk aan de onderkant. Vandaag door visite s ochtends en s middags niet een tukje gedaan dus nu lekker gestrekt op het kraambed. Morgen even etiketten met adressen uitdraaien en woensdag mijn kerstpakket ophalen.
    Vanmiddag ook de kinderopvang geregeld, nu is echt alles geregeld, dus laat het maar komen ;).
    Ga je ook nog kerstkaarten doen??

11. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Vanmiddag alle kaarten geschreven.
    Vanmorgen in bad en daarna filmpje gekeken.
    Net boodschappen gedaan.

Vandaag ook gerommel hier.
    Vanmorgen in bad echt een soort voorwee.
    Wilde direct uit bad ook.
    Vandaag af en aan wat harde buiken.
    Tja. . Hoort erbij hè?

12. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hey meiden,

Hier ook nog steeds gerommel, maar doorzetten ho maar...

Wij weten zeker dat de kleine er voor de kerst is, dus wij versturen geen losse kerstkaarten. Wel spannend hoor, nog 3 nachtjes slapen...
    Had eerst een brief ontvangen dat ik me op 9 uur moestmelden, maar vandaag een brief dat het later werd. Wel jammer dat je nief precies weet hoe laat ze je ingepland hebben. Maar, moet nuchter zijn dus ze zullen het vastniet om 16:00 's middags doen.

Vandaag kwam ze de zonwering installeren op de baby en kinderkamer dus heb ook geen slaapje kunnen doen helaas.
    Ik ben op het moment helemaal into Downton Abbey en kijk dus elke dag wel een paar afleveringen, heerlijk. Lang leve Netflix :D

Zoonlief heeft helaas een flinke verkoudheid te pakken, hoop dat het snel over is, anders kan hij straks z'n broertje niet knuffelen.

Succes nog allemaal met de laatste loodjes!!!

13. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hier is het opzich nog rustig geloof ik.
    Alhoewel ik of meer afscheiding heb, of er iets anders bezig is. Maar nog niet extreem meer ofzo geloof ik.

Wij doen ook geen kerstkaarten hoor, maar ben hier al wat meer jaren slecht in. Heeft er ook mee te maken dat wij al erg lang beIg zijn geweest om zwanger te worden. Dus het was vaak een teleurstelling.

Ik wilde nog graag muziek op mijn mp 3 speler. Dat heb ik vandaag op bed gedaan.
    Op bed omdat als ik zit ik heel snel pijn in mijn onderbuik heb.
    Verder nog even lekker gewandeld. Bijna 20 min. Was lang genoeg.
    Baby is druk naar beneden aan het bewegen. Tenminste dat denk ik.
    Afgelopen keer was ze niet helemaal ingedaald.
    Maar ik mag ook nog iets langer dan de meeste hier.

Morgen wil ik de adressen vast op de enveloppen van het geboorte kaartje plakken.

Hoop trouwens niet dat het begint wanneer Vl nachtdienst heeft of heeft gehad. Lijkt me zo pittig voor hem.

Tessy, vast heel veel succes/sterkte met je keizersnede. Mocht ik er niet meer aan denken.
    Groetjes dromen

14. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

Jan 4, 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wordt het ook allemaal wat zwaarder, maar we gaan gewoon nog ff door. Heb deze week wel geregeld dat de dames twee middagen overblijven op school. We betalen er tenslotte voor en zo kom ik iets meer tot mezelf.
    Vandaag gestreken, wat was weggewerkt, wat boodschappen gedaan op de fiets ( dat vind ik echt nog lekker dat dat nu nog ff kan voor de kleine boodschappen) en daarna lekker met de hond een stuk gaan wandelen. Op het einde werd het wel wat zwaarder, maar was zo blij met mijn frisse neus:D.

Verder hadden de meiden allebei een vriendinnetje te spelen, dus het huis was lekker vol en op het einde hebben we met z'n allen een spelletje gedaan ( pesten en ganzenbord).

Manlief moest overwerken, dus heb zelf gekookt, met de meiden gegeten en na vrolijke kerst op tv gekeken te hebben, zijn ze naar boven gegaan om hun pyjama's aan te doen.
    Daarna plassen, wassen, tandenpoetsen, een hoofdstuk van mees Kees voorgelezen en toen zijn ze lekker gaan slapen.

Nu hang ik lekker op de bank en hoop vanavond lekker te slapen.
    Best een druk dagje zo,maar morgen is mijn bijtank dag.

Woensdag controle en indien mogelijk strippen en dan daarna nog een crematie.

Donderdag kerstmarkt van het werk en voor de meiden kerstdiner op school.

En vrijdag begint hier de kerst vakantie.
    Ik hoop er op dat het of woensdag doorzet en anders komend weekend.

De 24e staat iig een inleiding gepland ;)

En nee, geen kerstkaarten hier.

15. Dromen77

Dromen77 Actief lid

Mar 22, 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat was idd nog best een heel druk dagje zo zeg. Maar wat gaat dat gaat denk ik maar.
    Ik had gister thuis wel wat meer gedaan. Was toen savonds echt chagrijnig en emo. Haha.

16. Palace

Palace Actief lid

Mar 4, 2013
    178
    1
    0
    #976 Palace, Dec 15, 2014
    Last edited: Dec 15, 2014
    Ik doe normaal ook nooit kerstkaarten hoor! Maar deze was heel toepasselijk, en stuur ik naar een paar toppers van de fertiliteits kliniek en wat mensen die ons de afgelopen jaren heel erg hebben bijgestaan tijdens ons IVF traject. Ik heb hem zitten personaliseren met de tekst: santa isnt the only one coming to town. Merry christmas. Met onze namen erbij. Maar de rest krijgt gewoon tzt een geboortekaartje hoor. Vond het gewoon leuk om een beetje te fröbelen.

Hmmm uploaden lukt niet, hier een link:

https://www.etsy.com/listing/114019227/pregnancy-christmas-card-announcements

17. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hey meiden,

Hier even een korte update van mij.
    Lig nu aan de CTG voor controle, infuus is net geprikt en na de CTG plaatsen ze de katheter.

Nu is het wachten op een plekje in de OK.
    Kan dus zomaar nog uren duren...
    Verpleegster geef aan dat het heel erg druk is, gisteren zijn hier 16 babies geboren.
    Dat was een nieuw record, haha.

Hopelijk duurt het niet te lang meer, ben stikzenuwachtig

18. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Spannend Tessy! Succes!

19. EllenDiana

Apr 24, 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Tessy!!! Succes, komt goed. Liefs ellen

20. missnova

missnova Actief lid

Sep 16, 2012
    328
    0
    0
    Spannend tessy, succes!! Bijna je kindje!

Hier vanmorgen gestript met 2 cm ontsluiting dus ben benieuwd of het iets gaat doen.

Rommelt er al wat bij jullie meiden??

Share This Page