Ben nu 29 week en merk dat de kleine wat minder ruimte krijgt daarbinnen. Lijkt net of die steeds heen en weer draait zeg maar. Maar heb er nu ook pijn in mijn liezen bij.. Is dit normaal rond deze tijd? Laatste zwangerschao is 7 jaar geleden en weet daar helemaal niets meer van. Weet alleen dat het draaien en bewegingen nu wat buikpijn geeft en pijn in de liezen.
Ik heb ook af en toe van die dagen dat de kleine me helemaal binneste buiten schopt, maar ik kan dan vervolgens ook echt voelen dat de kleine een andere positie heeft ingenomen. Dat is trouwens wel grappig ! Maar het is een heel vervelend gevoel alsof alles op knappen staat !
Mijn liezen en ook delen daar beneden (binnenkant bovenbenen zeg maar) zijn al sinds week 18 heel gevoelig. Ik merk ook dat de kleine minder ruimte krijgt, nou ja, dat wil zeggen dat ik niet alle bewegingen meer als grappig ervaar De kleine trapte al vrij vroeg op de blaas, dat is nu wat minder, maar het getrap kan heel rot voelen in de diepere plekken of richting middenrif. Die pijn bij de liezen is bandenpijn trouwens. Ik denk tenminste dat je dat bedoelt. Heel vervelend kan dat zijn, vooral als je een tijdje moet lopen. Voor mij is gewoon een rondje langs Hema/Kruidvat en weet ik wat in de stad al vervelend na een kwartier, en dat is al weken zo.