ach, dat moet je ook in perspectief zien: De één krijgt een groot kerstpakket en de ander een kleintje of niets.. Daar wordt toch ook niet over oneerlijkheid geklaagd? Juist fijn voor diegene die geluk hebben. Net als nu Geniet ervan
Vind het super voor je! Ik had een andere situatie bij mijn vorige rust namelijk niet overdraagbare verlofdagen (wel 16 stuks!) die mijn werkgever uitzonderlijk heeft toegekend over te dragen naar het volgende jaar zodat ik deze aansluitend op mijn zwangerschapsrust kon nemen... ach als er iets extra wordt toegekend waar je eigenlijk geen recht op hebt (maar je eigenlijk extra krijgt omdat ze zo tevreden over je zijn dat ze wel iets extra voor je willen doen)... lekker aannemen en vooral enorm van genieten (en niets aantrekken van de jaloerse reacties)!
Een ongelofelijk lieve en niet bepaald slimme baas. Hij / zij schept hiermee wel precedent voor de rest van de organisatie maar aardig is het zeker wel. Hij berooft zichzelf van twee dagen! Ach, in de zorg werkt het met de jaarurensystematiek ook zo.
Hoi Nathalie, Vond het persoonlijk ook geen stomme of rare vraag hoor, zat daar zelf ook over na te denken, aangezien vijf feestdagen in me verlof vallen haha en kerst dit jaar in het weekend, nieuwjaarsdag op vrijdag (werk ik al niet), dus dan heb ik dit jaar geen een dag recht op een feestdag haha lekker dan he! Ik vond het een normale vraag hoor en mooi dat je baas die twee dagen gewoon geeft aan je, geniet er van! groetjes