Feest kindje

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Annacatharina, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Jippie!! Gefeliciteerd ro1n! Fijn dat het zo snel is gegaan voor je! Laat jezelf goed verwennen meid en heerlijk genieten nu!

Oeh ellendiana, spannend!! Voor mijn beiden bevallingen dacht ik buikgriep te krijgen maar bleek achteraf gewoon het begin! Je lijf maakt zich waarschijnlijk klaar voor de bevalling nu! Jeeej!!

2. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Roin. Geniet er van.

Hier echt drama momenteel. Allebei m'n dames nog ziek, waar bij 1 al dagen met hoge koorts, dus om 11.30u naar de huisarts. Daarnaast is m'n man nu ook ziek en begin ik zelf ook. Dus vanavond naar het ziekenhuis en word ik opgenomen om bij te komen, anders stort ik in.
    Ben helemaal op, oververmoeid en zit er helemaal doorheen.

3. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Zou je denken missnova?? Zou wel heeeeel fijn zijn :) wil hem zo graag zien :) maar dat geldt denk ik voor een ieder van ons! Liefs en voor wie bevallen mag, succes :) <3

4. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Ik ben zojuist geloof ik m'n slijmprop verloren... Althans ik heb heel wat roodachtig slijm. Hopelijk luidt het de geboorte van ons zoontje in!
    Kan niet wachten! Al meer dames waar het rommelt?

5. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    @tiniediecie ik hoop dat je een goeie nacht hebt gehad en dat je een beetje bij bent gekomen.

Hier ook slijmprop verloren! Rommelt het al Ellendiana? Van prop zelf niets gemerkt, maar ik verloor veel donkerbruin vocht. VK gebeld en die wilde het even zelf checken, maar het was niet m'n water, dus komt door verdwenen slijmprop zei ze. Pfffff ik was al helemaal blij, maar slijmprop zegt niks blijkbaar. Weer terug in de wachtmodus. Bleh.

6. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Spannend ellendiana!! Buikloop en je slijmprop verloren met rood! Ik had binnen no time mijn kindje in handen, jij gaat bevallen kan niet anders &#128513;&#128513;&#128513;&#128513;

7. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen duidelijke tekens van naderende bevalling. Vandaag weer voor controle geweest bij verloskundige, alles weer goed.
    Spannend hoor!'

8. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik kan niet slapen, ben erg onrustig, en heb het zo warm in bed.
    Hier is het verder nog rustig volgens mij. Alleen zo nu en dan pijn in mijn onderbuik.

Succes meiden

9. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Nog geen baby nieuws dames! Maar mag zo naar de vk :) ik ben benieuwd :) keep you all posted :) en jullie mij? Ben zo nieuwsgierig en benieuwd naar jullie wondertjes!! X

10. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    En wat is rommelen precies? (Sorry maar is m'n eerste haha)

11. Palace

Palace Actief lid

4 mrt 2013
    178
    1
    0
    Gister ochtend om kwart voor acht is ons kleine wonder geboren. Onze prachtige dochter Robin Eliza. 2800 gram en 49 cm. Ze is perfect en zo mooi, we zijn zó blij. Merry Christmas.

Het was een supersnelle bevalling.
    Om 5 uur was VK er, om 6.30 was ik in het Zh en om 7.40 was ze er

12. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Palace, Wow wat snel gegaan en wat is ze klein! En echt een prachtige naam! Heel bijzonder zo net voor kerst! Geniet ervan meis! Merry christmas!!

13. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw palace gefeliciteerd!! Geniet van jullie nieuw geluk.

Vandaag eerste kerstdag, morgen uitgerekend, ik ben benieuwd wanneer ons kleintje zich aandient. Eerst vannacht het idee gehad na buikkrampen en pijnlijke onderrug maar nee niks. Buik begint wel wat anders te voelen maar duidelijker dan dat is het niet.

Iedereen een hele fijne kerst

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ook gefeliciteerd palace!

Oh wat geniet ik dames!
    Sterke met de laatste loodjes en hele fijne dagen!

15. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede morgen allemaal,

Palace van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

fijne feestdagen allemaal.

16. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Fijne feestdagen allemaal!

Spannend misses! Ik ben super benieuwd wanneer jullie wondertje besluit te komen! Heb je het gevoel nog lang te blijven lopen?

Heerlijk he @ro1n!! Genieten :D

Misschien leuk om de lijst te updaten met onze nieuwe mini burgertjes hihi. Na de kerst, Eerst genieten.. Fijne feestdagen allemaal!!

17. Misses13

Misses13 Actief lid

30 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag tweede kerstdag en de uitgerekende datum. Ongelovelijk dat de 40 weken nu al om zijn, de hele zwangerschap is erg snel doorlopen behalve de laatste week zijn we natuurlijk veel bezig met de vraag wanneer ons kleintje komt. Op dit moment voel ik nog totaal geen verandering:(. En nu komt een bevalling vaak onverwacht zegt men dus ben heeeeeeel benieuwd wanneer het komt, van mij kan het vanavond wel los gaan ;).
    Straks naar mijn schoonouders om samen te zijn met kerst. Iedereen fijne kerstdag.

En trouwens leuk idee om up date te doen van het totale lijstje.

18. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, wilde jullie even laten weten dat ik 24 december ben bevallen van een prachtige dochter van 3165 gram.
    Ik ben ingeleid. Om 8.00u zijn mijn vliezen gebroken, om 10.00u kreeg ik lichte weeenopwekkers en omdat ik weer been/rug en buikweeen kreeg, heb ik om een ruggenprik gevraagd. Nadat die gezet was, heb ik rust gekregen en genomen en na twee uur zat ik op 10cm ontsluiting en mocht ik gaan persen. Omdat de ruggenprik nog niet helemaal uitgewerkt was, moest ik deels op gevoel persen en dat ging goed. Na 20 minuten persen is ze geboren. Het was maar goed dat ik moest persen met een ruggenprik, want onze dochter bleek een sterrenkijkertje en die heb ik dus met de nodige druk en doorheen moeten duwen, waardoor ik nu wel wat hechtingen heb, maar daar tijdens het persen nauwelijks last van heb gehad.
    Het was een hele mooie rustig, ontspannen bevalling. Erg prettig.
    En nu ga ik lekker genieten met mijn man en meidengezin.
    Fijne dagen allemaal.

Groetjes

19. EllenDiana

24 apr 2014
    90
    0
    0
    Zeeland
    Wow palace en tiniedice!! Gefeliciteerd!! Lekker genieten en knuffelen :)

Hier vanmorgen vliezen gebroken maar nog geen weeën. Ons mannetje is in aantocht :) x

20. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met bevallen en daarna met genieten!

Deel Deze Pagina