Feest kindje

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Annacatharina, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

Dec 10, 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn eerste afspraken ook staan! Ik ben denk ik de hekkensluiter van de lijst haha. Ik wil ook graag mee gaan doen met moeders voor moeders, wel heel fijn als je daar een ander mee kan helpen.

Hebben jullie trouwens ook last van een opgezwollen buik....? Hopelijk zijn het mijn darmen en gaat het niet in dit tempo door want dan kan ik het nooit verbergen tot vaderdag..

2. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Oh ja, hier ook wel hoor, zijn darmen idd! :D

3. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

Feb 15, 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja hier ook, moet 's ochtends echt bedenken wel broek ik aan kan. Gelukkig al mn kleding bewaard van toen ik nog 10 kilo zwaarder was. Die zitten nu redelijk, als ze maar laag zitten, hoge broeken zijn echt vreselijk. Ik had vrijdag in restaurant mn knoop open gedaan en alleen mn riem vast op een gaatje groter.

Ik geen MvM doen. We wonen heel op een bovenwoning en heb weinig ruimte om flessen te verbergen. Daarnaast vind ik het zo allemaal al spannend en intensief genoeg. Misschien bij de tweede :)

4. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Snap ik wel hoor anna, ik vind het ook spannend maar wil graag wat doen voor stellen bij wie het niet zo makkelijk gaat daarbij heb ik de mogelijkheid..

5. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

Apr 21, 2014
    656
    163
    43
    @ Dee-tje: ik ga naar Zuid-Frankrijk. Ik vlieg donderdag heen en kom dinsdag met mn ouders met de auto weer terug. Zij zijn er al. Op deze manier hoef ik in totaal maar 1 verlofdag in te dienen, want ik heb weinig verlof op het werk.
    Waar ga jij heen? en hoe ga je?
    Ik ben wel een beetje bang voor overgeven in het vliegtuig. Ik heb voor de zekerheid maar een plaats aan het gangpad gereserveerd.

Helaas kan ik niet mee doen aan Moeders voor moeders. Had het wel heel graag gedaan, maar het mag niet ivm dat ik kort na mijn geboorte in '83 een bloedtransfusie heb gehad (ivm complicaties bij vroeggeboorte 30 wkn). Goed dat veel van jullie mee doen! :)

6. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    Ja ook hier last van opgezwollen buikje, en mijn darmen rommelen aan pfff :$ ;)

@niki, Lekker hoor, even er tussen uit. Wij gaan naar Turkije, een weekje. Dus net mooi, niet te lang. Maar ben ook bang dat ik ga overgeven in het vliegtuig inderdaad! Ben namelijk aardig misselijk aan het worden. Het drukste maak ik me nog wat mijn medepassagiers daarvan zullen vinden, een kotsende vrouw op de stoel achter je ;) niet fijn, maar ja... Ik ga er niets aan kunnen doen als het gebeurt.

7. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

Apr 21, 2014
    656
    163
    43
    @ Deetje: Sterkte in het vliegtuig! Ik zorg in ieder geval wel dat ik een kotszakje bij de hand heb voor als ik het toilet niet haal...niks van aan trekken wat anderen er van vinden. We kunnen er nu eenmaal niets aan doen.
    Veel plezier in Turkije! Maak er een mooie vakantie van! Dat ga ik ook doen! :)

8. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

Apr 21, 2014
    656
    163
    43
    Ik heb ook een behoorlijk opgezwollen buik. Op een gegeven moment begon het ook behoorlijk pijn te doen, dus ik begon me zorgen te maken dat er iets anders aan de hand is....maar volgens mij zijn het echt mn darmen en zitten die helaas een beetje verstopt :(

9. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hey meiden,

Lekker hoor die vakanties. Niet te druk maken over het misselijk worden hoor, dan maak je het alleen maar erger. Ik heb over 2 weken ook lekker een weekje vrij, maar ga niet op vakantie. Kleine man wordt 1, en onze oppas is die week met vakantie. Maar wel allemaal leuke dingen doen, zoals de eerste echo :)

Hier ook echt last van een opgezwollen buik, en ook ontzettend jeuk aan mijn litteken.(heb vorig jaar een keizersnede gehad) De vk al even gebeld, en kan erbij horen, maar even niet meer druk over maken, maar of dat lukt...

Was vandaag op mijn werk ook echt doodop en concentratie was ver te zoeken. Net wel gaan sporten, want hoopte daar energie van te krijgen, en dat is wel gelukt gelukkig!

