Hier alles goed. Alles tevreden. Dametje is erg tevreden en komt keurig om de 4 à 5 uur, snachts ook maar 1x. Wat een verademing vergeleken bij de middelste die 4x kwam s nachts. En ook de grote zussen doen het super. We genieten volop en doen het gewoon allemaal lekker rustig aan. Hoop dat jij nu ook kunt genieten... Wat voor een huidontsteking had je kleintje? Bij ons waren ze de vijfde dag bang voor impetigo en konden we ook met spoed naar de kinderarts. Viel gelukkig uiteindelijk mee.... En hoe voel jij jezelf nu! Liefs,
Jeetje wat een verhalen allemaal. RoIn, wat vervelend zeg! En voor wie nog bevallen mag, heel veel succes! Gelukkig is het voor iedereen anders en kun je daar niets over zeggen. Ons mannetje alweer 15 dagen!! Het is echt een droom van een mannetje! Hij komt alleen om de 2 uur voor voeding, dus ik loop echt op m'n tandvlees. Ik ben namelijk een uur bezig met verschonen, aanleggen, boertje, weer in slaap sussen etc. Dus heb dan nog een uur om al het andere te regelen. Hond, schoonmaken, eten, aankleden haha! Helaas is hij iedere avond tussen 11 en 3 kaar wakker. Maar alles komt goed toch?? Jaloers op de posts waar de kindjes al langer slapen... Di naar de chiropractor met hem, ik heb het idee dat hij wat last heeft van z'n nekje. Ervaringen mee? Liefs
Goede morgen allemaal, De bevalling heeft zich nog niet aangekondigd en we zijn idd ingelogd in de groep om met 41 weken ingeleid te worden. Vrijdag eerst naar de verloskundige. Waar ze een vaginaal onderzoek hebben gedaan. Of de stagiaire ook mocht voelen. Tuurlijk. Toen naar het Zh voor uitleg. Opnieuw vaginaal onderzoek. Twijfel wel of niet voldoende ontsluiting om maandag de vliezen te breken of zondag met een ballon katheter aan de slag te gaan. Nog iemand anders ff voelen. Daar heb ik best last van van al dat gevroet. Maar goed maakt niet uit. Toch ingedeeld voor de zondag met de ballon. Dus mag zo gaan bellen of er plek ik of dat we iets later moeten komen. Gaan ze weer voelen......... Bij voldoende ontsluiting terug naar huis, maandag morgen terug komen voor de vlieEn te breken en anders met de ballon aan de slag. Oftewel als het goed is is uiterlijk dinsdag onze kleine meid er. Blijkbaar geeft het me rust want heb al twee nachten goed geslapen.(voor mijn doen). Liefs dromen
Nog even volhouden dan! Ze had een gewone huidbacterie die de overhand nam een hierdoor op plekjes waar de huid geïrriteerd was en soort flinke pukkel veroorzaakte. Consultatiebureau zei dat ze dat vaker zagen bij kindjes in het zh geboren. Daar had ik niet eerder over nagedacht! Met een pijnlijk bekje heb ik geen ervaring. Ben benieuwd of je wat merkt. Och ons popje doet het ook zo goed. Vandaag 1 flesje kunstvoeding er in. Mijn bv loopt wat terug dus tja. En ik wil het vanaf komende week toch langzaam afbouwen. Kan ze vast wat wennen. Ben er klaar mee na de borstontstekingen. Aan de borst gaat niet zo lekker dus ik kolf en voed daarna. Kost ook zoveel tijd. Vooral in de nacht!
He meis,echt alsof ik mijn verhaal lees, precies ook klaar wakker vanaf 11 en dan tot een uur of 3. Hij heeft ook last van reflux door overproductie wat hem nog onrustiger maakt. Heel veel boeren en melk terug geven. T ventje was oververmoeid van alles dus ben begonnen met inbakeren en ik heb een heel ander kind. Slaapt nu zo onwijs goed! Misschien helpt het bij jullie ook!
Vandaag naar chiropractor geweest. Hij heeft 1 nekwervel vast zitten en z'n bekken iets geforceerd. We staan nu iig onder behandeling. Miss Nova, ik heb een puckababy gekocht. Ik weet alleen niet wanneer ik het beste kan beginnen. In de ochtend of avond? Wat heb jij gedaan?
Wij gebruiken ook een puckababy. Wij zijn smorgens begonnen en ze slaapt er lekker door. Ik heb deze ook bij de andere twee gebruikt en het geeft zo'n rust.
Hallo allemaal, Ik ben inmiddels bevallen van onze dochter Nina. Ik ben zondag 11 januari ingeleid en in de nacht zijn de weeën spontaan begonnen en de vliezen gebroken. De weeën zette echter niet door dus heb wel wee opwekkers gehad. Bevalling is goed gegaan. En maandag avond om 19.00 is onze dochter geboren. We zijn inmiddels alweer een weekje verder en de kleine dame doet het perfect. Ik heb wel ff bij koeten komen van de bevalling. Maar voel me nu weer goed. De borstvoeding gaat goed. Wel,wat last van kloven. En soms kan ze mijn tepel bijna niet te pakken krijgen omdat ik wat vlakke tepels heb en mijn borsten dan zo vol zitten. Nu kolf ik soms eerst wat af en dat gaat een stuk beter. Hoe gaat het bij jullie?m
@Dromen: van harte!!! Mooie naam, Nina! Alle andere dames ook van harte gefeliciteerd hoor. Ik heb de laatste tijd maar weinig gelezen hier maar ik zal vast niet de enige zijn. Wat een ander leven hebben we he? Mijn dochter Fleur is nu 6 weken oud vandaag en het schijnt nu weer wat "makkelijker' te worden he. Ik kreeg vanmorgen een schaterlach dus mijn dag begon goed. Sinds vandaag gestart met afbouwen van de borstvoeding. Ik gaf alles nadat ik gekolfd had. Gewoon aan de borst lukte niet meer. Maar 7x kolven en dan 5x voeden met flesje is me nu te veel geworden dus terug naar een beetje leven terug. Hopelijk gaat het met jullie en alle mooie kindjes goed!!