Mijn zoontje is nu 6 weken en ik zie een leuk jasje voor de winter voor hem op internet, er is nog 1 in maat 62 en in maat 68. Ik weet niet welke maat ik moet nemen. Mijn dochter had toen maat 62 in de winterjas (zelfde tijd) en heeft er de hele winter meegedaan, maar mijn zoontje groeit wat sneller dan haar. Het is van Kik Kid, weet ook niet zo goed hoe dat valt?
Bloem, ik durf het niet te zeggen eigenlijk... hangt er ook vanaf hoe het valt. Kan me voorstellen dat het moeilijk is.
Ik weet alleen dat ik eerder te groot zou doen dan te klein. Mn zoontje heeft maat 62 maar heel kort aangehad. Bovendien vind ik het zelf niet zo erg om mouwtjes tijdelijk iets om te rollen, bij sommige jasjes staat dit helemaal niet verkeerd! En in maart heb je soms ook nog koude dagen! Ik zou dus voor maat 68 gaan. Weet trouwens niet hoe doet merk valt hoor...
Bij dit jasje ziet het juist niet uit om de mouwen om te slaan, er zit een leuk board (of hoe schrijf je dat?) aan de mouwen...vandaar... ik twijfel...mijn dochter heeft nl. de hele winter met maat 62 gedaan toen ze klein was. Maar mijn zoontje is wel iets langer en zwaarder. Ik ga toch maar voor 68 dan...
Maatje 62 was mijn zoontje ook snel doorheen. Daar kon hij geen hele winter mee. Misschien 2, max 3 maanden. Dan moet je alsnog voor de rest van de winter een nieuwe jas scoren. Of nu gewoon een beetje op de groei..
Van mijn man moest ik 62 bestellen.....en ik luister altijd naar hem Ik bestel het gewoon en anders stuur ik het wel terug en pak ik dan 68. Bedankt voor jullie meedenken!!
Mijn zoontje heeft zijn eerste winter geen winterjas gehad. Wel een vest want hij lag altijd in de wagen onder een lakentje en een deken. En om nou een jas aan te trekken wanneer je in bed ligt... nee, dat ging me te ver
Eef is nu 3 1/2 mnd en heeft ook vaak een vest aan.. jas is nog zo stug.. ze zit in maat 62, maar daar knapt ze bijna uit.. volgende week kan ik in de doos met maat 68 gaan graaien.. joepie, shoppen!
Hallo, Ik haak hier even op in, want ik zit met dezelfde vraag. Mijn meid heeft nu maat 62 en ik twijfel of ik maat 68 of 74 zal kopen voor winterjas. Ben nl bang als ik 68 koop en ze heeft in December maat 68 ofzo dat ik het jasje dan niet meer kan gebruiken omdat het dan te strak zit. Wat denken jullie. Sorry dat ik effe je topic overneem hahahaha