spugen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sannnniee, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hoi hoi

ik zit er een beetje mee dat yenthe veel spuugt.het word steeds meer.vandaagheb ik ze een paar keer om kunnen kleden omdat ze anders helemaal nat is.
    ze spuugt al wel sinds de geboorte wat. maar niet zoveel.
    ik heb het bij het cb een keer verteld maar zolang ze goed groeit en genoeg plasluiers heeft is het goed. en als het bleef moest ik maar eens naar de kinderarts gaan.
    nu wil ik liever niet dat ze naar de kinderarts moet. maar het spugen is ook voor haar niet fijn.

wat moet ik doen ?

groetjes

2. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Heb je al eens Nutriton geprobeerd?

3. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ja paar keer maar.. misschien eens doorzetten.
    een nadeel dan is dat ze dat zo moeilijk uit haar fles krijg omdat het te dik is.

maar dat kan ikmisschien eens beter proberen !

4. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Dan zou je een iets groter speentje kunnen proberen?

5. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Als je een avent speen hebt het gaatje iets groter maken met een tandestoker. Dat werkte bij ons heel goed. Je kunt eventueel ook voeding voor spugertjes nemen. Teminste als je gee ha voeding gebruikt.

Annemarie

6. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    De Nutriton werkt echt super goed, maar idd, wel een groter speentje of het gaatje iets groter maken.
    Je kunt ook het bedje en eventueel de box aan het hoofdeind iets omhoogzetten zodat het niet meer zo makkelijk terugkomt.
    Als je kindje er last van heeft (huilen na het spugen) moet je echt contact opnemen met je ha, dan krijgt ze daar medicijnen voor en die helpen heel snel.

Succes!

Deel Deze Pagina