Feest overdag - zoontje mag niet mee

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Juno77, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee ik niet juist niet

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik doe genoeg met volwassenen en kinderen. Kk zit op gewoon onderwijs.

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja ik ben heel dankbaar. Ja we hebben veel van de wereld gezien, hebben altijd veel gedaan, maar nu zorgen we voor ons kindje en doen we dus dingen die we alledrie leuk vinden. Maar moet zeggen dat we gelukkig alledrie dezelfde intresses hebben.

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    .. En wij wel wil je hiermee zeggen?;)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

als je er zo over denkt vind ik het al gek dat je uberhaupt die ivf behandelingen nog laat doen eigenlijk...

anyway.. buiten dat wij al menig feestje hebben overgeslagen omdat het gewoon niet altijd handig is met een peuter...
    mensen die enkel volwassenen uitnodigen.. en dan 's avonds
    of uit eten willen.. tja het kan nou eenmaal niet altijd.

maar neemt niet weg dat het HUN feestje is.. niet het jouwe.
    willen zij geen kinderen.. dan willen ze geen kinderen.
    je kunt hooguit nog vragen waarom.. (en waarschijnlijk zeggen ze dan "dat is toch niks voor zo'n kind, niemand om mee te spelen.. geen andere kindjes niks" )
    maar als ze het niet willen kun je ze moeilijk dwingen.

en je mag best eventjes weg zonder dat je kind voor het leven beschadigd is hoor.. dat is geen heel groot drama
    sterker nog.. hier wordt er gejuicht als er bij oma gelogeerd mag worden..
    En ja ik vind dat elke keer weer vervelend.. maar als we dan eenmaal zelf omgekleed en de deur uit zijn vermaak ik me uiteindelijk toch prima.
    volgende ochtend worden we wakker.. smeren een bammetje voor in de auto en om 10 uur halen we dr weer op.
    no harm done.

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik luister, maar ik hoor niets zei ik dat????

saskia, ja ik laat voor me lol de puncties doen. Echt een feest;)

Maar goed, jullie denken dat ik gek ben. dat alleen kk er is, dat we geen volwassenen zien.
    Maar goed een ander ( Pluk geloof ik) wordt wel als normaal beschouwd.

7. Saskia78

al moet ik heel eerlijk zeggen.. als ik jouw onderschrift zo zie
    heb je heel wat meoite gedaan voor 1 kindje.. en misschien dat ik het er dan ook wat moeilijker mee zou hebben

heb dat wel gezien bij vrienden die uiteindelijk geadopteerd hebben... als dat meisje 2 seconden uit zicht was sloeg de paniek ongeveer toe :)
    inmiddels is ze 7 en heeft ze een broertje.. en wordt alles een stuk meer gerelativeerd gelukkig...

8. Saskia78

@kaboutertje: nou eh.. eigenlijk wel natuurlijk :)
    je laat het doen omdat je heel graag een kindje wil.. (en je man ook natuurlijk) maar er is niemand die je dwingt :)

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    dank je. En nummer 2 is ook al 3* verder en daarna 9 IUI en 2 IVF-en.
    Dit heeft er zeker mee te maken.

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis

Klopt en daarom brengen we KK ook weg. In de hoop dat het ooit zijn vruchten afwerpt en het niet voor niets is geweest.
    Als het niet lukt, dan hebben we iig alles geprobeerd

11. Saskia78

als je ondertussen maar niet vergeet van Kk te genieten en helemaal op gaat in ritjes ziekenhuis en medische molens :)

wat dat betreft ben ik niet jaloers
    en is het soms wel oneerlijk verdeeld.. wij nemen vrijwillig geen 2e kindje bijvoorbeeld
    (al liet Anne ook wel enige tijd op zich wachten.. we hebben er nooit extra moeite voor hoeven doen)
    en anderen die het dolgraag willen hebben niks.

