ik voel in mijn buik, net alsof er een babytje schopt. de laatste drie dagen al als ik lig, en ook nu ik achter de pc zit. ik ben gewoon normaal ongesteld geworden, maar ik heb toch voor de zekerheid een test gedaan vanmiddag (je hoort vaak genoeg dat mensen niet wisten dat ze zwanger waren) ... die natuurlijk negatief was. maar wat is dit een raar gevoel haha.. wie heeft dit nog meer?
Dat zijn gewoon je darmen die tekeer gaan, ik herken het zeker! Denk soms ook weleens dat ik het voel
Mijn darmen gaan ook weleens zo tekeer . Echt flinke luchtbellen, heel bizar -zelfs m'n man heeft het weleens gevoeld, door z'n hand op mijn buik te leggen...
haha, ja ik vind het echt grappig.. en begon echt te twijfelen of ik niet 20+ weken zwanger was zonder dat ik het wist..
Heel herkenbaar, maar heb er pas last van gekregen na mijn laatste bevalling. Lijkt soms echt alsof er een kleintje zit te trappen, maar ben toch echt niet zwanger.
Herkenbaar, ik heb pds en serieus soms zie je de ontlasting (sorry sorry sorry) door mijn darmen heen bewegen. Dus echt van buitenaf te zien. Heel bizar maar echt waar.
haha, normaal verschijnsel dus! Hier ook, dus nu twijfel ik nog steeds of ik baby of luchtbellen voel haha
Ja hoor ik ook..... Op een gegeven moment werd het zo absurd dat ik maar een zwangerschapstest heb gedaan.... Gewoon voor de zeikerheid
Veel dames die het herkennen! Ik heb dat ook. Paar maanden na de bevalling wel meer dan nu. Nu heeeel af en toe nog maar. Maar zat ook vaak te twijfelen of ik nou echt niet zwanger was.
Haha ja ik heb dat ook! Vroeg me laatst ook af of ik de enige was, niet dus Wel pas na mijn laatste bevalling gekregen. Je ziet het soms ook aan de buitenkant.