@Deetje & Niki, alvast een fijne vakantie!

10. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

Apr 21, 2014
    656
    163
    43
    Dank je!

Nou ja ik heb anders ook vaak wagenziek en ook in het vliegtuig last van. Ik maak me er niet zo druk om, want ben dat wel gewend. De laatste tijd heb ik echter niet meer hoeven overgeven en heb ik zo mijn trucjes gevonden om het niet te ver te laten komen. Hopelijk lukt het ook nu ik zwanger ben.
    Muziek en bergen zuurtjes of snoepjes werken het beste voor me...
    (die medicijnen ervoor gebruik ik niet meer, want daar wordt ik zo duf stoned van....)

11. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Lekker vakantie!
    Hier ook wagenziek en varen vind ik helemaal een verschrikking..

Wij willen eigenlijk een nieuwe badkamer, dus het geld zal daar in gaan. Met een kindje op komst is het wel fijn als dat klaar zal zijn dit jaar :)

12. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

Apr 21, 2014
    656
    163
    43
    Kan me voorstellen dat het geld dan naar de badkamer gaat. Zeker belangrijk met een kleine op komst!

13. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Wil iig weer een bad, ik lig daar heel graag in en denk dat het voor een kleintje (als de tummitub te klein wordt :) ) ook fijn is..
    Goh, ik kan me er nog zo weinig bij voorstellen, een baby, hier in huis...

14. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

Apr 21, 2014
    656
    163
    43
    Spannend he, straks zo'n kleine!

Ik wil ook graag een bad! We zitten nu in een huurhuis, maar willen in het najaar iets kopen. Hopelijk lukt dat allemaal met zwanger zijn en verhuizen. Maar een bad lijkt me echt super! Ik kruip nog wel eens stiekem bij mn ouderlijk huis in bad....nou ja ze weten dr van ;)

15. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik heb even een paar jaar ook geen bad gehad, ging ik heel soms ook bij mijn ouders maar het daarna weer aankleden en naar huis gaan vond ik zo'n gedoe :D

Hopelijk voor jou straks ook een bad!

16. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Oh, , een bad was echt een uitkomst tijdens mijn laatste paar weken. Ging bijna elke dag.
    En met een kleine is het toch ook wel erg makkelijk. Vooral als hij/zij niet van douchen houdt zoals de kabouter hier.

17. napatalama

napatalama Actief lid

Jul 5, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een bad, nou jullie brengen mij op een idee. Heb hier helaas geen bad. Maar was vanochtend nog zooooo moe bij het opstaan, dat ik graag gewild had dat ik een bad had om even in te liggen.... Maar aan de andere kant willen we ons huis ook wel terzijnertijd te koop zetten....dus misschien een volgend huis met bad.

18. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

Feb 15, 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb echt niks met een bad, vind het een verschrikking. Zwemmen vind ik wel echt heerlijk, sauna ook, maar een bad, nee...
    In het vliegtuig slaap ik altijd, kan het zelfs met stijgen en landen en heb ik ontdekt. Varen ook geen probleem en de auto, ach, ik zit meestal niet lekker maar ook geen last.

Wij krijgen 20 mei een dakkapel, anders past het kindje niet eens in het huis. Dus voor ons ook een budget vakantie dit jaar, als we dus al gaan.

19. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik vind het ook helemaal niet erg hoor, niet met vakantie.
    Een vakantie is super fijn maar als het niet kan, dan kan het niet. Maak ik ook nooit een probleem van. :)

20. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Houd eens op jullie met al die bad verhalen...ik wil NU echt in bad na het lezen maar helaas hahaha...
    Wij gaan ook niet meer op vakantie, we zijn nogal big spenders op vakantie dus willen alles in de zak houden. In mei een weekje en september hadden we ook al 2 weken.
    Wij twijfelen enorm over verhuizen. We wonen erg klein maar het is een nieuw appartement en ik woon er nog maar net. Wel gekocht. En we wonen zo goedkoop. En volgens mijn vriend hoeven we echt niet weg want met wat aanpassingen in de slaapkamer moet het allemaal best lukken.
    Ik zou ook NU willen verhuizen maar niet meer in het laatste stadium. Mijn beste vriendin is over 5 weken uigerekend en we hebben hen vorige weekend verhuisd. Zij is een grote stresskip en is totaal niet bezig met de baby dus een mooi voorbeeld voor ons, dat willen wij niet! Ik kijk wel stiekem iedere dag op funda hoor (eis is met bad uiteraard haha)

Share This Page