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik geniet met volle teugen van KK ( en daar werd ik geloof ik ook op aangevallen ;) )

Ik weet idd nog wel dat jullie lang( er) hebben moeten wachten op Anne

13. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of je al een keuze gemaakt hebt (heb namelijk niet het hele topic gelezen), maar ik zou proberen een oppas te regelen. Het is hun feest, dus hun mogen ook bepalen wie er wel en niet komen vind ik. Ik zou er zelf niet zo'n probleem mee hebben als mijn kind niet mee mag komen. Een ander verhaal is het wanneer er wél andere kinderen zouden komen en die van jullie zou niet welkom zijn.
    Buiten dat vraag ik me af hoe leuk het voor een kind is om de hele middag/avond met volwassenen te zitten....

14. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Lekker een oppas regelen voor jullie kindje en samen naar het feest gaan!

Ik zie het probleem niet. Het is het feest van je vrienden en zij hebben daarin te bepalen wie ze uitnodigen.

Veel plezier!

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies wat ik ook denk. Maak je niet druk erover, het is niet jullie feestje tenslotte en geniet gewoon lekker een dagje zonder jullie zoon erbij! :)

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    @Kaboutertje, er is een groot verschil tussen volop willen genieten van je kind en (ziekelijk) overbeschermend zijn. Ik krijg het al plaatsvervangend benauwd als ik aan je zoontje denk, sneu. ;)

Ook wij genieten volop van onze intens gewenste en geliefde kindjes (hebben o.a. 9x IVF moeten doen), maar ik "dump" ;) ze met veel plezier en regelmaat bij onze lieve oppas zodat mama en papa ook af en toe aan zichzelf toekomen want ons weer leukere ouders maakt en onze kindjes dus nóg gelukkiger! :)

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Wie zegt nu dat mijn kindje niet op sport zit oid ZONDER mama?
    Enne kk gaat dus weleens bij opa en oma of bij vriendjes en vriendinnetje spelen zonder mij.

Dus waar jij je info vandaan haalt??????

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Kaboutertje, wat een vreselijke neerbuigende manier van communiceren heb jij. En uiteraard reageer jij nu weer met: waar haal je dat vandaan of waar lees je dat? Maar je tone of voice is vreselijk in mijn optiek. Door alleen al constant het woord dumpen te gebruiken weet je toch hopelijk zelf wel dat je het op een zeer negatieve manier benadert?

Ik ben echt blij dat ik samen met mijn man een andere manier van opvoeden hebben. Ik krijg hier echt een obsessief gevoel bij.

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Je zegt echt PRECIES wat ik ook dacht en wilde zeggen. Ben ik dus duidelijk niet de enige die het zo ervaart.

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja omdat ik mij aangevallen voel.
    Zoals ik al eerder schreef: hier noemt men dat gewoon in de volksmond dumpen. Maar zoals je hebt kunnen lezen heb ik dat in mijn verdere reacties veranderd.

Maar jullie doen of kk alleen deze 4 muren ziet. En dat wij als een siamese tweeling aan elkaar geplakt zijn.
    Ik zal jullie mijn weekschema vertellen:
    KK gaat gewoon fulltime naar school. Mama sport ondertussen, werkt wat ( ik ga hier ivm privacy niet op het forum over uitwijden), doet het hh enz

Kk gaat bij vriendjes spelen en zit op sport.

Maar idd als KK niet sport en niet op school of bij vriendjes is, dan neem ik alle tijd voor kk. ( want ik doe dus voor zover mogelijk alles onder schoooltijd)

In het weekend doen we iets wat we alledrie leuk vinden. dat kan varieren van winkelen tot stranddag, pretpark of familiebezoek.

Maar ik voel me gewoon aangevallen. Jullie voelen je aangevallen over mijn dumpwoord ( terwijl dat voor mij dus normaal is, sorry).
    Ik gebruik dat niet meer, maar het lijkt wel of jullie mij niet willen begrijpen.

Deel Deze Pagina