Hier een latertje omdat ik mijn afstudeerscriptie aan het schrijven ben en die moet ik morgen inleveren!!! Dus ik ga net zo lang door tot het zo goed als af is of dat ik in slaap op mijn laptop lig haha. Wie heeft er ook een lange nacht voor de boeg?
hier een latertje omdat ik niet kan slapen omdat ik me oploop tevreten over de uitslagen van mij bloed die ik morgen krijg
hier ook een latertje omdat ik nog geen zin heb om te slapen en aan het bedenken ben wat en of ik mijn biologische vader een brief ga schrijven.......
Hier ook een latertje omdat ik niet kan slapen, want we hebben vanavond afscheid genomen van oma.. ze ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis..
Wij liggen altijd pas rond 1, 2 uur in bed (soms nog later). Ik wacht bijna altijd tot mijn man klaar is met werken (horeca). We hebben dan wel absurde mazzel met onze kindjes, normaal gesproken is het hier tot half 9, 9 uur nog doodstil. Maar de laatste weken slapen ze heeel vaak tot een uur of 10 (vanmorgen half 11!), terwijl ze altijd tussen 20.00 en 21.00 uur in bed liggen
@ amfy, wat voor bloeduitslagen verwacht je? (als dat te privé is, gewoon zeggen hoor!) @ mora, heb je wel contact met hem of wordt dit een eerste poging tot? @ bosi, komt je kleine man nog vaak 's nachts?
Haha gelukkig zijn er nog meer wakker Kan soms zo 'eenzaam' voelen als je 's avonds laat nog in je eentje achter de pc zit..
Hier waarschijnlijk een latertje omdat ik me niet zo lekker voel. Ben alweer uit bed komen kruipen, buik doet pijn, opkomend maagzuur wilt niet weggaan tenzij ik rechtop zit (mja, ook een manier om de nacht door te komen , haha). Sterkte allemaal.
wij gaan nooit vroeg eigenlijk.... Heb ook nog niet echt slaap... EN zit stiekem een beetje te wachte tot t droog is (hond moet nog uit )
hier ook een latertje omdat we pas laat gegeten hebben en net pas heb afgewassen, verder aan het wachten want denk dat het kleine ventje zich zo gaat melden.