wie weet dit???

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Syllie, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syllie

Syllie Actief lid

4 nov 2008
    159
    0
    16
    Hoi damesbinnenkort gaan ik en mijn vriend uitelkaar, we hebben 2 kinderen en een koopwoning.
    Het is de bedoeling dat hij in het huis blijft wonen en ik naar een huurhuis ga, nu heb ik via de site van de belastingdienst uitgerekend hoeveel ik krijg met de toeslagen, nu vindt ik het best veel en vraag ik me af of het klopt..ik werk 18 uur per week en heb dus zo een 800 per maand inkomen, bij een huurwoning van 680, 00 krijg ik 313, 00 huurtoeslag, 406, 00 kgb en 78, 00 zorgtoeslag..komt er nog aanvullende bijstand bij of niet?? Als ik het zo bekijk moet ik het kunnen redden of niet???
    Gr.syl

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Je krijgt precies dezelfde toeslagen als mij. Aanvullende bijstand krijg ik niet maar mijn inkomen is hoger dan die van jou, dus weet niet hoe dat bij jou zit.

Toeslagen kunnen altijd veranderen natuurlijk, dat is iets waar je wel goed rekening mee moet houden. Daarnaast betaald je ex man neem ik aan ook nog alimentatie?

Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij wel aanpoten is hoor met de huur van 699. Nu toeslagen zijn verhoogd geeft me dat een stuk meer ruimte. Dat geld wil ik aan de kant zetten voor er weer veranderingen komen jn de toeslagen komt. Ik verdien bijna 1200 netto, en dan de toeslagen, en alimentatie 150 euro. Reken al je vaste lasten goed uit, en kijk of je dan kunt uitkomen.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    En sterkte gewenst natuurlijk de komende tijd!

4. Luja

Luja Niet meer actief

Ik heb hier in het nieuwe topic hierboven over toeslagen uitgebreid gereageerd... Lees maar ff :)

5. Syllie

Syllie Actief lid

4 nov 2008
    159
    0
    16
    Ja, ik zag het!!! :)

6. Luja

Luja Niet meer actief

Mooizo :D

Heel veel sterkte komende tijd, de verhuizing en de eerste dagen hierna zijn heel erg zwaar maar je komt er zoveel sterker uit !!

Deel Deze Pagina